Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor!!! Caut furtun intercooler!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!!! Caut furtun intercooler!

    Azi, mi s-a fisurat furtunul de intercooler dintre turbo si intercooler...Am sunat disperat prin toata tara pe la dezmembrari, si nimenea nu are nimic. Unul nou costa 350 Ron la reprezentanta. Nu are nimenea cunostiinta de unde pot face rost de acest furtun la un pret rezonabil? Sau macar de un nr. de tel de contact de la cineva care ar avea? Multumesc!

  • #2
    Eu l-am improvizat...pe ala de la galerie,dar stai sa vezi ca mi l-a ros si mie la accident tre sa caut si eu unul,daca gasesc prin bulgaria te anunt!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by ediskan89 View Post
      Eu l-am improvizat...pe ala de la galerie,dar stai sa vezi ca mi l-a ros si mie la accident tre sa caut si eu unul,daca gasesc prin bulgaria te anunt!!
      Te rog , daca gasesti la un pret rezonabil atunci sa imi cumperi si sa imi trimiti prin ramburs. Intre timp am gasit 1 buc la cluj...vrea 350 ron pe el (mai bine iau nou) si inca 1 buc in suceava la 150 ron. Totusi daca ai cunostiinta de ceva la o oferta mai buna, te rog! Multumesc!

      Comment


      • #4
        Asemenea situatie la un amic am intilnit. il costa 390RON furtunul de intercooler. Insa i-lam cirpit moca. Masina merge bine acum, insa mia luat foarte mult timp sa remediez asta. De regula montez nou dar la cunoscuti mai fac si exceptii.
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Azi, mi s-a fisurat furtunul de intercooler dintre turbo si intercooler...Am sunat disperat prin toata tara pe la dezmembrari, si nimenea nu are nimic. Unul nou costa 350 Ron la reprezentanta. Nu are nimenea cunostiinta de unde pot face rost de acest furtun la un pret rezonabil? Sau macar de un nr. de tel de contact de la cineva care ar avea? Multumesc!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          Asemenea situatie la un amic am intilnit. il costa 390RON furtunul de intercooler. Insa i-lam cirpit moca. Masina merge bine acum, insa mia luat foarte mult timp sa remediez asta. De regula montez nou dar la cunoscuti mai fac si exceptii.
          Poi, presupun ca as putea face o oarecare vulcanizare la furtun, dar crapatura are cam 5 cm..... si nu stiu daca ar tine ceva, tinand cont ca e vb de furtunul dintre turbina si intercooler iar prin el circula aer cald... Nush, probabil, daca il tai complet si bag ceva teava de pvc si apoi il prind cu coliere... Dar nu imi tare convine ideea aceasta, pentru ca ma poate lasa oricand.... Daca aveti alte idei de vulcanizare, daca a mai facut cineva "carpeli" de genu, sunt deschis la sugestii...Multumesc!

          Comment


          • #6
            Cred că ar merge vulcanizat, nu cred că e așa mare temperatura. Dacă aș pune petec însă, l-aș pune pe exterior, astfel în cazul în care zboară, să nu între petecul prin intercooler.

            După peticirea, aș încerca să-l mai pun și ceva protecție extra, de exemplu să bandajezi bine furtunul în zona crăpături. La accelerare, el are tendința să se umfle, și de aia ar fi de preferat să întărești bine zona, eventual să o faci mai rigidă, și să nu se umfle în zona petecului. Cel mai simplu cred că ar fi ceva bandajare cu marial rezistent, ceva asemănător cu furtunele de pompieri (material textil) sau la racodurile flexibile de eșapament (plasă de sârmă).

            Varianta cu PVC nu știu cât de fiabilă este. Nu cred că poți să strângi foarte tare colierele că s-ar putea să cedeze.
            ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Luxian View Post
              Cred că ar merge vulcanizat, nu cred că e așa mare temperatura. Dacă aș pune petec însă, l-aș pune pe exterior, astfel în cazul în care zboară, să nu între petecul prin intercooler.

              După peticirea, aș încerca să-l mai pun și ceva protecție extra, de exemplu să bandajezi bine furtunul în zona crăpături. La accelerare, el are tendința să se umfle, și de aia ar fi de preferat să întărești bine zona, eventual să o faci mai rigidă, și să nu se umfle în zona petecului. Cel mai simplu cred că ar fi ceva bandajare cu marial rezistent, ceva asemănător cu furtunele de pompieri (material textil) sau la racodurile flexibile de eșapament (plasă de sârmă).

              Varianta cu PVC nu știu cât de fiabilă este. Nu cred că poți să strângi foarte tare colierele că s-ar putea să cedeze.
              Deci in acest weekend trebuie sa il repar acest furtun. Drept urmare o sa fac un topic DIY despre cum se repara. Am alte variante de vulcanizare, respectiv o sa il tai pe 90% in circumferinta, o sa pun o bucata de teava metalica de un diametru asemanator, si o sa ii fac un 'petec' din material textil impreuna cu un silicon pentru temperaturi inalte. O sa pun cateva straturi de 'petec' (marca inregistrata ) iar apoi cu teava metalica dinauntru o sa o prind cu 2 coliere universale pe la margini asta ca sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme cu acel furtun ever. Ar fi si o idee extraordinara daca am reusi sa facem din teava metalica ( de aluminiu zic eu) toata tubulatura ce tine de intercooler.... dar binenteles ca deja aci avem nevoie de mesteri care se pricep la indoit, strunjit etc etc , ca sa iasa ca un furtun original. Cred ca ar fii o idee beton si cine ar face chestia aceasta, ar face bani frumosi... Admisia, incepand de la furtune pana la galerie este partea cea mai "pacatoasa" din toata tehnica de la w210. Bafta si vin cu proiectul DIY.
              Numai bine!
              Last edited by SirDeadline; 10-18-2011, 13:00 PM.

              Comment


              • #8
                Baftă cu DIY! Așteptăm pozele. Eu unul nu aș pune țeavă, că la diametrul ăla ar trebui să fie destul de grea și îți forțează capetele de la furtun (nu mai uitat să văd cum sunt, dar dacă sunt ca alea de la EGR de aluminiu o să-și facă joc și o să pierzi aer în scurt timp).

                Tubulatura de aluminiu e prea rigidă să fie alternativă. Cred că furtunele noi cu 350 lei nu sunt exagerat de scumpe ținând cont de vârsta mașinii și de celălate beneficii care ți le oferă (confort, consum).

                Eu urmează să-l schimb pe ăla de intră în EGR, dar ăla e mult mai ieftin (150 lei la reprezentanță). Nu știu de ce e așa scump ăsta tău...
                ...

                Comment


                • #9
                  O asemenea improvizatie am si eu pe w210 din 2000 ( teava metalica ) . Se taie pe unde e fisurat si se adauga o teava metalica prin acel loc ,dar cu precizarea ca sa se lase cate 2-3 cm la fiecare capat al furtunului ( pe unde e taiat ) ca sa se poate prinde colierele metalice de asemenea. De cand am pus acea teava ,nu am mai avut nici un fel de problema cu "furtunul" si nici nu mai pierde aer. Recomand aceasta improvizatie pentru cei care nu doresc sa achizitioneze un furtun nou. Salutare
                  Mercedes Benz C207 E250 CDI

                  Comment


                  • #10
                    Am facut reparatia...sper sa si tina... In schimb , pentru ca vremea a fost absolut mizerabila si nu am gasit nici un amic disponibil ca sa faca poze in timp ce eu eram cu ulei din cap pana in picioare, aman proiectul DIY, pana la o viitoare problema (sperand sa nu fie cazul !!! ).Totusi, daca cineva are nevoie de informatii sau pareri, despre ce si cum se poate face reparatia, stau cu placere la dispozitie pe forum si/sau la 0742338604.

                    Am avut o mica mare supriza cand am demontat furtunul, pentru ca eu pregatisem o bucata de teava metalica dreapta... iar furtunul era curbat in locul in care avea crapatura... Reparatia a constat in:
                    - silicon termorezistent- ( 21 RON)- tubul, pansament medical, si 2 coliere universale;
                    Renuntand la partea cu teava metalica, am facut un pansament din mai multe straturi de pansament sanitar impreuna cu silicon...l-am lasat la uscat pe calorifer cam 2 ore...s-a intarit putin si l-am montat pe masina, dupa care am mai lasat vreo 2 ore...Imbinarea pare destul de rezistenta, dar nu stiu cat o sa tina... Daca nu o sa tina, atunci il demontez inapoi, si cu tot riscul il vulcanizez din toate partile si il prind cu nituri pe o armatura metalica (preferabil suporti flexibili tip banda) dupa care il refac bandajul.
                    Daca nici varianta aceasta nu o sa tina, atunci il fac 100% din teava metalica. Nu cred sa coste mai mult decat nervii mei toata lucrarea, plus ca dupa aia e garantat fara probleme.
                    Cu scuzele de rigoare ( pentru ca nu am facut proiectul DIY), va salut si sper sa va fie ajutor in cazul in care ati avea nevoie!

                    Comment


                    • #11
                      Faină ideea de pansament medical și silicon.

                      Dacă nu ține, poți încerca cu ceva material textil mai rezistent. Eu aș fi pus un petect normal de vulcanizare (etanșare mai bună). Apoi peste el ceva gen ce ai făcut tu.

                      Baftă cu reparația. Să sperăm că va ține
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SirDeadline View Post
                        Azi, mi s-a fisurat furtunul de intercooler dintre turbo si intercooler...Am sunat disperat prin toata tara pe la dezmembrari, si nimenea nu are nimic. Unul nou costa 350 Ron la reprezentanta. Nu are nimenea cunostiinta de unde pot face rost de acest furtun la un pret rezonabil? Sau macar de un nr. de tel de contact de la cineva care ar avea? Multumesc!
                        Daca ar fi mai multi oameni ca tine cu initiativa ar da faliment multe magazine si ce este in spatele lor!
                        SA TE TINA MAI MULT LUCRAREA DECAT UNUL NOU ITI UREZ!

                        Era un furtun intercooler pe 4tunig sau incearca la marcel dezmembrari mercedes bucuresti - cauta pe forum
                        Last edited by dorut; 10-26-2011, 09:08 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dorut View Post
                          Daca ar fi mai multi oameni ca tine cu initiativa ar da faliment multe magazine si ce este in spatele lor!
                          SA TE TINA MAI MULT LUCRAREA DECAT UNUL NOU ITI UREZ!

                          Era un furtun intercooler pe 4tunig sau incearca la marcel dezmembrari mercedes bucuresti - cauta pe forum
                          Poi.... acum nu mai caut furtun Ar trebui sa se schimbe titlul de la post... Deocamdata tine...am facut un drum de 1000 de km ieri de la Negresti Oas pana in Resita si inapoi, am testat furtunul, am mers cu masina cu 200 la ora ( mare lucru tinand cont ca e E200cdi) si am fortat furtunul pe dealurile care le-am intalnit in drumul meu. Deocamdata tine! Recomand 'pansamentul magic' ( marca inregistrata!!!) )
                          Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SirDeadline View Post
                            Poi.... acum nu mai caut furtun Ar trebui sa se schimbe titlul de la post... Deocamdata tine...am facut un drum de 1000 de km ieri de la Negresti Oas pana in Resita si inapoi, am testat furtunul, am mers cu masina cu 200 la ora ( mare lucru tinand cont ca e E200cdi) si am fortat furtunul pe dealurile care le-am intalnit in drumul meu. Deocamdata tine! Recomand 'pansamentul magic' ( marca inregistrata!!!) )
                            Bafta!
                            I-am dat eu cautare si apare doar aceasta discutie. Daca aveti numarul ar fi mult mai usor, multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SirDeadline View Post
                              Azi, mi s-a fisurat furtunul de intercooler dintre turbo si intercooler...Am sunat disperat prin toata tara pe la dezmembrari, si nimenea nu are nimic. Unul nou costa 350 Ron la reprezentanta. Nu are nimenea cunostiinta de unde pot face rost de acest furtun la un pret rezonabil? Sau macar de un nr. de tel de contact de la cineva care ar avea? Multumesc!
                              Si eu am patit acelasi lucru, a plesnit furtunul, e vorba de W210 din 2000, nu stiu daca e aceeasi masina si la tine. Desi l-am gasit si pe la dezmembrari, cereau un pret aberant, mai mare decat cel nou de la reprezentanta. Asa ca l-am luat de la Mercedes (in Timisoara) cu aprox 150 lei.
                              Last edited by Gregor; 05-27-2013, 16:23 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF