Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pierdere ulei motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pierdere ulei motor

    Am observat ca am o pierdere de ulei de la motor pe la roata volanta din fata, stiu ca acolo are un semering care trebui schimbat. Intrebarea mea este; Roata vonlanta are cumva pana?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

  • #2
    Originally posted by nora-marian View Post
    Am observat ca am o pierdere de ulei de la motor pe la palierul din fata la cuteaua auxiliara, stiu ca acolo are un semering care trebui schimbat. Intrebarea mea este; Roata vonlanta are cumva pana?
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Apropo de ulei, rog pe cineva un sfat .. aproape disperat !! imi scoate fum alb uneori cu miros intepator de ulei ars. Se intampla uneori, fiindca doar cand face regenerare miroase asa. Epuratorul de gaze musteste a ulei, si este neschimbat. Acesta sa fie o potentiala problema pentru ulei in DPF ?

      Comment


      • #4
        Si mie imi scotea fum negru si imi venea miros de ars in interior.
        Am schimbat epuratoru de ulei si am scapat de probleme.
        SV-85-BMC

        Comment


        • #5
          Exact, miroase si in interior foarte neplacut. Aseara o luase iar pe regenerare, i-am dat si putin regim sport, si parca se faceau gratare la semafor fiindca adia si vantul, am crapat de rusine, fiind totusi o masina perfect stock, cu pretentii de lux. In cateva zile imi vine piesa, sper fie rezolvarea, ar fi minunat, este ultima hiba a masinii.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nora-marian View Post
            Am observat ca am o pierdere de ulei de la motor pe la roata volanta din fata, stiu ca acolo are un semering care trebui schimbat. Intrebarea mea este; Roata vonlanta are cumva pana?
            Salut!
            Da, volanta are o pana de tabla stantata cu varfurile indoite oblic, care intra pe capatul din fata a vibrochenului in doua canale de pana de tip circular.
            De scos, se scoate relativ usor... Mie personal, mi se pare mai eficient sa pun 2 pene semidisc acolo insa pararile sunt impartie.
            Daca vrei sa scoti volanta, si e modelul cu degajari mari, nu o bloca in locasul special conceput de MERCEDES in capacul de la distributie...
            Poti sparge capacul.(ama vazut chestia asta, nu am auzit-o).
            O poti bloca pe buza unde se imbina blocul cu baia de ulei.(e mai safe)
            Neaparat sa folosesti pasta de blocare pe surubul care strange volanta dupa ce schimbi simeringul pentru ca am vazut si surub desfiletat in mers, si volanta sarita...
            Atentie! -respecta indicatiile date de producator pentru intervaslul de timp dintre montajul simerigului si pornirea moturului dupa montare.
            Este timpul de relaxare integrala a simeringului pe suprafata pe care o etanseaza.
            Multi nu baga in seama acest aspect, si dupa aceea dau vina pe producator.
            Cu respect, Cristian C.
            Diagnoza, reparatii, piese second -hand MERCEDES -CDI -IASI
            tel.0749562999
            Last edited by cristian C.; 08-30-2011, 23:10 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cristian C. View Post
              Salut!
              Da, volanta are o pana de tabla stantata cu varfurile indoite oblic, care intra pe capatul din fata a vibrochenului in doua canale de pana de tip circular.
              De scos, se scoate relativ usor... Mie personal, mi se pare mai eficient sa pun 2 pene semidisc acolo insa pararile sunt impartie.
              Daca vrei sa scoti volanta, si e modelul cu degajari mari, nu o bloca in locasul special conceput de MERCEDES in capacul de la distributie...
              Poti sparge capacul.(ama vazut chestia asta, nu am auzit-o).
              O poti bloca pe buza unde se imbina blocul cu baia de ulei.(e mai safe)
              Neaparat sa folosesti pasta de blocare pe surubul care strange volanta dupa ce schimbi simeringul pentru ca am vazut si surub desfiletat in mers, si volanta sarita...
              Atentie! -respecta indicatiile date de producator pentru intervaslul de timp dintre montajul simerigului si pornirea moturului dupa montare.
              Este timpul de relaxare integrala a simeringului pe suprafata pe care o etanseaza.
              Multi nu baga in seama acest aspect, si dupa aceea dau vina pe producator.
              Cu respect, Cristian C.
              Diagnoza, reparatii, piese second -hand MERCEDES -CDI -IASI
              tel.0749562999
              MULTUMESC DE INFORMATIE. AM SCHIMBAT SEMERINGUL DAR TIMPUL DE ASTEPTARE NU STIU CAT ESTE DE ACEA O SA-L LAS VREO 12 ORE SI DUPA AIA PORNESC MOTORUL. PASTA BLOCANTA NU AM AVUT SI NU CRED CA A AVUT SURUBUL CA ALTFEL SAR FI VAZUT PE EL CAND IAM SCOS. SURUBUL ARE UN PAS AL FILETULUI F. MARUNT SI DESTUL DE LUNG, DECI NU CRED SA AM VREO PROBLEMA, TOTUSI O SAL TIN SUB SUPRAVEGHERE. INCA O DATA MULTUMESC
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF