Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea și trepidații (E320 benzină din 2004)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea și trepidații (E320 benzină din 2004)

    De cind a venit timpul rece am probleme cu pornirea,porneste foarte greu dimineata,mentionez ca bateria este noua.
    ce trebuie sa-i schimb?

    Am un MB 320 benzina din 2004 cutie de viteza automata si la viteza constanta intrerupe dar si trepideaza(trepidatia este ca si cum as merge cu roata pe linia continua si trepideaza).
    Imi poate spune cineva cam ce ar avea masina?
    Last edited by Luxian; 10-17-2011, 12:09 PM.

  • #2
    convertizorul probabil

    Salut , doar la viteza constanta sau cand vrei sa accelerezi usor? am avut si eu aceiasi problema cu un e 320 dar diesel cu cutie 7g tronic dar trepida doar cand vroiam sa accelerez usor scazand foarte mult cuplul in acelasi timp. Si problema a fost convertizorul.

    Comment


    • #3
      pornire grea in sezonul rece

      salutare
      am un MB E class 320 4-matic din 2004 benzina si acum decind a venit sezonul rece imi porneste foarte greu dimineata. mentionez faptul ca am schimbat bujiile si bateria si tot greu porneste.
      imi poate spune cineva ce ar trebui sa fac pentru a remedia aceasta problema?
      va multumesc.

      Comment


      • #4
        In primul rand verifica incarcarea si daca nu ai ceva consumator ascuns.

        Comment


        • #5
          Originally posted by aligatore View Post
          de cind a venit timpul rece am probleme cu pornirea,porneste foarte greu dimineata,mentionez ca bateria este noua.
          Ce trebuie sa-i schimb?

          Am un mb 320 benzina din 2004 cutie de viteza automata si la viteza constanta intrerupe dar si trepideaza(trepidatia este ca si cum as merge cu roata pe linia continua si trepideaza).
          Imi poate spune cineva cam ce ar avea masina?
          salut. Spune-mi te rog daca ai rezolvat problema cu trepidatiile la viteza constanta si daca da car a fost diagnosticul?!

          Comment


          • #6
            convertizorul a fost am cumparat alta cutie si acum am acea-si problema cu ea.sint extrem de dezamagit de mercedes am avut si bmw dar nu am avut aceste probleme cu el.

            Comment


            • #7
              Originally posted by aligatore View Post
              convertizorul a fost am cumparat alta cutie si acum am acea-si problema cu ea.sint extrem de dezamagit de mercedes am avut si bmw dar nu am avut aceste probleme cu el.

              Eu , cand au aparut trepidatiile in accelerare si smuciturile la schimbarea vitezelor 1-2 , 2-3 am fost la automaticul (de pe acest forum) la service.....mi-a desfacut cutia , a spalato, a schimbat uleiul.....etc (15milioane) dar masina avea aceleasi simptome si mi-a recomandat sa schimb convertizorul.....cu unul nou sau reconditionat....am schimbat intai cu unul reconditionat cu al meu la schimb (30milioane).....aceleasi probleme....avand garantie 1 an baiatul mi-a spus ca o sa l trimita pe cel original ce l-am avut eu pe masina la reconditionat......asa a si facut, m-am dus la "automaticul" , l-a schimbat din nou .....masina a mers cam 2 luni dupa care a revenit la vechile obiceiuri...m-am intors la "automaticul" si m-a asigurat ca problema este de la convertizor dar ca ar trebui sa cumpar unul nou.....m-am dus la mercedes , am decartat 64 de mil pe convertizor si 20 pe manopera si l-au schimbat ei.....ce sa vezi...peste o luna jumate...problema a revenit.....deja m-a falimentat si sictirit masina asta

              Comment


              • #8
                Originally posted by valentinionut View Post
                Eu , cand au aparut trepidatiile in accelerare si smuciturile la schimbarea vitezelor 1-2 , 2-3 am fost la automaticul (de pe acest forum) la service.....mi-a desfacut cutia , a spalato, a schimbat uleiul.....etc (15milioane) dar masina avea aceleasi simptome si mi-a recomandat sa schimb convertizorul.....cu unul nou sau reconditionat....am schimbat intai cu unul reconditionat cu al meu la schimb (30milioane).....aceleasi probleme....avand garantie 1 an baiatul mi-a spus ca o sa l trimita pe cel original ce l-am avut eu pe masina la reconditionat......asa a si facut, m-am dus la "automaticul" , l-a schimbat din nou .....masina a mers cam 2 luni dupa care a revenit la vechile obiceiuri...m-am intors la "automaticul" si m-a asigurat ca problema este de la convertizor dar ca ar trebui sa cumpar unul nou.....m-am dus la mercedes , am decartat 64 de mil pe convertizor si 20 pe manopera si l-au schimbat ei.....ce sa vezi...peste o luna jumate...problema a revenit.....deja m-a falimentat si sictirit masina asta
                altii cu 130 milioane isi iau masina: Sa speram ca rezolvi problema intr-un final
                "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by valentinionut View Post
                  Eu , cand au aparut trepidatiile in accelerare si smuciturile la schimbarea vitezelor 1-2 , 2-3 am fost la automaticul (de pe acest forum) la service.....mi-a desfacut cutia , a spalato, a schimbat uleiul.....etc (15milioane) dar masina avea aceleasi simptome si mi-a recomandat sa schimb convertizorul.....cu unul nou sau reconditionat....am schimbat intai cu unul reconditionat cu al meu la schimb (30milioane).....aceleasi probleme....avand garantie 1 an baiatul mi-a spus ca o sa l trimita pe cel original ce l-am avut eu pe masina la reconditionat......asa a si facut, m-am dus la "automaticul" , l-a schimbat din nou .....masina a mers cam 2 luni dupa care a revenit la vechile obiceiuri...m-am intors la "automaticul" si m-a asigurat ca problema este de la convertizor dar ca ar trebui sa cumpar unul nou.....m-am dus la mercedes , am decartat 64 de mil pe convertizor si 20 pe manopera si l-au schimbat ei.....ce sa vezi...peste o luna jumate...problema a revenit.....deja m-a falimentat si sictirit masina asta
                  Nu te-a falimentat marca,ci supermario mseriasul.Nu vreu sa jignesc pe nimeni de pe acest forum dar multi "meseriasi"incep reparatia cu ce-i mai scump.Aceeasi problema am avut-o si eu, si de la convertizor de cuplu+discuri si rulmentii din cutie pana la urma problema a fost blocul hidraulic.Povestile cu testerul pe cutie sunt chiar povesti pt meseriasii care nu au un banc de probe si reglaje pt blocuri hidraulice si cva.In secolul 21 demontam cutia pt spalat la pretul de 1600lei?!?! Aloooo,s-a inventat de foarte mul timp pompa de spalat cva fara a o demonta si pretul operatiei inclusiv uleiul de schimb+filtru este de 250euro(germania).Cu aceeasi pompa se schimba si uleiul din cva si cand spun schimb ma refer la 8 litri,nu la 4 litri cu care se improspateaza la noi uleiul din cva.3000lei un convertizor reconditionat?!?! Reconditionat unde? La Arad acelasi convertizor costa cca 1600lei si probabil ca diferenta pana la 3000 o face transportul . In Bucuresti nu gasesti sub 400euro un bloc hidraulic sh si daca ai ghinion schimbi cateva pana-l nimeresti relativ ok, iar la Arad costa 350 euro reconditionat. La o cva 7gtronic de pe un ml se discutau preturi astronomice,de la 4000euro - la reprezentanta de la 7000 - in sus si solutia a fost un service specializat in germania unde pretul a fost de 2400euro cu cutia la schimb. Tot la acelasi service o cva triptronic costa 1800euro cu cutia ta la schimb.Cutiile automate daca sunt prost exploatate si tot la fel de prost reparate,sunt veriga slabla a masinii.

                  Comment


                  • #10
                    salut, daca exista un service in germania, te rog da-mi si mie numele, o adresa, un nr de tel......vreau sa merg pana acolo

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF