Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incalzitor apa stropitoare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzitor apa stropitoare.

    Stie cineva cum se scoate incalzitorul apei din vasul de stropitoare ????
    Este prins in vas in interior undeva in stanga.

    Mersi!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

  • #2
    Dece vrei sa-l scoti?

    Comment


    • #3
      În mod normal, se scoate capacul mare (cel prin care ies capetele spiralei), iar apoi vei avea atâta loc să-ţi introduci degetele în vas (asta, dacă ai degete de pianist ) şi să deblochezi spirala, care (tot în mod normal) e doar "clipsată" pe o urechiuşă, trăgând uşor de ea. Ataşez pozele cu vasul meu la W126: http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=121
      Succes, cele bune !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Aha, deci e doar capsata acolo jos, in vas, pe urechiusa aceea.
        Pierde apa si trebuie sa vad pe unde, de asta vreau sa-l dau jos si cum e primul vas
        cu urechiusa intreaga (la toate masinile mele era deja rupta), nu vroiam sa o faram.

        Multumesc pentru informatii !!!!

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by victoria View Post
          cum e primul vas cu urechiusa intreaga (la toate masinile mele era deja rupta), nu vroiam sa o faram.
          Sincer, din acelaşi motiv, la remontare eu nici n-am mai capsat spirala la loc. Stă foarte bine, şi nu fuge nicăieri, că e capota închisă ...

          P.S. Nu lucra la vas, afară în frig, că poate devine casant. Bagă în el apă caldă (fierbinte chiar), aşa se mai înmoaie un pic plasticul şi nu se rupe.
          Last edited by Levi; 12-12-2011, 14:56 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Originally posted by Levi View Post
            Sincer, din acelaşi motiv, la remontare eu nici n-am mai capsat spirala la loc. Stă foarte bine, şi nu fuge nicăieri, că e capota închisă ...

            P.S. Nu lucra la vas, afară în frig, că poate devine casant. Bagă în el apă caldă (fierbinte chiar), aşa se mai înmoaie un pic plasticul şi nu se rupe.
            Mda, buna idee. Cred ca a crapat, a fost apa chioara in el si am prins acum 2 sapt niste minusuri mult sub 0 pe la Predeal. M-a imbolnavit de nervi, sta apa in el 3-4 zile fara sa piarda gram si apoi il gasesc complet gol. Il umplu si iar 2-3 zile e liniste. Si tot asa. Oricum, daca a crapat din cauza apei care a inghetat, e primul din istorie...

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #7
              Originally posted by victoria View Post
              daca a crapat din cauza apei care a inghetat, e primul din istorie...
              Corect ! Nici eu n-am auzit măcar de aşa ceva niciodată.
              Aşa, în paranteză: mie mi s-a fisurat vasul vechi la fund, chiar lângă unul din cele 2 picioruşe de fixare (al meu are 2 chestii d-astea, care vin într-un locaş în carosierie, prin simpla aşezare a vasului), dar a fost vina mea exclusivă, deoarece am scos şi băgat vasul la loc fără să scot bateria (poziţia vasului se vede în ultima poză), că mi-a fost lene s-o dezleg, şi probabil atunci am forţat vasul. A trebuit să-l dau jos a 2-a zi, şi să lipesc fisura - noroc că a ţinut.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Problema rezolvata.

                Gata, nu mai curge zeama...
                Masina are 2 rezervoare de lichid, cel standard de 5 ltr si unul suplimentar de 1.6 ltr imprietenite intre ele printru-un furtun(vizibil in ambele poze), prins cu coliere de otel pretensionate.
                Capetele furtunului s-au largit in timp si in momentul in care apa ingheta in el si se dilata se largeau si mai mult. Cand se incalzea apa, furtunul devenea flexibil si curgea.
                Am taiat capetele furnului si l-am mufat la loc, cu aceleasi coliere pretensionate. Nu mai curge dar cand voi gasi coliere cu surub pe dimensiunea asta le voi schimba pentru ca nu am prea mare incredere in ele.

                Multumesc LEVI inca o data, nu am mai clipsat nici eu spirala in vas, e mai bine asa, o mai scoti si fierbi o tuica cu ea, ca tot vine gerul acum.
                Attached Files

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by victoria View Post
                  nu am mai clipsat nici eu spirala in vas, e mai bine asa, o mai scoti si fierbi o tuica cu ea, ca tot vine gerul acum.
                  Am râs Respect, cele bune !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF