Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor? Tremurat la relanti!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor? Tremurat la relanti!

    Domnilor colegi, din vara, mai exact inainte sa schimb una bucata injector, pe vremea cand turometrul imi batea pe relanti neregulat, motorul meu a inceput sa se auda, simta etc foarte urat, sa nu mai vb ca scoate fum negru mai ales dimineata cand o pornesc sa se incalzeasca apa. Deja m-am saturat de acel tremurat, asa ca azi am fost la un diag star. Problema e ca in afara de 1 bujie arsa, testerul nu mi-a gasit nici o eroare. A testat si rampa de injectie...e in regula, a testat si injectoarele, toate au valoare sub 1 ( cel mai mult +0,6), practic a facut un test complet. Nu a gasit absolut nimic care sa explice acest comportament la motor. Se aude un troncanit ca de tractor la motor tot timpul inclusiv cand e turata. Relantiul imi sta undeva la valoarea de 550-600, iar daca o accelerez finut sa stea la 800-900 nu mai tremura dar zgomotul acelasi de tractor. Din ce cauze pot fi aceste comportamente foarte deranjante deja la motorul meu? Are cineva idee?
    Cand pornesc masina dimineata , nu ar trebui sa aiba ceva 'soc' care sa tine putin turat motorul pana se incalzeste? Tin minte ca la opel aveam asa ceva.
    Masina w210 E200cdi tiptronic!
    Multumesc!

  • #2
    Salut. E clar ca nu.ti lucreaza injectoarele cum trebue! Posibil ca cel pus de tine sa nu lucreze la rece, iar la cald sa.si dea putin ,,drumul''. Acolo e treaba de specialist, duo la un mecanic bun , sigur ii va da de cap. Nu toate se pot face la ghici sau dupa ureche . . . Bafta

    Comment


    • #3
      Originally posted by alex.marian View Post
      Salut. E clar ca nu.ti lucreaza injectoarele cum trebue! Posibil ca cel pus de tine sa nu lucreze la rece, iar la cald sa.si dea putin ,,drumul''. Acolo e treaba de specialist, duo la un mecanic bun , sigur ii va da de cap. Nu toate se pot face la ghici sau dupa ureche . . . Bafta
      Bine bine...problema e ca injectorul a fost montat de un meserias, iar testerul nu imi da eroare pe injectie. Pompa de injectie indica parca 36 kPa iar injectoarele nu aratau pe valori ca fiind nici macar infundate....Intrebarea era ca e normal ca turometrul sa imi stea in 550-600 de ture la relanti? Chiar am impresia ca de acolo o fii problema... Macar asa scap de tremuratul ala general. In schimb cu zgomotul, am aflat din alte surse ca e ceva normal la motoarele de mertz sa se auda asa, dar in schimb ar trebui sa verific pompa de ungere, respectiv pompa de ulei, pentru ca s-ar putea sa nu unga corect colubutoarele ( daca am inteles eu bine) . Chestia e ca nu stiu cum si unde as putea face operatia de verificare? Senzorul din bord nu imi arata ca si cum as avea presiunea scazuta la ulei, iar lipsa de ulei in sistem nu e. Deci alte idei, sugestii?
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Si eu am avut aceeasi problema, doar ca la mine cand ii dau cheie si e rece motorul, scoate si un pic de fum gri-alb, problema poate fi din senzorul de temperatura din capul rampei injectoarelor, care e dat peste cap, sau senzorul de preziune. Cat despre tacanit, ar putea fi uleiul de proasta calitate, daca motorul are un numar mare de km trebuie sa folosesti un ulei gen 10w40, daca acum aveti in motor 5w40, poate o sa se simta diferenta la urmatorul schimb.
        Sau din auzite, nu sunt reglati tachetii.
        Last edited by ciauder; 10-31-2011, 12:01 PM.

        Comment


        • #5
          Dupa datele tehnice de pe autodata ralantii ar trebui sa fie la 750 +-50 la tine am impresia ca ii cam mic.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by papi View Post
            Dupa datele tehnice de pe autodata ralantii ar trebui sa fie la 750 +-50 la tine am impresia ca ii cam mic.
            Nu cumva in imaginea care ai pus-o dumneata e vb de E200 benzina?
            Idea e ca daca il tin putin turat la 700-750 de ture nu mai tremura. Cum se poate regla turatia la masina? Se strange cablul de acceleratie de undeva?
            Ciauder dezvolta putin ideea cu senzorul de temperatura din capul rampei de injectie te rog. Stiu ca sunt 2 senzori pe rampa de injectie, unul care face treaba, si celalalt verifica. La care anume te referi? MUltumesc!

            Comment


            • #7
              Cand gasiti cablul de acceleratie la w 210 cdi sau w211 sa ma anuntati si pe mine ca vreau sa il strang si eu putin sa se accelereze mai mult bineinteles glumesc, totul e deja electronic inclusiv turatia de relanti.
              La mine normal sta la 600 rpm... In cazul in care e rece motorul si clima e pe auto sau am consumatori mari(incalzirea in scaune, webasto, faruri) pana se incalzeste sta pe la 850 rpm.
              Daca pe tester totul e in regula, eu tind sa cred ca tu ai probleme cu ceva suport...
              Last edited by Dj Sky; 11-01-2011, 00:13 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Dj Sky View Post
                Cand gasiti cablul de acceleratie la w 210 cdi sau w211 sa ma anuntati si pe mine ca vreau sa il strang si eu putin sa se accelereze mai mult bineinteles glumesc, totul e deja electronic inclusiv turatia de relanti.
                La mine normal sta la 600 rpm... In cazul in care e rece motorul si clima e pe auto sau am consumatori mari(incalzirea in scaune, webasto, faruri) pana se incalzeste sta pe la 850 rpm.
                Daca pe tester totul e in regula, eu tind sa cred ca tu ai probleme cu ceva suport...
                Suport motor? Din tester se regleaza relanti-ul? Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Cu scuzele de rigoare dar tot pare ca ii mic
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Eu zic ca de vina sunt suportii de motor si de cutie.
                    Toate cele bune.
                    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                      Eu zic ca de vina sunt suportii de motor si de cutie.
                      Toate cele bune.
                      Mda e foarte posibil dar totusi, cand e turata nu face vibratii deloc... Mai am o intrebare.. De unde pot sa fac rost de O-ringuri pentru pompa de vaccum si o chestie triunghiulara de langa pompa de vaccum in care intra furtunele de alimentare cu diesel si iese spre rampa de injectie. Daca tot cunosteti de unde se pot achizitona, as vrea sa iau de pe la toate piesele de pe motor. Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        Va salut cu respect pentru a nu mai deschide un alt topic scriu aici in speranta ca voi gasi rezolvare la problema mea si anume de vreo 2 zile cand e motorul rece tremura destul de tare,nu oscileazza relantiul ci efectiv tremura ca si cum ar fin in 3 pistoane sau ar avea vreun tampon rupt...dar dupa ce ii fac cateva pedale de acceleratie si se incalzeste un pic dispar toate problemele si merge ca uns motorul!Am citit mai sus ca ar putea fi un senzor dupa rampa de injectie care citeste temperatura???Acum su stiu ca pe Rampa se gaseste un senzor care citeste presiunea motorinei si o electrovalva care efectiv lasa presiunea in rampa sau ceva de genul.Astept de la persoane mai patite sau mai specializate o idee sau cu ce as putea sa incep...ma gandeam deja sa schimb oringurile la regulator si apoi daca tot face nu stiu...Imi este si foarte greu caci o reprezentanta cu un tester STAR e destul de departe de mine.

                        Multumesc anticipat

                        Comment


                        • #13
                          La problema dumneata, este vorba de suporti motor. Pana la urma, vibratul masinii s-a datorat suportilor motor si cutie de viteze. In rest cu relantiul nu am rezolvat nimic. Indiferent cat este de frig afara sau cate consumatoare am pornite, nu urca peste 600 de ture. Totusi, vibratiile au disparut chiar daca turometrul mi se pare ca e cam jos.Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Pai cred ca daca erau suportii facea tot timpul urat nu numai 5minute dimineata cand e rece...azi am schimbat regulatorul presiune sa vedem maine dimineata cum porneste

                            Comment


                            • #15
                              Ma indoiesc sa fie Y74 vinovat... Plus ca e destul de scump, 200 si ceva de euro.
                              Era bun un STAR sa vezi ce se intampla la pornirea la rece (valorile Y74 si corectiile injectoarelor).
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF