Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme ambreiaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreiaj

    vinerea trecuta veneam de la galati si am schimbat viteza si am ramas cu ambreiajul blocat sus, si-a revenit pana la urma dar cand merg mai mult cu masina o apuca si o ia razna dupa 2500 de turatii se tureaza ca si cum ar fi scoasa din viteza si cateodata debea trage cu toate ca daca o scot din viteza merge super bine si mi-a aparut inainte de asta semnul de la placute cu semnul exclamarii pe mijloc si e cu culoare galbena, iar placutele au fost schimbate toate si senzori sunt in regula ca am verificat, unde credeti ca pot sa ma duc sa imi zica sigur ce are masina????????

  • #2
    Nu inteleg care este problema ta de fapt. Sant bulversat total de propozitia ta. Triunghiul ala galben cu semnul exclamarii este martorul ESP si se aprinde intermitent in care una dintre rotile motoare isi pierde aderenta (derapeaza). Daca la tine ramane aprins mereu in timpul mersului atunci ai o problema.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      poate daca ai spune ce model ai...o sa primesti mai multe sfaturi
      | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

      Comment


      • #4
        E adevarat ca are modelul pe profil, dar cind ai o belea cu trompeta, e bine sa stie lumea ce trompeta e. Ca nu costa nimic...
        Ambreiaj blocat sus este termen ambiguu. Ce a ramas blocat sus ? Pedala ? A ramas debreiata ? Lipsa unei precizii in exprimare nu ajuta pe nimeni sa te poata ajuta...
        Te pot ajuta doar la ultima intrebare. La service specializat. Dar nu cred ca este raspunsul pe care il asteptai...

        Comment


        • #5
          Originally posted by doktor4carz View Post
          E adevarat ca are modelul pe profil, dar cind ai o belea cu trompeta, e bine sa stie lumea ce trompeta e. Ca nu costa nimic...
          Ambreiaj blocat sus este termen ambiguu. Ce a ramas blocat sus ? Pedala ? A ramas debreiata ? Lipsa unei precizii in exprimare nu ajuta pe nimeni sa te poata ajuta...
          Te pot ajuta doar la ultima intrebare. La service specializat. Dar nu cred ca este raspunsul pe care il asteptai...
          Pedala a ramas dar am apasat de cateva ori pe ea dupa ce oprisem motorul si si-a revenit dar face figuri dupa ce merg mai mult si nu stiu unde sa ma duc, a... si mai am o problema mi se aprinde un motoras pe bord de culoare galbena si motorul intra in avarie din cate am inteles, numai merge mai mult de 2500 de turatii, am schimbat turbina si am luat una noua 1500 de euro am dat din germania ca am fost la casa auto si asa au zis ca s-a stricat electronica dar tot nu s-a rezolvat nimik, fiindca tot facea si am schimbat si injectoarele dar mai face cateodata cand merg cu ea subturata si accelerez (adika de la 1500 pana la 2000 de turatii) iar daca opresc masina merge normal si nu stiu ce sa ii mai fac poate aveti vre-o idee ca motorina bag numai de la omv si rompetrol

          Am un Mercedes E270 Cdi din 2003 va puneam si poze dar nu stiu cum si sorry ca m-am exprimat gresit
          Last edited by florineasca; 05-10-2008, 07:40 AM.

          Comment


          • #6
            Boon. Verifica catalizatorul. Cu ambreiajul chiar nu-mi dau seama. Se poate sa agate pedala in cineva p-acolo pe sub bord, unde se articuleaza. Altceva nu-mi trece prin creieri. Poate ne ajuta altcineva in problema asta...

            Comment


            • #7
              0729485987 Marian. Suna-ma si poate ne intalnim ca sa ma uit si eu poate imi dau seama de probleme(am ceva in cap despre problema ta dar mai bine ma uit un pic )
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #8
                Faptul ca are probleme cu pedala (ramane sus, ramane jos, etc) indica ca are probleme cu acel cilindru de la ambreiaj, care este actionat de pedala, in sensul ca trebuie schimbat imediat+rulment de presiune. Daca tot se uita la la rulment sa verifice si starea discului de ambreiaj, a placii de presiune si nu in ultimul rand a semeringului de palier de la CV, sa nu aiba scurgeri de ulei care pot ajunge pe discul de ambreiaj, provocand neplacute accelerari in gol. Intrarea motorului in regim de urgenta nu presupune doar catalizatorul. Daca masina e echipata cu debitmetru de aer, care e murdar, simptomele sunt la fel.
                Still Loving MB

                Comment


                • #9
                  Problema era de la ambreiaj si am schimbat discul + placa + rulmentu.... iar intratul in avarie era de la senzorul de presiune din fata de la rampa de injectoare, oricum multumesc ptr sfaturi

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bbenz View Post
                    Faptul ca are probleme cu pedala (ramane sus, ramane jos, etc) indica ca are probleme cu acel cilindru de la ambreiaj, care este actionat de pedala, in sensul ca trebuie schimbat imediat+rulment de presiune. Daca tot se uita la la rulment sa verifice si starea discului de ambreiaj, a placii de presiune si nu in ultimul rand a semeringului de palier de la CV, sa nu aiba scurgeri de ulei care pot ajunge pe discul de ambreiaj, provocand neplacute accelerari in gol. Intrarea motorului in regim de urgenta nu presupune doar catalizatorul. Daca masina e echipata cu debitmetru de aer, care e murdar, simptomele sunt la fel.
                    La mine este o problema asemanatoare(nu mereu) imi ramane pedala de ambreiaj jos dar nu la maxim mai raman vreo 5 cm prima oara mi-a aparut problema asta pe autostrada am mers cu 210 si dintr-o data era pedala lasata ,am mers pana acasa asa cu ea debraia intra in viteze ,cu o smucitura mica dar intra ,acasa am pus lichid de frana in acel vas ca era sub nivelu minim si dupa cateva pedale isi revenise ,acum iar aceiasi problema dar cand depasesc viteza de 110 120 se inmoaie ambreiaju si cateodata se lasa si pedala jos.Ce trebuie sa fac? La mercedes au spus ca rulmentu si cilindru altii tot de la mercedes au spus ca trebuie facuta aerisirea la ambreiaj..... MB E200 cdi 2004 w211 este masina

                    Comment


                    • #11
                      lasa ....nu te lua dupa ce zic ei..... mai bine te duci la altii.Eu am schimbat de 2 ori kitul de ambreiaj + volanta + cilindru si cica nu am garantie la kitul de ambreiaj, ca cica nu se da.... asa ca mai bine o arunc in garla ))

                      Comment


                      • #12
                        probleme ambreiaj...

                        Originally posted by vlad View Post
                        La mine este o problema asemanatoare(nu mereu) imi ramane pedala de ambreiaj jos dar nu la maxim mai raman vreo 5 cm prima oara mi-a aparut problema asta pe autostrada am mers cu 210 si dintr-o data era pedala lasata ,am mers pana acasa asa cu ea debraia intra in viteze ,cu o smucitura mica dar intra ,acasa am pus lichid de frana in acel vas ca era sub nivelu minim si dupa cateva pedale isi revenise ,acum iar aceiasi problema dar cand depasesc viteza de 110 120 se inmoaie ambreiaju si cateodata se lasa si pedala jos.Ce trebuie sa fac? La mercedes au spus ca rulmentu si cilindru altii tot de la mercedes au spus ca trebuie facuta aerisirea la ambreiaj..... MB E200 cdi 2004 w211 este masina
                        Stimati Kolegi,
                        Eu cred ca problema este de la setul de garnituri ale cilindrului receptor ambreaj care este montat pe cutia de viteze.Trebuie dat cilindrul jos,curatat si pus un nou set de garnituri.Daca pedala ramne jos ,adica nu mai revine decat agatata si trasa cu piciorul indiciu sigur...set garnituri cilindru care actioneaza parghia ambreaj.Prin schimbarea placii ,rulmentului,si discului nu s-a eliminat defectul ci doar s-a amanat.Asa ca problema rezolvata de Al32X s-ar putea sa dureze putin ,de aceea e bine sa verifice si daca cilindrul receptor lucreaza cum trebiue.



                        cu stima
                        steen
                        Last edited by steen; 07-07-2008, 12:35 PM.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF