Buna seara .
Deschid acest topic deoarece functia search nu mi-a oferit nici un raspuns la problema mea.
Este vorba despre un Mercedes W211 E220 CDI 110KW/150CP din 2002-09 , 130.000 km reali , WDB2110061A122445.
Masina am achizitionat-o acum 1 saptamina de la fostul propietar cu verificarile de rigoare la reprezentanta Mercedes .
Problema mea este urmatoarea :
Acum 2 zile , am pornit dimineata motorul si a inceput sa se auda un scartait constat in dreptul rotilor din fata ca un sunet ''fier pe fier'' , dar scartait nu bataie.
Am zis ca trebuie sa fie ceva simplu. Am ridicat masina , am dat scuturile jos , si am depistat scartaitul care venea de la imbinarea tevei de esapament cam in dreptul rotilot , aproape de motor. Am miscat cu mana esapamentul si am observat ca respectiva imbinare are o simpla siguranta flexibila metalica care nu este atat de puternica ancat sa etanseze perfect si este cat jumatate din teava tobei de esapament. Si inca o chestie : am scos siguranta ( de fapt mi-a sarit in cap
)si intre imbinari nu am vazut nici o garnitura .
In afara de scartait se aude la imbinare ca scapa gaze , adica , ca si cand ar fi toba sparta , nu se aude tare dar totusi este clar sesizabil .
Am uns ambinarile cu putina vaselina si a disparut scartaitul acela dar sint sigur ca este ceva temporar.
Intrebarile mele sint urmatoarele :
1 - A desfacut cineva imbinarea respectiva sa mi confirme ca acea siguranta simpla este singurul element care tine imbinarea etansa ?
2 - Nu trebuie sa existe o garnitura la acea imbinare ?
3 - Imbinarea respectiva nu trebuie sa aiba un sistem de etanseitate mai sanatos cu suburi sau ami lipseste mie ceva acolo ?
Am tot cautat poze pe net dar din pacate nu am gasit.
Multumesc pt. eventualele sfaturi / raspunsuri.
Deschid acest topic deoarece functia search nu mi-a oferit nici un raspuns la problema mea.
Este vorba despre un Mercedes W211 E220 CDI 110KW/150CP din 2002-09 , 130.000 km reali , WDB2110061A122445.
Masina am achizitionat-o acum 1 saptamina de la fostul propietar cu verificarile de rigoare la reprezentanta Mercedes .
Problema mea este urmatoarea :
Acum 2 zile , am pornit dimineata motorul si a inceput sa se auda un scartait constat in dreptul rotilor din fata ca un sunet ''fier pe fier'' , dar scartait nu bataie.
Am zis ca trebuie sa fie ceva simplu. Am ridicat masina , am dat scuturile jos , si am depistat scartaitul care venea de la imbinarea tevei de esapament cam in dreptul rotilot , aproape de motor. Am miscat cu mana esapamentul si am observat ca respectiva imbinare are o simpla siguranta flexibila metalica care nu este atat de puternica ancat sa etanseze perfect si este cat jumatate din teava tobei de esapament. Si inca o chestie : am scos siguranta ( de fapt mi-a sarit in cap

In afara de scartait se aude la imbinare ca scapa gaze , adica , ca si cand ar fi toba sparta , nu se aude tare dar totusi este clar sesizabil .
Am uns ambinarile cu putina vaselina si a disparut scartaitul acela dar sint sigur ca este ceva temporar.
Intrebarile mele sint urmatoarele :
1 - A desfacut cineva imbinarea respectiva sa mi confirme ca acea siguranta simpla este singurul element care tine imbinarea etansa ?
2 - Nu trebuie sa existe o garnitura la acea imbinare ?
3 - Imbinarea respectiva nu trebuie sa aiba un sistem de etanseitate mai sanatos cu suburi sau ami lipseste mie ceva acolo ?
Am tot cautat poze pe net dar din pacate nu am gasit.
Multumesc pt. eventualele sfaturi / raspunsuri.
Comment