Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme traseu esapament E220 CDI W211 2002

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme traseu esapament E220 CDI W211 2002

    Buna seara .
    Deschid acest topic deoarece functia search nu mi-a oferit nici un raspuns la problema mea.
    Este vorba despre un Mercedes W211 E220 CDI 110KW/150CP din 2002-09 , 130.000 km reali , WDB2110061A122445.
    Masina am achizitionat-o acum 1 saptamina de la fostul propietar cu verificarile de rigoare la reprezentanta Mercedes .

    Problema mea este urmatoarea :
    Acum 2 zile , am pornit dimineata motorul si a inceput sa se auda un scartait constat in dreptul rotilor din fata ca un sunet ''fier pe fier'' , dar scartait nu bataie.
    Am zis ca trebuie sa fie ceva simplu. Am ridicat masina , am dat scuturile jos , si am depistat scartaitul care venea de la imbinarea tevei de esapament cam in dreptul rotilot , aproape de motor. Am miscat cu mana esapamentul si am observat ca respectiva imbinare are o simpla siguranta flexibila metalica care nu este atat de puternica ancat sa etanseze perfect si este cat jumatate din teava tobei de esapament. Si inca o chestie : am scos siguranta ( de fapt mi-a sarit in cap )si intre imbinari nu am vazut nici o garnitura .
    In afara de scartait se aude la imbinare ca scapa gaze , adica , ca si cand ar fi toba sparta , nu se aude tare dar totusi este clar sesizabil .
    Am uns ambinarile cu putina vaselina si a disparut scartaitul acela dar sint sigur ca este ceva temporar.

    Intrebarile mele sint urmatoarele :

    1 - A desfacut cineva imbinarea respectiva sa mi confirme ca acea siguranta simpla este singurul element care tine imbinarea etansa ?

    2 - Nu trebuie sa existe o garnitura la acea imbinare ?

    3 - Imbinarea respectiva nu trebuie sa aiba un sistem de etanseitate mai sanatos cu suburi sau ami lipseste mie ceva acolo ?


    Am tot cautat poze pe net dar din pacate nu am gasit.

    Multumesc pt. eventualele sfaturi / raspunsuri.

  • #2
    Îți pot spune că mie, la w210, mi-a sărit eșapamentul după ce l-am agățat de ceva fier. La mine clema aceia metalică este singura piesă de prindere (cred că e mai bine să-ți sară aia dacă agăți mașina pe sub, decât să-ți tragă de motor).

    Între îmbinări vine un piesă circulară, cu profil conic, care etanșează. Seamănă cu cea de la Golf, dar nu cred că se potrivește la circumferință. Dacă o să găsesc vreo poză o să o postez să-ți arăt.

    Din câte știu eu nu e foarte scumpă nouă, dar poate o găsești la dezmembrări. Pe mine în Muntenegru m-a costat 35 euro una second cu tot cu întreptat și montat.
    ...

    Comment


    • #3
      @Luxian , multumesc frumos pentru informatii .

      Ma mai intereseaza un lucru sa mi spui daca ti mai amintesti : care este pozitia de montaj a sigurantei ?
      Adica in sensul ca acea siguranta are 2 laturi diferite : una mai dreapta si alta cu niste piedici si coduri precum si o sageata in sus stantata pe ea . Partea cu sageata stantata spre spatele masinii sau spre motor ?

      Poate cineva sa mi comfirme daca si la W211 este aceeasi piesa circulara cu profil conic intre imbinari ?

      Poze din pacate chiar nu am gasit pe nicaieri , poate si din cauza ca nu stiu codul acelei piese sau cum se numeste exact.

      Multumesc inca o data pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Cu plăcere. De curios am căutat schema pentru a mea. Să văd ceva cod de piesă. Se pare că la clema metalică ar trebui să fie și o siguranță, care evident că lipsește la mine (și la prinderea dintre turbo - catalizator și la catalizator - eșapament).

        Legat de care parte se prinde, vezi cum se e profilul pe țeava. Pe o parte ar trebui să aibă profil conic, și pe cealaltă mai drept. Tot așa e și pe clema. Nu știu să-ți zic exact care în ce parte e, însă te poți uita cum e prins la turbo (va trebui probabil să dai capacul de la motor jos).

        Codurile pieselor, la mine, sunt:

        - inel de etanșare: A 000 492 04 81
        - clemă de prindere + siguranță: A 000 993 25 15

        Nu cred că se potrivesc și la tine (astea sunt pe motorul de 2.7), dar poți să cauți pe net să vezi preț informativ și poze eventual. Dacă îți cumperi și clema cu siguranța aceea, să postezi te rog și prețurile. Poate o să le schimb și eu la un moment dat.
        Attached Files
        Last edited by Luxian; 09-19-2011, 19:39 PM.
        ...

        Comment


        • #5
          @Luxian esti super tare.

          Ma miram sa fie doar clema aceea .

          Dupa cum vad in schema , la figura 410 eu nu am decat 1 parte , adica acea clema mai mare din stanga , siguranta din dreapta nu o am , cum nu am nici inelul de etansare din figura 420.

          O sa vad cum fac sa caut pe la dezmembrari dar am dat cateva telefoane si habar nu au despre ce vorbesc.
          Sint curios daca sunt aceleasi ca la tine.

          Multumesc inca 1 data si ramin dator cu o bere rece.

          P.S Daca a vazut cineva acest topic si are de vanzare acele piese sau stie de unde pot lua as fi recunoscator.

          Comment


          • #6
            Ciao daca iti este de folos asta am gasit in manualul clasa e w211 motor 646
            Attached Files
            mercedes e classe 220cdi w211

            Comment


            • #7
              Salut! Este corect cum este in desenul pus de gianny. Este doar clema fara siguranta. Am patit si eu ceva asemanator dar nu se auzea atat de tare. Am schimbat garnitura iar clema a fost rasucita cateva grade. Apropo de garnitura, se potriveste si de Passat, Opel.

              Comment


              • #8
                @gianny multumesc pentru scheme.


                Din pacate cristi_fulger am vazut prea tarziu postul tau dar ati multumesc oricum si tie.

                Codurile pieselor respective si preturile de la Autoklass pentru W211 sunt urmatoarele :

                -Inel de etansare : A0004920381 - 63 ron cu tva inclus.
                -Colier : A0009932415 - 137 ron cu tva inclus.

                Sun la Autoklass , intreb de respectivele piese , explic ca eu la teava de esapament am decat o singura siguranta cat jumatate de teava de esapament , ami spun ca mi mai lipseste o parte , intreb pret , disponibilitate , ami spun ca le au pe stoc si pornesc catre Autoklass Center Sud sa le cumpar.
                Ajuns acolo ami arata inelul de etansare la care le spun ca nu il am , iar apoi ami arata colierul acela care se compunea din 2 elemente : cel mare pe care il am si eu prezent pe esapament si inca o parghie care vine prinsa de cel mare ( vezi poza ) . Le explic , ca eu nu il am decat pe cel mare iar ei ami spun ca ami lipseste cel mic. Am zis ok , le cumpar.
                Ajung acasa si ma uit mai atent la acel colier si incerc sa inteleg ce rol are acea parghie metalica de pe el. Ca in filmele cu prosti ( asta fiind eu ) ami dau seama ca de fapt acea parghie are rolul de a usura montajul colierului pe teava de esapament . Adica acea parghie tine cracii colierului cracanati pt. un montaj usor pe teava de esapament care dupa montare , parghia se scoate si se arunca.
                Cu alte cuvinte am dat banii degeaba.
                O sa ma duc azi inapoi cu colierul sa l returnez si sa i bag ceva in frigider lu' tampitul ala.

                Singura nedumerire pe care o mai am acum este in ce pozitie se monteaza acel colier .

                Multumesc inca o data tuturor pentru ajutorul acordat .

                Am facut poze cu piesele respective poate mai foloseste cuiva .
                Attached Files
                Last edited by Don_Viktoryo; 09-20-2011, 13:49 PM.

                Comment


                • #9
                  Salut baieti,
                  Aceeasi problema o am si eu cu acel scartait si sunet de fier pe fier la un w211 220cdi din 2004.
                  Eu ma chinui de ceva timp pe la service-uri sa rezolv problema, dar stiti cum e, nimeni nu isi da interesul pt o problema oarecum minora.
                  Ultima oara mi-au pus un mastick care zic ei rezista pana la 300 grade C si tot nu am rezolvat problema.
                  Acum ca am citit posturile mai sus am vazut ca e vorba de acel inel de etansare, care sigur nu il am, eu avand doar acea clema metalica.
                  Intrebarea mea este, a rezolvat acea problema acel inel de etansare pt cei care l-au folosit? Va multumesc

                  Comment


                  • #10
                    intr-adevar acel inel de etansare era problema, dupa ce l-am schimbat a disparut orice urma de scartait! si nu a fost nici scump 25 ron
                    problema rezolvata !

                    Comment


                    • #11
                      Salut ! Am cumparat tot setul de prindere pentru catalizator ,avand acelasi scartait inervant si vreau sa il schimb eu ,ceva etape dau jos siguranta aia schimb inelul si pun inapoi siguranta sau trebuie dat jos catalizatorul ca sa bag inelul tre sa curat si catalizatorul daca tot sunt acolo nu il dau jos in fiecare zii ceva sfaturi pentru ca maine ai daruiesc un inel la al meu w211 l

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu aceeasi problema dar la mine se aude ca o tabla care vibreaza in zona catalizatorului sub filtru de aer si inca nimeni nu stie ce are

                        Comment


                        • #13
                          Alinghe...poate e protectia (scut) de caldura de la toba sau de sub filtru de aer. Cauta-le, sunt de culoarea aluminiului, si e imposibil sa nu le remarci. Poate s-a indoit vreuna si iti atinge in toba sau alte parti care se misca. Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Pot sa desfac eu filtrul de aer?sau trebuie sa merg la un mecanic?e ceva de stricat pe acolo? pe sub filtru se aude,langa catalizator,cand am fost la tinichigiu si a reidicat-o pe cric nu s-a m-ai auzit apoi cand am plecat iara batea tabla dar numai la relantiu face,

                            Comment


                            • #15
                              Verifica scutul de sub filtru de aer si suportii de la motor. Vibratia apare cand sunt dusi suportii de la motor si cred ca de acolo iti porneste toata povestea. Parerea mea e ca s-a desfacut scutul de sub filtru de aer si ala vibreaza la relantiu si bate in ceva. Ar trebui sa il poti strange si poti chiar si tu, nu e nevoie de mecanic. Ai nevoie de cheie de 8 ca sa desfaci carcasa filtrului si tre scot filtrul, iar dedesupt sub filtru sunt 2 suruburi (cred ca tot de 8) care trebuiesc desfacute sa poti scoate cu totul carcasa. Dedesupt e aceea protectie de caldura.Cauta cum e prinsa si stange-o la loc, dupa care montezi totul in ordine inversa. Fa chestia asta si vezi ce rezolvi + sa ai grije cum manevrezi aceea carcasa de plastic de la filtru de aer, pentru ca acolo e pus debitmetrul care este un sensor destul de sensibil la socuri si altele substante. Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF