Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei motor W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am sters celelalte doua postari. Schimba si marca masinii de la profil.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #47
      Parerea mea este sa bagi un ulei: 5W-30 sau 40. Marca uleiului ramane la aprecierea ta. Mai poti pune o intrebare la reprezentanta Mercedes din regiunea in care te afli sau chiar la atelierul unde faci schimbul.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #48
        Va salut.
        Nu stiu ce marca, nu stiu care e mai recomandat. Cat despre mecanici la Norvegieni e jale.
        Nu.i ca in occident.
        Are multi 620 000 si la cutie automata ma gandesc, cu siguranta trebuie schimbat. Proprietarul din urma a fost badaran mare cu masina.

        Va rog din suflet nu ignorati postarea asta, raspundeti un picut ca sa am niste idei pt ea saracuta.
        Multumesc mult.
        iubesc omenia.

        Comment


        • #49
          Baga Mobil 1 5W-40 cu specificatia MB 293.5 ca ulei de motor . Poti sa pui si 10W-40 daca mananca ulei. Sa iti spuna cei care au avut masini cu automata ce e mai bun, nu ma pricep.
          Last edited by Alex_w203_C2005; 07-30-2013, 22:38 PM.

          Comment


          • #50
            Tot ce se discuta pe acest forum, este cat se poate de serios. Problema uleiurilor este intens discutata aici. La tine, fiind o zona cu temperaturi scazute, uleiul trebuie sa aiba alte caracteristici fata uleiurile folosite in Romania cu o clima temperata -10/+35 grade. Uleiul recomandat de Mercedes acum este Mobil1, ca specificatie pentru clima rece, 5w-30 sau 5w-40, (in functie de gradul de uzura al motorului) pentru motoare Diesel (motor folosit la masina ta). Uleiul pentru cutiile automate, este recomandat sa fie cel original cumparat din reprezentanta si schimbat tot acolo. Cu alte cuvinte, cauta reprezentanta din zona unde locuesti, mergi la ei si solicitale un schimb de uleiuri (motor, cutie de viteze si filtre, toate filtrele) Schimbatul uleiului in cutiile automate, este precedat de cele mai multe ori de o sincronizare a cutiei, sincronizarea se face cu un tester dedicat Mercedes. Acest tester se gaseste in reprezentante sau la unele persoane pasionate de acesasta marca si dispusa sa investeasca.
            Last edited by nora-marian; 07-31-2013, 09:19 AM.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #51
              Sfatul meu este sa ii faci un schimb complet, adica si lichidul de frana, ulei grup si antigel. Fa treaba completa ca sa stai linistit multi ani. Astea trei nu costa mult.

              Comment


              • #52
                Va salut buna ziua.
                Deci ramane Mobil 1 5W-40?
                Apropo care.i diferenta dintre 5w-40 si 5w-30? Motorul este fugarit tare, are 620 de mii km.
                iubesc omenia.

                Comment


                • #53
                  Citeste asta si te lamuresti despre uleiuri multigrad:

                  The Society of Automotive Engineers (SAE) has established a numerical code system for grading motor oils according to their viscosity characteristics. SAE viscosity gradings include the following, from low to high viscosity: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50 or 60. The numbers 0, 5, 10, 15 and 25 are suffixed with the letter W, designating they are "winter" (not "weight") or cold-start viscosity, at lower temperature. The number 20 comes with or without a W, depending on whether it is being used to denote a cold or hot viscosity grade. The document SAE J300 defines the viscometrics related to these grades.

                  Kinematic viscosity is graded by measuring the time it takes for a standard amount of oil to flow through a standard orifice, at standard temperatures. The longer it takes, the higher the viscosity and thus higher SAE code.

                  Tinand cont ca masina are multi km cred ca ultima cifra ar fi ok un 40.

                  Comment


                  • #54
                    Practic cu cat cifra din fata w e mai mica,uleiul are performante mai bune la temperaturi scazute si pornire la rece,a doua cifra cu cat e mai mica uleiul respectiv va fi mai subtire la o anumita temperatura,30 va fi mai subtire decat 40 la 100 grade celsius,mai subtire ungerea se face mai repede,dar depinde si de uzura masinii,chiar daca o masina la inceputul vietii a avut full synthetic,dupa o perioada nu ii mai poti pune acelasi ulei din cauza uzurii motorului.

                    Comment


                    • #55
                      Va salut.
                      Pana la urma am cumparat 8 litri m.a costat 2000 nok adica 250 de euro. ) 5W-40 Mobil 1 e pt alea de au filtru cu particule.
                      Cum aflu daca masina mea are filtru din asta cu particule?
                      Toate bune
                      iubesc omenia.

                      Comment


                      • #56
                        Ce scump eu pe 6 litri am dat 320 ron(aprox 70 euro).

                        Comment


                        • #57
                          Probabil ca aia este de fapt valoarea reala pt un ulei cu adevarat original!!!! sau ma rog ,pe acolo.... Poti fi sigur ca ceea ce se gaseste la noi prin toate filierele care mai de care mai dubioase n-are nici o treaba cu ce a cumparat omul.Uitati-va la toate consumabilele incepand cu acumulatorii care pe original din Germania ,cu care le echipeaza de noi....tin 6-7 ani si dupa ce schimbi cu aceeasi marca capacitate etc nu depaseste 3-4 ani...daca esti norocos si terminand cu ce vreti voi, antigel,care atunci cand se schimba constati ca are rugina in el.Recomandarea unui prieten care are o firma de taxi-uri si care merg toate 3-400 000 km este sa schimbam uleiul la maxim 7000 km.Iar filtrul de aer la maxim 5000 km.Si credeti-ma nu e vreun generos !!!!!

                          Comment


                          • #58
                            Exagerat de scump,sigur nu ai gresit pretul,aici e 60 lire bidonul de 5l si nu poti spune ca nu e original,se stie ca Norway e cam scump dar ceva nu e ok.

                            Comment


                            • #59
                              Uleiul de care vorbeam eu (de care am cumparat) e made in Sua si e din ala de 945 ml ,ma gandesc ca nu e contrafacut.

                              Comment


                              • #60
                                Norway

                                In Norvegia astea sunt preturile,un meniu la Mc Donald costa cam 30Euro iar un sandwich cam 15Euro.
                                Am avut si eu 'onoarea' sa ajung de cateva ori la Rygge trimis de Ryanair dar dupa aceea am refuzat , scump al naibi
                                Salariile insa sunt pe masura
                                Scuze de OFF Topic !
                                ML270 CDI 2004

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF