Domnilor colegi, din vara, mai exact inainte sa schimb una bucata injector, pe vremea cand turometrul imi batea pe relanti neregulat, motorul meu a inceput sa se auda, simta etc foarte urat, sa nu mai vb ca scoate fum negru mai ales dimineata cand o pornesc sa se incalzeasca apa. Deja m-am saturat de acel tremurat, asa ca azi am fost la un diag star. Problema e ca in afara de 1 bujie arsa, testerul nu mi-a gasit nici o eroare. A testat si rampa de injectie...e in regula, a testat si injectoarele, toate au valoare sub 1 ( cel mai mult +0,6), practic a facut un test complet. Nu a gasit absolut nimic care sa explice acest comportament la motor. Se aude un troncanit ca de tractor la motor tot timpul inclusiv cand e turata. Relantiul imi sta undeva la valoarea de 550-600, iar daca o accelerez finut sa stea la 800-900 nu mai tremura dar zgomotul acelasi de tractor. Din ce cauze pot fi aceste comportamente foarte deranjante deja la motorul meu? Are cineva idee?
Cand pornesc masina dimineata , nu ar trebui sa aiba ceva 'soc' care sa tine putin turat motorul pana se incalzeste? Tin minte ca la opel aveam asa ceva.
Masina w210 E200cdi tiptronic!
Multumesc!
Cand pornesc masina dimineata , nu ar trebui sa aiba ceva 'soc' care sa tine putin turat motorul pana se incalzeste? Tin minte ca la opel aveam asa ceva.
Masina w210 E200cdi tiptronic!
Multumesc!
Comment