Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor urgent va rog!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor urgent va rog!

    Azi in timp ce mergeam cu masina,am intrat in depasire,avand aprox 100km/h,moment in care am auzit un zgomot tare...o bubuitura in dreptul consolei centrale.Urmariana la momentul opririi masinii pe dreapta aveam impresia ca mi-a cazut motorul sub masina...asa se auzea.Dupa oprire masina nu a mai vrut sa porneasca,nici macar electromotorul nu dadea nimic...moarta.Pedala de frana,cea mica din stanga,a sarit de pe pozitie.La urcarea pe pletforma la schimbator se auzea un sunet parca lovea ceva fier pe fier.Masina e un w210 cdi cutie automata din 2001.Pareri va rog si ajutor daca puteti! Va multumesc!

  • #2
    Salut!

    am atasat si poze...la modul ironic!
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Daca bate sub schimbator se poate sa se fi rupt racordul flexibil de la cardan, acel cauciuc rotund si in timp ce rotile se invart acesta loveste de caroserie.
      Acelasi lucru l-am patit eu la un w124 si a trebuit sa schimb tijele de la schimbator ca le-a facut zdrente cardanu in mers(eram pe pod cand sa rupt in aglomeratie si nu am putut oprii imediat , doar dupa vreo 300 metrii, timp in care a mers masina din inertie).
      VW Polo CL 1991 - 1043 sport
      w124 200 Benzina 1989 ALB
      B 66 GCL

      Comment


      • #4
        Multumesc mult Marian,exact asta a fost cauza.Am rezolvat-o in 3 zile si da am avut si tija de la schimbator de inlocuit dar la mine a mai agatat si cablul de la fana de mana pe care l-a rupt iar acesta la randul lui mi-a smuls pedala de frana din suport.In concluzie,daca cunosti un loc de unde pot lua suportul de prindere al pedalei(placa aceea din aluminiu),as fii recunoscator.

        Comment


        • #5
          un prieten avea o problema asemanatoare dar mai avea ceva inafara de cutie.Adica pornea foarte greu, dadea de 8-9 ori la automat ca sa porneasca si in depasiri in astea cand isi dadea treapta mai mica nu mai era asa sprintena.
          E220 ELEGANCE 170 CP
          Fiat Doblo 1.9d
          Ford Transit 2.0

          Comment


          • #6
            Ai scapat subtire , putea sa-ti distruga mult mai mult si acuma putina morala
            Tu cind duci masina sa schimbi uleiul la cine il duci la un brutar ? chestiile astea trebuie verificate la fiecare schimb de ulei mai ales la felul de sosele care sint in tara , mecanicul trebuie sa verifice vizual :
            cureaua de la motor , amortortizoarele scurgeri de ulei , discurile flex , rulmentul central de pe cardan , placutele de frina daca se vad si asta o face repede , dar am uitat sa-ti mentionez ,,, un mecanic bun !

            Comment


            • #7
              Originally posted by razvy64 View Post
              Mecanicul trebuie sa verifice vizual :
              cureaua de la motor , amortortizoarele scurgeri de ulei , discurile flex , rulmentul central de pe cardan , placutele de frina

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF