Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turbo

    De curand , mergand cu E-ul meu W210 model 2001 motor 220 CDI am constatat ca in sarcina cand ii dau putere la peste 2000 rot/min incepe sa suiere turbo. Nu consuma ulei ,nu suiera tare dar ma cam deranjeaza. Mentionez ca are 307.000 km la bord iar la 270.000 l-am curatat. Nu am menajat masina in ale vitezei , cert e ca si 10 puncte de pe permis au zburat. Ce ma sfatuiti sa fac: sa cumpar unul SH , sa-l reconditionez sau sa-l curat din nou? Recomandati pe cineva in ale reconditionarii, stiti pe cineva cu un turbo SH bun, preturi ? Multumesc si drumuri bune !

  • #2
    Eu ti-as recomanda ca sa verifici furtunele care vin de la turbo. Undeva nu etanseaza, de acolo vine fasaitul ala. Iara decat turbo sh mai bine reconditionat de ceva meseriasi buni. Sh poate il iei mai rau decat a tau. Bafta

    Comment


    • #3
      In general toate turbinele suiera , eu am un Dodge si ia-m scos un inel / buffer tocmai sa-l aud , la al tau poate nu la-i reasamblat bine si acuma suiera mai tare , cind la-i curatat l-ai desfacut complect ?
      Mai verifica si turbina cu mina vezi sa nu atinga ceva verifica-i jocul , daca are joc mare e timpul sa-l dai afara si sa-l inlocuiesti sau cumperi kit de rebuild si-l faci e foate simplu de facut , mai greau e sa-l dai afara.
      cam asa arata :

      Comment


      • #4
        Eu unul zic, daca nu iti intra in limp mod sa nui faci nimic. In cel mai rau caz sa mergi la tester si sa verifici daca ai P1470 cu low pressure.

        Oricum cind are sa-ti pice turbo ai sa scoti bani din buzunar cu voia sau fara voia ta. Fie ca ar fi vorba de un turbo nou, un reconditionat, sau un turbo din dezmembrari 6/49 la care ai putea avea norocul sa il schimbi zilnic, sau altul sa mergi citiva ani cu el.

        Pina atuci stai linistit si stringe ceva bani. Dar nu te mai baga la reparatie pentru orice scirtit de balama.
        Originally posted by donrafael View Post
        De curand , mergand cu E-ul meu W210 model 2001 motor 220 CDI am constatat ca in sarcina cand ii dau putere la peste 2000 rot/min incepe sa suiere turbo. Nu consuma ulei ,nu suiera tare dar ma cam deranjeaza. Mentionez ca are 307.000 km la bord iar la 270.000 l-am curatat. Nu am menajat masina in ale vitezei , cert e ca si 10 puncte de pe permis au zburat. Ce ma sfatuiti sa fac: sa cumpar unul SH , sa-l reconditionez sau sa-l curat din nou? Recomandati pe cineva in ale reconditionarii, stiti pe cineva cu un turbo SH bun, preturi ? Multumesc si drumuri bune !

        Comment


        • #5
          Cam asa e cum zice Mercedes cdi , eu nu as verifica doar jocul sau daca scapa ulei, daca are joc mare se rup paletele de la turbina si atunci chiar ca e buna de aruncat .

          Comment


          • #6
            Originally posted by razvy64 View Post
            In general toate turbinele suiera , eu am un Dodge si ia-m scos un inel / buffer tocmai sa-l aud , la al tau poate nu la-i reasamblat bine si acuma suiera mai tare , cind la-i curatat l-ai desfacut complect ?
            Mai verifica si turbina cu mina vezi sa nu atinga ceva verifica-i jocul , daca are joc mare e timpul sa-l dai afara si sa-l inlocuiesti sau cumperi kit de rebuild si-l faci e foate simplu de facut , mai greau e sa-l dai afara.
            cam asa arata :
            http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo...item2313a6387d
            Intrebare:
            Toata treaba aceasta de reconditionare/curatare turbina se poate face DIY? Credeam ca e nevoie de ceva specialisti care sa monteze aceste piese de mare precizie...Daca se poate DIY, si ai facut si dumneata, te rog deschide un topic cu aceasta tema...cred ca ne-ar fii foarte de ajutor la multi. Multumesc!

            Comment


            • #7
              Am avut si eu probleme cu turatia,scotea fum negru,era cat pe aici sa cumpar toti senzorii posibili si imposibil dar am pus o pe tester si mi a dat ca defect senzorul de temperatura de la intercooler,nu era defect senzorul ci era spart furtunul de la intercooler desi masina are doar 50000 km ,l am cumparat pe original de la mercedes cu 130 ron.......acum merge perfect.....se tureaza ok si schimba vitezele la timp.....poate va este de ajutor.....mie forumul mi a fost de mare ajutor multumesc

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF