Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Un scirtiit enervant la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un scirtiit enervant la pornire

    Buna . Am cautat cu search probleme similare cu a mea dar in zadar . Cind pornesc motorul la MB. W210 motor 2151 cmc. CDI. an fab. 2000 porneste frumos merge cam patru secunde fara scirtiit si dupa aceea incepe sa scirtiie circa 6-8 secunde dupa care inceteaza . Sirtiitul este ca si cum aluneca cureaua .Mentionez ca am schimbat cureaua, rola de accesoriu dar degeaba .Mai am un pic de joc si la rola intinzatoare ma gindesc sa il schimb si pe ea . Am pus o fulie de alternator de proba gindinduma ca patineaza ambreajul de la alternator cind incepe sa incarce dar tot asa face .Acuma sunt cu gindul ca ar fi prea slaba bateria si sa necesite prea multa incarcare dupa pornirne de si ea porneste motorul usor . Dupa ce il pornesc prima data si se incalzeste putin pot sa opresc motorul si sa il repornesc ca nu mai scirtiie .Este posibil ca alternatorul sa fie supra solicitat ca sa incarce brusc, pierzind prea mult curent la pornire si din cauza asta sa frineze cureaua iar cureaua sa alunece putin ? A mai patit cineva asa ceva ? Incarcarea am verifica-o si este buna .Sper ca am fost destul de explicit . Daca are cineva vreo sugestie ar fi de mare ajutor ,caci sirtiitul asta ma scoate din sarite .Va multumesc.

  • #2
    Salut. Problema asta am avut o si eu. La mine a fost de la amortizorul de vibratii care este linga rola intinzatoare . Nu am gasit amortizorul separat asa ca a trebuit sa cumpar tot kit ul pe INA.
    Mare atentie la preturi ca variaza enorm .
    Ti am atasat si o poza poate te ajuta .
    Eu am procedat in felul urmator : Am luat rola intinzatoare si amortizorul de vibratii de pe kit ul nou si le am montat pe cel vechi deoarece pt. a schimba tot kit ul trebuia sa demontez si fulia de sub el care acopera un surub la care nu ai cum sa umbli.
    Mai este o posibilitate : da cureaua jos , si misca corpul ( kit ul )pe care se afla rola intinzatoare si amortizorul de vibratii si vezi daca scartaie. Daca da inseamna ca trebuie sa schimbi cu totul.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Salut .Mersi mult de sfat .Am sa schimb rola intinzatoare si voi verifica si amortizorul .Ce ar mai fi interesant daca opresc motorul si las luminile aprinse circa 5 minute iar incepe scirtiitul de curea care ma duce cu gindul la baterie .Stie cineva daca schimb bateria ce surprize as putea avea in afara de cod casetofon ? Si daca puteti sa-mi spuneti acest tip de motor cu ce fel de baterie este dotata din fabrica ? WDB2100071B264322 Multumesc

      Comment


      • #4
        Buna ziua la w211 chiar daca am deconectat ambele baterii nu am avut nici o surpriza la conectare nici macar cod pt radioCD nu mi-sa cerut bafta

        Comment


        • #5
          rola sau intinzatorul asa am patit si eu numai cand pornesti sau aprinzi luminile are nevoie de mai mult curent scartaie schmba si intinzatoru si nu mai face asa bateria nu are rost sa o schimbi

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF