Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 210 rasturnat...m-ai poate fi pornit motorul?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 210 rasturnat...m-ai poate fi pornit motorul?

    Salutare tuturor!
    Azi dimineata am avut nefericita experienta de a ma rasturna cu masina(W 210)
    250 DIESEL,si as vrea sa aflu cateva pareri si sfaturi in legatura cu pornirea motorului,avand in vedere ca masina in momentul in care m-am rasturnat motorul inca mergea si l-am oprit eu din cheie,dupa care a ramas masina cu rotile in sus circa 1 ora si 20 de minute pana au venit cu macara pentru a pune masina pe platforma.
    Acum masina este in garaj si nu am mai pornit deloc motorul,in ideea de a nu face ceva nerecomandat inainte de sfatul unui specialist.
    Va multumesc mult si astept pareri.
    W 123 -240 Diesel 1984

    W 210 -250 Diesel 1996

  • #2
    Cum s-a intamplat? Bine ca n-a patit nimeni nimic!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Am patit si eu sa ma rastorn cu un BMW si tot asa am oprit motorul de la cheie...Dupa cateva luni am vandut motorul si merge si in ziua de astazi!
      Daca nu a curs apa din el sau nu ai spart baia de ulei poti sal pornesti,evident trebuie verificat.
      Nasol cu rasturnarile astea...
      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

      Comment


      • #4
        Verifica daca are ulei si dai la cheie scurt fara sa mai tii pe bujii si fara sa-l lasi sa porneasca pentru a se amorsa circuitul de ungere in caz ca s-a dezamorsat. E cel mai sigur asa. Dupa aceea poti sa pornesti normal.
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #5
          Verifici uleiul si apa din el si daca nu ai indoit/rupt nimic pe la motor nu vad de ce nu ar merge sa il pornesti...mare atentie la ulei!!!

          Comment


          • #6
            Sa intamplat in mare parte din cauza vitezei,eram pe un drum national cam la 100km la ora si am vazut cam la 100 de metri un tir care iesea din peco,in acel moment am franat,am derapat si ma aruncat in afara strazii pe aratura,dar mie de saptamana trecuta nu imi functiona ABS-ul din cauza intrerupatorului de sub pedala de frana care urma sa fie schimbat sambata si asta este cauza pt care masina nu si-a tinut traiectoria si a derapat,era si uda soseaua.
            Referitor la motor mi-a zis tipu cu platforma sa nu il pornesc ca s-ar putea sa aiba ulei in capul pistonului din cauza ca a stat un timp cu rotile in sus.
            Attached Files
            W 123 -240 Diesel 1984

            W 210 -250 Diesel 1996

            Comment


            • #7
              Cat sta acum pe roti,uleiul ala trebuie sa se duca inapoi in baie,si chiar daca e in capu l pistonului,o sa il arda si gata,asta o sa stii tu la pornire,daca o ia repede nu au fost probleme.Dar cu masina ce faci?e in romania?

              Comment


              • #8
                E Mercedes...porneste 100% si nu are nici pe dracu.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Masina cred ca nu mai imi renteaza sa o fac, mai ales ca e in Italia,cu toate ca nu mi se pare sa fie foarte lovita,era pamant arat unde m-am rasturnat si era si moale ca ploase peste noapte si nu am lovit parapeti sau alte chestii mai tari.
                  W 123 -240 Diesel 1984

                  W 210 -250 Diesel 1996

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by fiorellooooo View Post
                    Masina cred ca nu mai imi renteaza sa o fac, mai ales ca e in Italia,cu toate ca nu mi se pare sa fie foarte lovita,era pamant arat unde m-am rasturnat si era si moale ca ploase peste noapte si nu am lovit parapeti sau alte chestii mai tari.
                    De pornit se poate porni fara griji, daca e ulei in capul pistonului se arde si il scoate pe tobe afara. Mare pacat cu rasturnarea asta bine ca nu a patit nimenea nimica, ca fiarele se pot dezdoi...eu zic sa o refaci masina ca nu cred sa coste nu stiu cat. O duci la tinichigiu si o sa vezi ca multe panouri se pot dezdoi fara macar sa strice vopseaua. Acuma nu stiu cat de grav e plafonul sau parprizul, dar pentru toate exista solutii. Inainte sa imi iau w210 meu am vrut sa cumpar un w203 din 2005 rasturnat. Am vb cu un tinichigiu, si mi-a zis ca ma costa indreptatul undeva la 500 de euro si majoritatea pieselor nu trebuiesc revopsite. Pana ce am resunat inapoi, masina deja s-a vandut. La ala era mai grav cu plafonul, care trebuia schimbat impreuna cu parprizul, dar nici ala nu costa mult. Eu zic ca se merita sa o refaci. Acuma e cum vrei dumneata! Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Nu știu cum e în Italia, dar aici în țară ai face destul de ieftin. Acum tu calculezi cum ieși mai bine. Eu în locul tău aș încerca să o aduc în țară. Cred că te-ar costa vreo 1000-1500 euro.
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Acum 4 ani cand eram anul I de facultate am avut un accident, ghinionul a facut ca din 4 masini am avut de suferit doar eu(dacia 1310) fiind ultimul in card si cel din fata mea(nissan navara).
                        Vinovatul care nu avea lumini si era sa fie calarit de un microbuz a fugit.
                        Povestea e lunga dar incheiata cu prietenii(am ramas cu permisul si am baut cate o cafea dupa finalizarea constatarii), deoarece cei pe care i-am lovit erau 2 soti ambi notari, mi-au luat apararea minunandu-se cum de am preferat sa revin pe banda si sa ii lovesc pe ei decat sa nenorocesc un matiz pe sensul opus.

                        Ideea principala este ca in urma impactului capota se afla undeva la sfertul parbrizului, radioatorul mulat pe motor; bineinteles dacia mea era sub fundul nissanului.
                        Am dat cheie, a pornit din prima si usor, am dat inapoi iesind de sub nisan si am tras pe dreapta.Radiatorul l-am impins de pe motor cu picioarele urcandu-ma pe masina.
                        Seara am iesit in oras cu masina botita(mandru ca am scapat, nepurtand centura si dand doar cu capul de plafon).
                        Pierdea foarte putina apa, defapt picura.
                        Asta se petrecea in ajund de 1mai inainte de ora 17.
                        Dimineata pe 1mai pana in ora 12 am reparat masina schimband radiatorul si ventilatorul, indreptat tabla si contra-aripa(lengand masina de stalp si dand marsalier puternic), mai lipsea doar o vopsea ce a fost data in saptamana urmatoare.Iar la ora 12 am plecat si la padure.
                        Iar seara am plecat spre constanta, ceea ce trebuia sa fac cu 24h inainte
                        Masina merge si in ziua de azi,este la o cunostinta ce ii cunoaste povestea si merge si acum cu ea.
                        Un motor nu crapa atat de usor, problema se pune daca in urma reparatiei mai scoti masina la linie, astfel rotile sa fie aliniate, deoarece te vei trezi cu o directie aiurea(incazul din poza nu se pune ca nu e asa grav, dar in general vorbind)
                        Last edited by flavyus1987; 12-09-2011, 16:17 PM.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          (...) am reparat masina schimband radiatorul si ventilatorul, indreptat tabla si contra-aripa(lengand masina de stalp si dand marsalier puternic) (...)
                          Offtopic!
                          Tare faza cu indreptatul tablii legat de stalp. Eu nu m-am gandit sa indrept contraripa asa, am ciocanit ca fraieru 2 ore din greu si nici nu a iesit calumea. Romanul nu are limita la inventivitate....!
                          Ontopic!
                          Sper sa se rezolve cu bine. Eventual daca nu te gandesti sa o repari dumneata, pune-o pe forum cu niste poze sa facem o estimare, poate o cumpar eu de la tine daca ai un pret bun!
                          Bafta!
                          Last edited by Luxian; 12-10-2011, 00:29 AM. Reason: scurtat citatul, era prea lung

                          Comment


                          • #14
                            Salut baieti!
                            In primul rand tin sa va multumesc pentru incurajari(ca motorul poate fi pornit fara probleme)
                            Mi-am luat inima in dinti in dimineata asta si mi-am chemat 3 prieteni sa ma ajute sa o imping in viteza a 5-a fara contact,asta la sfatul unui mecanic de aici care zicea ca daca are ulei in capul pistonului il va da afara dupa ce motorul face cateva ture fara sa fie pornit si dupaia sa-i dau la automat numai piscand cheia pe pozitia demaror fara sa il las sa porneasca...
                            Am impins masina in viteza a 5-a cam 100-150 de metri dupa care i-am dat la automat cum zicea el si am ramas placut surprins ca numai piscand cheia in pozitia de pornire trebuia sa o intorc inapoi ca motorul deja pornea(era mai putin de asa zisa sfert de cheie)
                            I-am facut asta cam de 5-6 ori dupa care l-am lasat sa porneasca si era totul normal cu exceptia unui fum mai ciudat pentru vreo 4-5 secunde si un vibrat mai mare ca de obicei tot cam pt 4-5 secunde,l-am lasat la relati cam 20 de minute pana sa incalzit dupa care l-am oprit.
                            Parerea mea este ca motorul nu are absolut nimic.
                            Acum voi publica ceva poze cu masina chiar dupa ce am adus-o acasa dupa accident dar mentionez ca acum masina nu arata asa deoarece am reusit sa-i indrept mult pavilionul cu piciorele(adica cu sptele pe banchete si impingeam cu piciorele in sus in pavilion)
                            Dar ai voi face poze si asa cum e acuma si le voi publica mai spre seara.
                            Attached Files
                            W 123 -240 Diesel 1984

                            W 210 -250 Diesel 1996

                            Comment


                            • #15
                              Eu m-am rasturnat acum cativa ani cu un Opel Omega aproape in aceleasi circumstante ca si tine.Chiar si masina a fost la fel de avariata ca si a ta.Am pornit motorul chiar dupa ce am intors-o pe roti si am mers cu ea vreo 40 de km cu parbrizul spart si cu o gaura mare in el.La fel mi-au zis si mie toti ca se face usor si ieftin si e pacat sa nu o fac. Iti zi sincer ca m-a uscat de bani si tot nu a iesit cum trebuie, incat am vandut-o pe aproape nimic. Mai bine o vindeam cu oricat as fi luat pe ea lovita si mai puneam banii ce i-am bagat in ea si luam alta masina. Bafta!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF