Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

''Socul" electronic!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ''Socul" electronic!

    Domnilor, am o intrebare: Atunci cand pornesc dimineata motorul rece, turatia imi sta jos, pe la 600-650 rpm. Nu ar fi treabuit sa fie dotata masina cu ceva "soc" genu dacie, sa tina rpm mai sus pana la incalzirea motorului? Ce ar trebui sa verific pentru buna functionare a acestuia?Astept cu interes raspunsurile dvs. Multumesc!

  • #2
    Asa ar trebui, sa urce pe la 800 ture. Cand pornesc dimineata motorul, merge putin mai turat 10-20 secunde. Cam asa ceva. In functie de cat de rece este afara. Apoi revine la relanti. Probabil ca sunt probleme cu socul electronic. Dar sa mai vedem si alte pareri.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cristi_fulger View Post
      Asa ar trebui, sa urce pe la 800 ture. Cand pornesc dimineata motorul, merge putin mai turat 10-20 secunde. Cam asa ceva. In functie de cat de rece este afara. Apoi revine la relanti. Probabil ca sunt probleme cu socul electronic. Dar sa mai vedem si alte pareri.
      Asa este si la mine.

      Comment


      • #4
        Originally posted by cristi_fulger View Post
        Asa ar trebui, sa urce pe la 800 ture. Cand pornesc dimineata motorul, merge putin mai turat 10-20 secunde. Cam asa ceva. In functie de cat de rece este afara. Apoi revine la relanti. Probabil ca sunt probleme cu socul electronic. Dar sa mai vedem si alte pareri.
        Ce piesa este responsabila pentru acest lucru? La test nu mi-a aratat nimic, poate nu o fii o piesa electronica....Ma puteti lamurii va rog?
        Multumesc!

        Comment


        • #5
          La mine, la w211 e 320 cdi, daca pornesc la rece(pana in - 5 grade cum a cam fost pana acum)fara consumatori mari (incalzire scaune,dezaburire luneta sau webasto) turatia sta la 600 rpm chiar si cu clima pe auto. Daca am consumatori urca pe la 800-900 rpm. Iarna trecuta cand era frig tare (-15 gr sau mai mult tin minte ca se tura si fara consumatori catre 900-1000 rpm.
          Eu mai tot timpul pornesc webasto cand stiu ca deja s-a racit motorul, asa ca astea sunt observatii ocazionale dar pot urmari exact daca vreti.

          Comment


          • #6
            Salut .Eu am patit la fel cind aveam MB 124 si am constatat defectiunea un furtunas de vacum a iesit de pe pompa de injectie ,am pus-o la loc si a revenit la normal .Adica cind era frig afara la pornire mergea mai turat .Nu stiu la CDI cum o fi socul tot pe vacum ? S-ar putea caci Mercedesul pastreaza anumite principii precum si inchiderea centralizata si frina de mina cum avea Cobra asa are si E classe cel nou .

            Comment


            • #7
              Asa este si la mine domnilor, nu va impacientati, dupa cateva minute isi revine. E normal motorul fiind rece, pana "isi da drumul" .
              Lume e multă dar oameni sunt puţini !

              Comment


              • #8
                Filtru de motorina si de aer cind le-ai schimbat ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                  Filtru de motorina si de aer cind le-ai schimbat ?
                  Acum urmeaza sa schimb uleiul si filtrele, in 1000 de km ( cred) , dupa ceasul de revizie. Totusi, nu sunt lamurit...care piesa este responsabila pentru faptul ca nu se tureaza cand e rece motorul si ramane in 600-650 de ture? Mai exact de unde vine furtunasul de vaccum si unde trebuie sa mearga?
                  Va rog frumos...nu stiu ce sa comand de la magazin, si deja ma enerveaza la culme zgomotul de colbutoare cand e rece motorul...
                  Multumesc inca odata pentru asisitenta!
                  Last edited by SirDeadline; 11-15-2011, 18:05 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                    .Nu stiu la CDI cum o fi socul tot pe vacum ? S-ar putea caci Mercedesul pastreaza anumite principii precum si inchiderea centralizata si frina de mina cum avea Cobra asa are si E classe cel nou .
                    La CDI nu mai este pompa de injectie si vacuum pentru reglarea relantiului prin bulbul ala de pe blocul motor.
                    La CDI turatia se realizeaza prin intermediul injectoarelor iar presiunea din cate stiu este constanta din rampa.
                    Inchiderea centralizata la w 211 si w 212 nu mai este pe vacuum, este electrica, la w 210 nu stiu.
                    Frana de mana, da, a ramas la fel. Nu e nimic de schimbat deoarece era super asa

                    Comment


                    • #11
                      La W 210 inchiderea centralizata este pe vacum . Probabil cu socul ai dreptate de acea nici nu am zis sigur la CDI pentru ca nu stiu cum functioneaza socul si nu as vrea sa spun o prostie.Poate ne lamureste un coleg ca si eu sunt curios .Eu te-as sfatui sa schimbi toate filtrele si uleiul nu mai astepta .Filtru de motorina daca este inbicsit este normal sa mearga motorul prost deoarece nu primeste suficienta motorina .Cind trage pe conducta tur isi trage mai mult combustibil decit are nevoie si surplusul merge inapoi pe conducta retur in rezervor unde se varsa la circa 2 cm. de conducta tur .Desigur ce vine pe retur este tot mai calda cu cit motorul merge mai mult .Astfel ea trage motorina mai calduta si mai fluida decit la pornire si trece mai usor prin filtrul murdar .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                        La W 210 inchiderea centralizata este pe vacum . Probabil cu socul ai dreptate de acea nici nu am zis sigur la CDI pentru ca nu stiu cum functioneaza socul si nu as vrea sa spun o prostie.Poate ne lamureste un coleg ca si eu sunt curios .Eu te-as sfatui sa schimbi toate filtrele si uleiul nu mai astepta .Filtru de motorina daca este inbicsit este normal sa mearga motorul prost deoarece nu primeste suficienta motorina .Cind trage pe conducta tur isi trage mai mult combustibil decit are nevoie si surplusul merge inapoi pe conducta retur in rezervor unde se varsa la circa 2 cm. de conducta tur .Desigur ce vine pe retur este tot mai calda cu cit motorul merge mai mult .Astfel ea trage motorina mai calduta si mai fluida decit la pornire si trece mai usor prin filtrul murdar .
                        Imi place sa respect limitele de km impuse de producator, plus ca am pus ulei si filtre de calitate. O sa schimb dupa cum imi spune ceasul de revizie. Masina functioneaza relativ bine, dar pana se incalzeste motorul se aude zgomotul ala de tractor de la motor, asta daca nu tin turat motorul pe la 800-900 de ture. De asta intreb, pentru ca nu sunt tot timpul disponibil sa stau in masina in frig pana se incalzeste motorul, si sa tin motorul turat la 800-900 de ture.
                        Daca stie cineva, va rog sa va da-ti cu parerea.
                        Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Se aude ascutit zgomotul?nu poate sa fie de la injectoare?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ediskan89 View Post
                            Se aude ascutit zgomotul?nu poate sa fie de la injectoare?
                            Nu e zgomot ascutit...e zgomot de tractor, de motor diesel vechi, dar asta daca nu o tin turata putin. Eu cred ca ar trebui sa stea singura turata cu motorul rece, dar nu stiu ce piesa e responsabila pentru acest lucru, ca nu sta acuma...tre sa o tin eu, si apoi nu se mai aude zgomotul ala deloc. Injectoarele sunt ok, asa a dat la tester. Mai are cineva ideii?
                            Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Eu cred ca toata chestia cu turatia la relanti tine de calculatorul de motor in functie de temperatura motorului, de temperatura de afara si de consumatorii electrici, caci, repet, cand am consumatori mai multi si mari gen incalzire in scaune, becuri aprinse(toate) masina se tureaza singura de la 600 la 800-900 rpm.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF