Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Trepidatii la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii la pornire

    Salut. Am um w210 e250 td 1999.de ceva timp dimineata (sau motor rece) cand pornesc masina se simt ceva trepidatii la motor ca si cum s-ar inneca dar dupa aproximativ 5 sec. Isi revine.sunt ceva scurgeri de motorina la pompa dar minuscule.

  • #2
    Posibil una din diuzele vreunui injector sa nu lucreze la rece.

    Comment


    • #3
      Sau vre-o bujie.

      Comment


      • #4
        Problema e de la pierderea de motorina,plus uzura pompei si frigul care dilata piesele din pompa si duce la pierderea de presiune, si aier in instalatie.Sa fii sigur,dimineata cind o pornesti,uitate la furtunul ce alimenteaza pompa(tre sa fie transparent)si vez i daca are bule de aier.

        Comment


        • #5
          Originally posted by danpetre View Post
          Problema e de la pierderea de motorina,plus uzura pompei si frigul care dilata piesele din pompa si duce la pierderea de presiune, si aier in instalatie.Sa fii sigur,dimineata cind o pornesti,uitate la furtunul ce alimenteaza pompa(tre sa fie transparent)si vez i daca are bule de aier.
          ai dreptate cu pierderea presiuni colegule, dar hai sa nu derutam lumea: piesele se CONTRACTA la rece , si se DILATA la cald. Nu invers asa cum ai spus. De aici si scaderea presiuni si scurgerile de motorina . Trebue schimbate oringurile (garnituri de cauciuc). Bafta

          Comment


          • #6
            Acum trei zile am fost la un pompist si a zis sa duc masina cum ar fi maine pt. Ca zice el ar trebui schimbat tot chitul de garnituri de la pompa si in plus mai este ceva care se afla inaintea pompei un fel de antifurt sau altceva care protejeaza pompa totul ma costa in jur de 300 euro. In ultimele zile dimineata zici ca explodeaza.duzele la injectoare au fost schimbate anul trecut, bujiile anul asta(si daca ar fi ar arata in bord)in schimb am vazut bule de aer.precizez masina are aproximativ 400000 km si nu tot timpul am trecut pe la peco(intelegeti voi)

            Comment


            • #7
              Originally posted by alex.marian View Post
              ai dreptate cu pierderea presiuni colegule, dar hai sa nu derutam lumea: piesele se CONTRACTA la rece , si se DILATA la cald. Nu invers asa cum ai spus. De aici si scaderea presiuni si scurgerile de motorina . Trebue schimbate oringurile (garnituri de cauciuc). Bafta
              scuze!se mi intinpla sa gindesti una si sa zici alta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zaaaik View Post
                Acum trei zile am fost la un pompist si a zis sa duc masina cum ar fi maine pt. Ca zice el ar trebui schimbat tot chitul de garnituri de la pompa si in plus mai este ceva care se afla inaintea pompei un fel de antifurt sau altceva care protejeaza pompa totul ma costa in jur de 300 euro. In ultimele zile dimineata zici ca explodeaza.duzele la injectoare au fost schimbate anul trecut, bujiile anul asta(si daca ar fi ar arata in bord)in schimb am vazut bule de aer.precizez masina are aproximativ 400000 km si nu tot timpul am trecut pe la peco(intelegeti voi)
                Ai rezolvat pana la urma? Cat te-a costat si cred ca ar fi foarte de folos daca ne-ai da si noua codul (daca il ai) de la setul de ganituri. Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Si eu am schimbat o-ringurile, au fost relativ ieftine, toate 6 sau 8, nu mai retin exact cate au fost, au costat 25 de lei(daca mai tin bine minte). Tot atunci am schimbat si garniturile de la pompa de inalta (kit de reparatie pompa inalta), care a costat 80 de lei, toate le-am achizitionat de la reprezentanta, unde au preturi foarte bune pentru piese originale. Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    In seara asta am scos masina de la mecanic,in total am platit 320 euro. De cod nu pot sa va spun nimic, dar s-a simtit diferenta porneste normal si a disparut trepidatiile stiu ca am dat mult dar sunt in italia si am fost la mai multi mecanici si mi l-au recomandat pe asta la care am fost.

                    Comment


                    • #11
                      Pina la urma ne spui ce ai bagat in rezervor ?

                      Comment


                      • #12
                        (Pina la urma ne spui ce ai bagat in rezervor ?) Motorina ce sa bag ulei de la bunica.

                        Comment


                        • #13
                          Ai zis ca nu tot timpul ai trecut pe la Peco si credeam ca ai gasit vreu-un inlocuitor destept.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF