Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie rupta 220 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujie rupta 220 CDI

    Buna .La un motor 220 cdi din 2000 am o bujie rupta adica se invirte in loc .Stie cumva cineva un mecanic care ar putea sa scoata bujia fara sa demonteze chiuloasa ? Multumesc

  • #2
    cateva picatur de WD 40, liquid frână , apa mineral, si merge asa dupa un timp se desfac singur, sa ai in reserve cu tine alte bugie si tubular si cunt pierde compresie fac schimb . Scuze pt tradutere.
    Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

    Comment


    • #3
      Originally posted by joca View Post
      cateva picatur de WD 40, liquid frână , apa mineral, si merge asa dupa un timp se desfac singur, sa ai in reserve cu tine alte bugie si tubular si cunt pierde compresie fac schimb . Scuze pt tradutere.
      Cunosc pe cineva cu un 270 w211 care de mai bine de un an tot pune wd 40 si alte produse si nimic bujia este rupta deasupra filetului la care centralul este intact si nimic a incercat si cu un extractor si tot nimic banuiesc car trebui sa se poata reteza cumva electrodul si dupa care sa foloseasca extractorul cu filet pe invers. CIAO
      mercedes e classe 220cdi w211

      Comment


      • #4
        Originally posted by gianny View Post
        Cunosc pe cineva cu un 270 w211 care de mai bine de un an tot pune wd 40 si alte produse si nimic bujia este rupta deasupra filetului la care centralul este intact si nimic a incercat si cu un extractor si tot nimic banuiesc car trebui sa se poata reteza cumva electrodul si dupa care sa foloseasca extractorul cu filet pe invers. CIAO
        Este filmuletz si pe youtube , cu kitul de scos bujii de la klann , si daca nu ma insel este si pe forum.Desigur pretul pentru asemenea kit este porno , insa pe ebay sau amazon se gasesc variante mai ieftine.Doar cautate si se rezolva.Dar totusi , un an de zile...era mai rentabil sa dea jos din prima chiuloasa.

        Comment


        • #5
          Dupa cate am inteles de la tine bujia se invarte. Asta inseamna ca este un filet distrus, bujie sau chiuloasa. Sfatul meu este sa dai chiuloasa jos si sa incerci sa scoti bujia cumva vezi ce este distrus, sau cumparata alta chiuloasa s.h. Buna, o planezi, o garnitura noua si un mecanic priceput care sa o stranga cu o cheie dinamometrica. Daca nu o stringe cu aceasta cheie nici sa nu stai de vorba cu el. Chiuloasa se strange la o anumita forta si intr-o anumita ordine decat o singura data. Numai la dacii se srange de doua ori.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Mersi de sfaturi .La mine se invirte doar hecsagonul deoarece s-a rupt bujia deci nu este deteriorat filetul .Totul a inceput in felul urmator : aveam prima bujie arsa , mecanici imi sugereau sa incalzesc motorul si apoi sa desfac usor bujia .A pornit cu greu si s-a desfacut un filet de acolo sa intepenit . A venit vecinu mare destept si eu mare fraier ca l-am lasat cu un sprei degripant si a suflat cu ea pe bujie .Am lasat asa un minut si cind incercam sa o desfac se invirtea in gol .Ma gindesc ca de la solutia suflata pe ea care a fost rece iar motorul cald s-a calit marerialul din bujie si a crepat. Acum i-mi arde tot timpul martorul de la bujie in bord ,doar atuncea se stinge daca este cald motorul la 80 grade si opresc motorul , scot cheia din contact si iar pornesc .Ei bine dar ce o sa fie la iarna va porni in trei bujii ? Am vazut si eu filmulete cum se scot bujiile rupte si speram ca exista si in Ro. asemenea mecanici ,pentru ca nu as da jos chiuloasa doar daca nu exista nici o alta solutie .Multumesc

            Comment


            • #7
              Vezi la reprezentanta , din cate stiu era ceva de genu 250-300 de lei pentru o bujie rupta de scos.

              Comment


              • #8
                Da, exact, reprezentanta e cea mai buna solitie, si eu am patit la fel si am dus masina in Tg-Mures la reprezentanta, au rezolvat-o intr-o ora , manopera + bujia inlocuita 265 ron.
                Toate cele bune.
                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                Comment


                • #9
                  Mersi mult .Asa am sa fac.Incerc la rep. MB .

                  Comment


                  • #10
                    Va salut domnilor . Ieri am rezolvat problema cu bujia . A venit un mecanic de la rep. MB . cu trusa lui si mi-a scos bujia .Cost 300 lei in care mi-a dat si o bujie folosita zice el ca este mai buna decit unul nou care probabil e turcesc sau chinezesc.Mi s-a parut un pic piperat pretul dar acum asta e,a lucrat cam 2 ore si nu oricine poate sa-l scoata. In schimb martorul de la bujie tot nu sa stins. A verificat toate bujiile si sunt ok .Nu mai functioneaza releul de la bujii zice el ca probabil bujia rupta a facut undeva masa si s-a ars releul . Este posibil ? Deci motorul porneste acum fara bujii.Are el releu la 120 lei una folosita, e scump ?Mersi de sfaturi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                      Va salut domnilor . Ieri am rezolvat problema cu bujia . A venit un mecanic de la rep. MB . cu trusa lui si mi-a scos bujia .Cost 300 lei in care mi-a dat si o bujie folosita zice el ca este mai buna decit unul nou care probabil e turcesc sau chinezesc.Mi s-a parut un pic piperat pretul dar acum asta e,a lucrat cam 2 ore si nu oricine poate sa-l scoata. In schimb martorul de la bujie tot nu sa stins. A verificat toate bujiile si sunt ok .Nu mai functioneaza releul de la bujii zice el ca probabil bujia rupta a facut undeva masa si s-a ars releul . Este posibil ? Deci motorul porneste acum fara bujii.Are el releu la 120 lei una folosita, e scump ?Mersi de sfaturi.
                      Desfa releul si ai sa vezi in el niste punti.Daca a facut scurt la masa sa ars o punte.

                      Comment


                      • #12
                        Si se poate repara sau trebuie schimbata ?

                        Comment


                        • #13
                          Eu am reparat ca mai aveam relee desfacute de pe care am luat puntea.Improvizatii nu am incercat.Practic e ca o siguranta...

                          Comment


                          • #14
                            Releul este capsat .... dar se poate decapsa! In functie de cate pistoane ai , atatea bujii ai pe fiecare piston in parte deci atatea punti ai in interiorul releului . La decapsare constati care punte este intrerupta , tai cu un cleste partea afectata si cu pistolul (ciocanul)de lipit lipesti o noua punte. Cauti niste silicon si dupa ce ai montat totul la loc dai pe partea unde ai decapsat cu silicon astepti sa se usuce si drumuri bune pana vei avea bani sa-ti iei altul.

                            Comment


                            • #15
                              Mersi mult de sfaturi .Am rezolvat-o si pe asta .Am desfacut releul si avea o punte arsa .Am cositorit 5 fire de cupru dintr-o sirma litata pe care zice electricianul ca este echivalenta cu 50 de amperi .Am montat la loc si acum functioneaza ,bujiile primesc curent .Martorul de bujii a ramas aprinsa dar dupa ce am scos cheia din contact si am inchis usile cu telecomanda apoi am deschis s-a resetat si sa stins .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF