Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se plafoneaza - E220 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se plafoneaza - E220 CDI

    Salut,

    Am vazut ca mai sunt discutii pe tema asta, cu toate astea va rog sa acceptati un nou topic.

    Am un E220 CDI, manual.
    Boala pe care o are de cand am luat-o, de 1 an este:
    -daca o turez peste 2800-3000, merge, doar la primele accelerari, dupa care se plafoneaza, chiar nu mai trece de 2400 ture. Daca o opresc si repornesc merge iar o accelerare.

    Am reconditionat turbina la o firma serioasa, 450 euro garantie 1 an, curatat galeria de admisie, verificat furtune, etc. Totul pare ok.

    Pe tester, imi spune ca este presiunea prea mica pe turbo.

    Cum sa fac sa-i dau de cap? De la ce mai poate fi?

    Mentionez ca am fost la ambele reprezentante din Ct si nu au rezolvat-o.

    Ms

  • #2
    La mine nu mai accelera după ce forțam mașina în depășiri, după care apăsam pe accelerare iar mașina nu reacționa deloc. După o pauză de vrio 20 parcă își mai revenea, dar iarăși după câtevo depășiri accelerate nu mai tura. Am testat EGR la Test Star, din 3 teste, a funcționat numai de 1 dată. În final am schimbat EGR și nu am mai avut probleme(în septembrie). Verifică la test EGR.

    P.S. Azi dimineață iar am pierdut accelerarea, dar asta este deja o altă problemă. Caută în topicul "trepidații" postat recent de mine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by george_alexe View Post
      Salut,

      Am vazut ca mai sunt discutii pe tema asta, cu toate astea va rog sa acceptati un nou topic.

      Am un E220 CDI, manual.
      Boala pe care o are de cand am luat-o, de 1 an este:
      -daca o turez peste 2800-3000, merge, doar la primele accelerari, dupa care se plafoneaza, chiar nu mai trece de 2400 ture. Daca o opresc si repornesc merge iar o accelerare.

      Am reconditionat turbina la o firma serioasa, 450 euro garantie 1 an, curatat galeria de admisie, verificat furtune, etc. Totul pare ok.

      Pe tester, imi spune ca este presiunea prea mica pe turbo.

      Cum sa fac sa-i dau de cap? De la ce mai poate fi?

      Mentionez ca am fost la ambele reprezentante din Ct si nu au rezolvat-o.

      Ms
      Verifica senzori de admisie, si supapa egr. una dintre ele nu zice ceva corect, asta daca intradevar tot sistemul de admisie nu scapa presiune pe undeva. Verifica si motorasul de la galeria de admisie. Si daca ala e dus, e probabil sa fie dusi si aeropaletii de pe galeria de admisie. La mine asta era problema si simptomele erau identice, cu exceptia ca la tester nu mi-a zis ca presiune mica de la turbo. Bafta!
      Last edited by SirDeadline; 12-14-2011, 23:17 PM.

      Comment


      • #4
        Si eu as merge tot pe EGR cu probleme. L-ai curata si pe el odata cu galeria? Ai verificat daca lucreaza?
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Salut,

          Azi am fost iar cu masina la reprezentanta, pornit pe EGR.
          Rezultat: functioneaza in parametrii.

          Comment


          • #6
            Originally posted by george_alexe View Post
            Salut,

            Azi am fost iar cu masina la reprezentanta, pornit pe EGR.
            Rezultat: functioneaza in parametrii.
            Ciao m-am confruntat cu urmatoarea problema cu limitarea la 3000 de turatii am curatat egr dupa care totul functiona perfect .Dupa parcurgerea a 300km continuu ma confrunt cu aceeasi problema limitare la 3000.Problema a fost ca dupa curatarea egr am folosit un spray pe baza de molibden de la WURT pentru lubrificare care dupa o functionare la temperatura excesiva a blocat aproximativ acesta.Sper sa nu fi facut aceeasi greseala dupa curatare.Ciao
            mercedes e classe 220cdi w211

            Comment


            • #7
              Originally posted by george_alexe View Post
              Salut,

              Azi am fost iar cu masina la reprezentanta, pornit pe EGR.
              Rezultat: functioneaza in parametrii.
              Am o presimtire destul de ieftina. Defectul vine de la motorasul acuator de la galerie, care functioneaza intermitent adica odata da, odata nu. Adica functioneaza prima data si dupa aia nu. Asa era si la mine.. Rezolvarea, alt motoras 150 Ron achizitonat sh de la domnul Cristian C.
              Daca nu, atunci o fii senzorii de pe tubulatura admisie-2 la numar ( asta daca e sigur ca sistemul de admisie este etans). Turbina Garret nu se duce cu una cu doua. Deobicei cand se duce se si dezmembreaza. Ori daca nu, poate mai ai garantie de la reconditionarea turbinei. Fa-le o vizita si vezi ce spun si ei.

              Ce fel de testere fac aia de la reprezentanta? Testeaza masina complet...toate functiile electronice, si fa chestia asta de 2 ori la fiecare sistem. Sunt sigur ca ceva o sa apara pana la urma deoarece e o defectiune intermitenta. In ultima instanta, pune-l pe respectivul cu testerul in masina, si fa o tura sa il surprinda live defectul. Bafta!

              Comment


              • #8
                Poate este debitmetrul de aer

                Comment


                • #9
                  O plafonare la CDI am avut-o la un C 200 CDI din 1998. Niciodata nu am reusit sa ii dau de capat. Am fost sfatuit sa curat EGR, am dat jos catalzatorul jos, care chiar merita inlocuit (aveam atunci 290.000km). Nici o shimbare. Problema identica la 3 prieteni, posesori de W211 CDI. Nu a rezolvat-o nici unul, nici astazi. In momentul in care am hotarat sa vand C-ul, un potential si actual proprietar al lui m-a dus la un service unde a pus masina pe un tester. Mi-a invocat ca as avea probleme cu senzorul raspunzator de functionarea turbosuflantei. Nu mai stiu cum s-a rezolvat problema pentru ca eu am rezolvat-o cu un discount la pretul masinii de 50 de euro. Banuiesc ca s-a rezolvat pentru ca nu am fost sunat niciodata pentru a fi injurat sau certat pentru acel sau alt viciu ascuns al masinii.

                  Poate nu va sunt de ajutor, dar am zis ca poate fi un indiciu pentru cei ce se confrunta cu aceasta problema actual.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vladic View Post
                    O plafonare la CDI am avut-o la un C 200 CDI din 1998. Niciodata nu am reusit sa ii dau de capat. Am fost sfatuit sa curat EGR, am dat jos catalzatorul jos, care chiar merita inlocuit (aveam atunci 290.000km). Nici o shimbare. Problema identica la 3 prieteni, posesori de W211 CDI. Nu a rezolvat-o nici unul, nici astazi. In momentul in care am hotarat sa vand C-ul, un potential si actual proprietar al lui m-a dus la un service unde a pus masina pe un tester. Mi-a invocat ca as avea probleme cu senzorul raspunzator de functionarea turbosuflantei. Nu mai stiu cum s-a rezolvat problema pentru ca eu am rezolvat-o cu un discount la pretul masinii de 50 de euro. Banuiesc ca s-a rezolvat pentru ca nu am fost sunat niciodata pentru a fi injurat sau certat pentru acel sau alt viciu ascuns al masinii.

                    Poate nu va sunt de ajutor, dar am zis ca poate fi un indiciu pentru cei ce se confrunta cu aceasta problema actual.
                    Ce senzor pentru turbosuflanta? Stiam ca cei de pe tubulatura verifica presiunea de la turbo...La debitmetru regleaza cantitatea de aer, egr e recircularea gazelor (n-are legatura cu turbo decat ca se afla pe circuit). Are cineva idee care ar fi senzorul acela?

                    Comment


                    • #11
                      Daca totul este in regula, poate ca e defect senzorul de presiune de pe turbo si trimite informatii eronate care iti baga in regim de avarie motorul, desi totul merge uns.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Senzorul de presiune turbo.

                        Comment


                        • #13
                          Ceeasi problema o am si eu, uneori se plafoneaza, trebuie sa o opresc si isi revine.
                          Sigur: electrinica de pe turbina care controleaza geometri variabila a turbinei.
                          Rezolvare (pt moment): electronica nu se schimba separat, ci toata turbina care vine calibrata cu electronica ei. Sau poate nu am gasit eu omul potrivit.

                          Comment


                          • #14
                            Cauta in afara si ai sa gasesti doar electronica.

                            Comment


                            • #15
                              sal si io am avut aceasta problema de la 3000 me ture,dar la mine au fost destranse colierele de la furtunele de la turbo si scapa presiune

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF