Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Becuri bune?h1, h4, h7

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becuri bune?h1, h4, h7

    Ma 'roade' o intrebare de ceva vreme. La al meu w210 din 2001, nu stiu exact fel de becuri trebuie sa pun pe faza scurta. Momentan am H7, si pot sa spun ca sunt total nemultumit de lumina pe care o furnizeaza aceste becuri pe timp de noapte.Daca vine cineva din contrasens, luminile mele sunt 'pistol cu apa', si nu vad nimic cu ele decat dupa ce trece masina de pe contrasens. Are cineva ce spune manualul utilizatorului in privinta becurilor? Multumesc!

  • #2
    Daca ai H7...nu poti sa'ti pui h4,h1,h3...etc Masina a fost prevazuta cu astfel de becuri, numai deastea poti monta. Daca vrei sa incerci altceva, incearca sa'ti pui niste becuri de marca( Philips,Osram) sau o instalatie xenon sau poate farurile tale trebuiesc schimbate ori polishate.
    Oo\=|=/oO

    Comment


    • #3
      Originally posted by PapyVicK View Post
      Daca ai H7...nu poti sa'ti pui h4,h1,h3...etc Masina a fost prevazuta cu astfel de becuri, numai deastea poti monta. Daca vrei sa incerci altceva, incearca sa'ti pui niste becuri de marca( Philips,Osram) sau o instalatie xenon sau poate farurile tale trebuiesc schimbate ori polishate.
      Chestia e ca masina cand am luat-o eu, avea xenon pus de fostul proprietar, nu original, si cand am luat-o a luat xenoanele jos le-a taiat 'magaru' direct din cabluri, dupa care eu trebuia sa dau cu presupusu ce fel de becuri erau acolo...Totusi ce becuri zice manualul ca trebuie puse pe masina? Chestia e ca am mai vazut pe drumuri w210 la care aratau farurile mult mai luminoase, cu tot ca nu erau pe xenon. Deci ? Multumesc!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Chestia e ca masina cand am luat-o eu, avea xenon pus de fostul proprietar, nu original, si cand am luat-o a luat xenoanele jos le-a taiat 'magaru' direct din cabluri, dupa care eu trebuia sa dau cu presupusu ce fel de becuri erau acolo...Totusi ce becuri zice manualul ca trebuie puse pe masina? Chestia e ca am mai vazut pe drumuri w210 la care aratau farurile mult mai luminoase, cu tot ca nu erau pe xenon. Deci ? Multumesc!
        Uite aici lista cu becuri.

        P.S. Uite cum arata cu xenon si pe faruri si pe halo.{si pe lunga dar nu era aprinsa}.Tin sa-ti spun ca am polishat farurile .Noaptea se vad spectacol...mai ales cand dai blitzuri cu faza lunga.
        Attached Files

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Originally posted by mircea600sel View Post
          Uite aici lista cu becuri.

          P.S. Uite cum arata cu xenon si pe faruri si pe halo.{si pe lunga dar nu era aprinsa}.Tin sa-ti spun ca am polishat farurile .Noaptea se vad spectacol...mai ales cand dai blitzuri cu faza lunga.
          Arata foarte bine, n-ai ce zice. In schimb la mine arata foarte rau. Azi am vb cu cineva si mai tarziu o sa ma duc sa imi faca un polish la faruri ca daca nu, eu practic nu vad nimic noaptea....Multumesc pentru sfaturi!

          Comment


          • #6
            Uite aici ce diferente este.

            P.S. Sa faci si poze before/after.
            Attached Files

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #7
              Originally posted by mircea600sel View Post
              Uite aici ce diferente este.

              P.S. Sa faci si poze before/after.
              Cum ti-o facut tie polish la faruri? Prin ce modalitate? Cu hartie si pasta abraziva si apoi pasta de aia de polish si apoi lac? Multumesc!

              Comment


              • #8
                am si eu o intrebare pentru cine a pus xenon aftermarkert pe w210.. cum l-ati montat? ma refer de unde ati tras alimentare pentru balasturi?

                Comment


                • #9
                  Cumpara oglinzile de faruri,ca alea sunt muci.Nu pune xenon sau alte balarii,daca ramin oglinzile prashtie,lumina se imprastie aiurea si din urarile participantilor la trafic va sughite cineva drag tie.Si periodic mai da o cirpa pe faruri,vei fi multumit de lumina si nu se va lua nimeni de acea ruda...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by olivianmunteanu View Post
                    am si eu o intrebare pentru cine a pus xenon aftermarkert pe w210.. cum l-ati montat? ma refer de unde ati tras alimentare pentru balasturi?
                    Alimentarea pentru balasturi se face din mufa care alimenteaza becul H7.
                    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zsolti1981 View Post
                      Alimentarea pentru balasturi se face din mufa care alimenteaza becul H7.
                      si nu ti-a prajit nimic prin instalatie? eu stiam ca alimentarea trebuie facuta separat si preferabil de pe baterie (in cazul meu la w210 de pe borna de plus de langa sigurante)
                      si inca o intrebare ..stie cineva daca sigurantele pt faruri sunt independente stanga dreapta sau daca este una singura, si locatia ei/lor ?

                      Comment


                      • #12
                        Nici eu nu sunt pentru xenon after (orbeste participantii la trafic, erori in bord, se ard mai repede)... Un bec mai scump (Osram Night Breaker Plus, Philips X-treme Power) s-ar putea sa faca diferenta.
                        Xenon-ul s-ar putea sa te dezamageasca dpv al eficientei luminii. Daca totusi, il pui, ia becuri 4300k, nu 6000k (mai frumoasa culoarea insa intensitate inferioara).
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by olivianmunteanu View Post
                          si nu ti-a prajit nimic prin instalatie? eu stiam ca alimentarea trebuie facuta separat si preferabil de pe baterie (in cazul meu la w210 de pe borna de plus de langa sigurante)
                          si inca o intrebare ..stie cineva daca sigurantele pt faruri sunt independente stanga dreapta sau daca este una singura, si locatia ei/lor ?
                          Nu vreau sa poluez topicul colegului,asa ca iti raspund rapid,dar daca mai ai alte intrebari,te rog sa deschizi topic separat.Alimentarea pentru balasturi nu trebuie facuta de la baterie.Asta ar insemna sa iti montezi intrerupator separat de la care sa pornesti/opresti alimentarea pentru balasturi.Balastul are o mufa de alimentare care intra in soclul becului H7 si de unde primeste curent in momentul in care pornesti faza scurta.Balastul are un fir gros la iesire care vine conectat la becul xenon.Daca vreti xenon de calitate atunci trebuie sa investiti sume destul de maricele in instalatii serioase si stabile.Ce se gaseste in comert la preturi intre 150-250 ron sunt slabe si instabile,fluctueaza fasciculul xenon,cu motorul oprit poate se aprinde becul,sau poate nu.Sa nu vorbesc de problemele de contact care apar la mufele de alimentare...la balasturi care "fluiera" in timpul functionarii etc.
                          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zsolti1981 View Post
                            Nu vreau sa poluez topicul colegului,asa ca iti raspund rapid,dar daca mai ai alte intrebari,te rog sa deschizi topic separat.Alimentarea pentru balasturi nu trebuie facuta de la baterie.Asta ar insemna sa iti montezi intrerupator separat de la care sa pornesti/opresti alimentarea pentru balasturi.Balastul are o mufa de alimentare care intra in soclul becului H7 si de unde primeste curent in momentul in care pornesti faza scurta.Balastul are un fir gros la iesire care vine conectat la becul xenon.Daca vreti xenon de calitate atunci trebuie sa investiti sume destul de maricele in instalatii serioase si stabile.Ce se gaseste in comert la preturi intre 150-250 ron sunt slabe si instabile,fluctueaza fasciculul xenon,cu motorul oprit poate se aprinde becul,sau poate nu.Sa nu vorbesc de problemele de contact care apar la mufele de alimentare...la balasturi care "fluiera" in timpul functionarii etc.
                            Alimentarea directa de la baterie se facea la vechiul model de balast h4 hi/low (h4-3)
                            mercedes e classe 220cdi w211

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Nici eu nu sunt pentru xenon after (orbeste participantii la trafic, erori in bord, se ard mai repede)... Un bec mai scump (Osram Night Breaker Plus, Philips X-treme Power) s-ar putea sa faca diferenta.
                              Xenon-ul s-ar putea sa te dezamageasca dpv al eficientei luminii. Daca totusi, il pui, ia becuri 4300k, nu 6000k (mai frumoasa culoarea insa intensitate inferioara).
                              Imi pare rau ca te contrazic dar personal pe w211 am scurta, lunga (H7) ,ceata (H11) kit -uri xenon after market slim de 6000K care de trei ani functioneaza impecabil chestia cu erori in bord este ca kit-ul sa fie can bus referitor la pret m-au costat 90 euro kit-ul.Intensitatea luminoasa este putin sesizabila intre 4500K si 6000K insa comparativ cu becul normal este incomparabila.ciao
                              mercedes e classe 220cdi w211

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF