Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merge in suturi cand accelerez la deal...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merge in suturi cand accelerez la deal...

    Salut baieti , am si eu o problema .mi s a parut si mai de mult dar am crezut ca a fost doar o intarziere de schimbare a vitezei .am un w211 din 2005 e 200 cutie automata , si cand urc un deal sau ceva ,incepe sa mi mearga ca si cum ar intrerupe transmisia.uneori se simte si pe plan drept mai ales pe la 80 la ora cu vreo 2000 de ture.

  • #2
    Cati km are masina? Dupa spusele tale pare a fi convertizorul(de la cutia de viteze). Cum ar fi simptomul: accelerezi si simti niste trepidatii. Iar cateodata cu acceleratia tinuta constant, pe plan drept , variaza un pic turatia (cutia fiind in D la 100 km/h spre exemplu).

    Comment


    • #3
      Originally posted by priest View Post
      Cati km are masina? Dupa spusele tale pare a fi convertizorul(de la cutia de viteze). Cum ar fi simptomul: accelerezi si simti niste trepidatii. Iar cateodata cu acceleratia tinuta constant, pe plan drept , variaza un pic turatia (cutia fiind in D la 100 km/h spre exemplu).
      masina are 180 mii . pe tester oare imi da care e cauza? deci nu face tare si nu mereu ,depinde cum ma prinde in turatii la panta .

      Comment


      • #4
        Cand l-am cumparat facea foarte tare si al meu (E 220 din 2005) in panta asa cum zici tu.I-am schimbat uleiul in cutie la rep. si a disparut problema, dar acum a inceput sa faca iar cateodata nu asa tare ca atunci + ca la mine mai am si niste oscilatii la turometru cu acceleratia tinuta constant, pe plan drept , variaza un pic turatia. La rep mi-au zis ca cutia e OK au tinut-o pe tester 2 ore. Am vorbit cu cineva din Iasi care repara doar cutii automate si e cel mai cunoscut din toata zona si mi-a zis ca e convertizorul de vina. De schimbat noua zicea el ca e undeva la 800 de euro dar mai este si varianta a 2 , se poate rectifica undeva in tara zicea el nu a specifiat unde cu vre-o 400 de euro, dar problema nu va disparea cu totul....asa mi-a zis el ...Alti spun ca poate fi si un injecor sau de la pompa de injectie. Daca-i dai in cale zi-mi si mie te rog frumos.

        Comment


        • #5
          Sper ca sa facut verificarea la cutia automata cel putin o data la 80000km. Altfel s-ar putea sa ai vreo surpriza cu vreun paket de discuri. Depinde.

          Comment


          • #6
            In cazul meu vorbesc, eu am luat masina in decembrie 2010 si in ianuarie 2011 primul lucru pe care l-am facut am mers la rep. la SV (restaco) si i-am rugat sa-mi faca o testare generala la masina si sa-mi schimbe uleiul la cutie ca nu stiam cand a fost schimbat ultima data.De frica sa nu stric cutia am hotarat sa schimb uleiul.Mi-au zis ca uleiul nu il schimba pana nu testeaza cutia.. dupa 2 ore mi-au zis ca cutie e ok nu a fost desfacuta niciodata sau resoftata si se poate face schimbul de ulei.Dupa ce l-au schimbat sa simtit o mare diferenta in spre mai bine de nerecunoscut felul cum schimba vitezele iar la deal nu mai intrerupea deloc.Nu cred sa aiba legatura cu vre-un pachet de discuri cum zici tu. Cei de la M.B.mi-au zis; urmatore revizie la 60.000 km sau in maxim 2 ani daca nu fac acest nr de km.dupa 2 ani au zis ca,chiar daca nu fac 60.000 km uleiul isi pierde din propietati(nu au pomenit nimic de revizie la 8000 de km). Sapt asta am fost la ei si lea-m zis de aceste oscilati si de usoarele intreruperi in panta (cateodata) si mi-au zis ca nu stiu cauza.Daca ar fi cutia de vina ar smuncii in toate vitezele cea ce nu se intampla in cazul meu. Discurile cand sunt uzate in mom.in care o dai pe D nu are acea plecare lenta singura, si trebuie ajutata din acceleratie. (asta stiu eu) si atunci intrebarea e de unde e acesta prorblema ?? pote fi convertizorul , de la injectoare, de la pompa de injectie sau pachetul de discuri asta au spus unii.Mai asteptam sfaturi in continuare de la voi.

            Comment


            • #7
              Salut ...

              Eu pana acum am mers numai pe comfort ,si mi a zis cineva ca nu i chiar bine sa faci asta e mai bn sa mergi pe standard ,oare sa fi participat si asta la problema mea? si e culmea ca de smucit nu smuceste cand schimba ,iar daca ma infig mai tare in ea merge super ok .altcineva a zis ca e posibil sa fie vreun tampon la motor,care daca e dus ,accentueaza vibratiile motorului si le trimite in caroserie.in 2 max 3 saptamani ajung in tara si merg la doctori ,trebuie sa iasa ceva .daca intre timp are cineva habar de asta sau a mai patit,m ar linisti sa stiu problema sa merg la doctor cu lectia invatata .

              Comment


              • #8
                Daca-i dai in cale zi-ne si noua sau zi si mie ce avea , cu aceasi problema exact ma confrunt si eu exact ca tine. Cutia schimba perfect doar ca are acele oscilatii.

                Comment


                • #9
                  OK,

                  Cum ii dau de cap , o sa postez cu siguranta.stiu cat de bine vine un sfat sau cand iti spune cineva ce problema ai.deocamdata sunt f ocupat dar daca ma eliberez putin spre sfarsitul saptamanii merg la un servis si o pun pe tester sa vedem daca zice ceva.astia in zona unde stau eu n au rfeprezentanta MB dar sunt cateva service-uri.

                  Comment


                  • #10
                    Mi-a aparut si mie de cateva zile aceeasi problema descrisa mai sus : oscilatii si intreruperi undeva pe la 1500-1800 rpm si 60-80km/h. E270 cdi w211 din 2004

                    Comment


                    • #11
                      Gata am rezolvat problema schimbat ; convertizor, solenoid,filtrul si tot uleiul din cutie.

                      Comment


                      • #12
                        Cat te-a costat ? Convertizorul l-ai pus nou ? Aceasi problema am avut-o si eu pe un W211 dar l-am dat... Dupa 2 luni m-a sunat omul si mi-a zis ca sa dus cutia nu mai merge, se tureaza dar nu mai pleaca ..la reprezentant i-a facut un deviz de 80 de mil. Convertizorul l-ai pus nou ?

                        Comment


                        • #13
                          Total piese + manopera 910 euro . Am dus masina dimineata si la ora 17:00 am plecat cu ea din service. Garantie 1 an. Nu stiu daca convertizorul e nou sau reconditionat dar inclin sa cred ca e a doua varianta. Oricum baietii de la service sunt de nota 10.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by luxy931 View Post
                            Total piese + manopera 910 euro . Am dus masina dimineata si la ora 17:00 am plecat cu ea din service. Garantie 1 an. Nu stiu daca convertizorul e nou sau reconditionat dar inclin sa cred ca e a doua varianta. Oricum baietii de la service sunt de nota 10.
                            la ce servis ai rezolvat cutia?

                            Comment


                            • #15
                              Service-ul e in Arad si repara doar cutii de viteza automate : http://mercom.3x.ro/contact.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF