Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

vibreaza masina la relanti indiferent de temperatura motorului W211 E220cdi-auto170CP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vibreaza masina la relanti indiferent de temperatura motorului W211 E220cdi-auto170CP

    Salutare am o problema cu masina mea si nu ii mai dau de capat, cand pornesc motorul vibreaza masina cateodata de parca ar fi clatinata de afara de cineva.Am fost la tester si ca eroare a dat MAP sensor, l-au schimbat plus au curatat fi filtrul de aer si parca nu a mai facut o peroada probleme cel putin nu asa de tare.Dar acuma am observat ca face din nou la fel si plus la asta am impresia ca turatiile la masina sunt cam instabile, adica la pornire turatiile stau cam intre 9-10, dar cand stationez cateodata le vad si intre 8-9.Eu nu foloseam clima automata niciodata, acuma sunt la aal doilea mercedes cu clima automata si tot nu mai stiu cu ce se mananca si cum e mai bine sa faci,sa mergi cu clima manual sau automat, dar am observat un lucru ca daca pornesc clima automata turatiile cresc si stau intre 9-10 si atunci masina incepe sa vibreze, cateodata foarte violent si dureaza cam maxim jumate de minut, daca o opresc,scad imediat intre 8-9 si masina nu ma vibreaza.Vreau sa precizez ca la primul test au verificat si injectoarele si o valva parca dar nu stiu sincer despre ce valva merge vorba si cica totul e ok.V-asi fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat.Mersy mult anticipat

  • #2
    Ai verificat suporti la motor ? Urca masina pe un elevator si incearca suporti de motor.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cris04 View Post
      Ai verificat suporti la motor ? Urca masina pe un elevator si incearca suporti de motor.
      In ce consta aceasta verificare? Cum trebuie sa se verifice si ce demonstreaza ca sunt uzati? Miscari excesive pe orizontala?

      Comment


      • #4
        La 270cdi w210 automat, am avut problemă cu unul din suporţi acum câteva săptămâni. La mine era unul din ei dus de tot (curs lichid-ul din el), însă vibraţiile se simţeau mai mult la rece. Când era motorul cald însă vibraţiile aproape că dispăreau. Testarea suporţilor motor se face vizual de către cineva cu experienţă (care poate să-şi dea seama dacă sunt tasaţi - de la vechime - sau dacă a curs ulei-ul din ei).

        La tine cred că vibraţiile vin din mersul neregulat al motorului. Aici aş verifica în primul rând injectorii, dar ai zis că i-ai verificat deja. Încearcă să schimbi toate filtrele (motorină, aer, etc) şi vezi dacă mai face aşa. Ai mai putea verifica tot ce e conectat la cureaua de accesorii (alternator, role, compresor climă, pompa servo etc), poate ai ceva vreo piesă care împiedică mersul rotund al motorului.
        ...

        Comment


        • #5
          Mersy pentru raspuns baiaeti, suportii de la motor sunt buni, cred ca e mai degraba de la motor ceva, cel mai interesant e ca face asa urat in special cand pornesc cloma automata.Vroiam sa va mai intreb ceva e normal ca atunci cand invirti de volan pe loc cu motorul pornit sa se auda in masina un sunet de parca se invart rotile pe o suprafata de cauciuc, nu stiu cum sa descriu exact sunetul, de parca ai freca doua bucati de cauciuc intre ele.Din afara nu se aude nimica, doar din interior, doar ca nu se aude foarte tare.

          Comment


          • #6
            Scoate cureaua de pe role si de pe alternator si vezi daca face la fel,daca da atunci ai ceva la motor,daca nu, ai vreo rola,rulment, fulie care da probleme
            dany

            Comment


            • #7
              Originally posted by Amerikanu View Post
              Mersy pentru raspuns baiaeti, suportii de la motor sunt buni, cred ca e mai degraba de la motor ceva, cel mai interesant e ca face asa urat in special cand pornesc cloma automata.Vroiam sa va mai intreb ceva e normal ca atunci cand invirti de volan pe loc cu motorul pornit sa se auda in masina un sunet de parca se invart rotile pe o suprafata de cauciuc, nu stiu cum sa descriu exact sunetul, de parca ai freca doua bucati de cauciuc intre ele.Din afara nu se aude nimica, doar din interior, doar ca nu se aude foarte tare.
              Zgomotul ala e de la directie. Daca tin eu minte bine, intre caseta de directie si volan ai coloana de directie care e prinsa de caseta cu o bucse de cauciuc. La caldura se aude zgomotul ala si la mine. Daca nu e de acolo, inseamna ca e de sub volan. S-ar putea banda care tine comenzile, airbag-ul din volan, claxonul sa faca zgomotul ala.
              On topic:
              Eu zic sa mai verifici inca odata injectoarele. Daca nu e de acolo atunci tre sa fie de undeva de la rolele de accesorii (transmisie)... Bafta!

              Comment


              • #8
                Am cumparat toate filtrele si ulei Mobil1 ESP(am auzit ca asta ar fi indicat la masini cu DPF, eu presupun ca a mea are , dar nu sunt sigur), am sa incerc sa ii schimb toate astea, ma gandesc poate or fi filtrele de vina si apoi ii schimb uleiul in cutie.Am sa ma uit si la directie, ca am observat ca daca dau intr-o groapa ceva, se aude un scartait la roata din fata dreapta,sigur are o bubita si acolo.Toate astea cred ca am sa le fac cel mai degraba intr-o saptamana, va tin la curent cu toate.Pana atunci daca mai are cineva vre-o ideie, sunt recunoscator pentru fiecare sfat.Referitor la clima are cineva ideie cum e mai bine sa o folosesc? manual, automat? cu sau fara AC? Ma mai intereseaza daca e normal ca de la clima sa creasca turatiile?

                Comment


                • #9
                  Gata baieti am mai pus-o o data pe tester " Star", verificat injectoare si de toate, nu imi apare nici o eroare la nimica, injectoarele sunt in parametri foarte buni,am schimbat toate filtrele, absolut toate, schimbat ulei si totusi inca mai vibreaza.In schimb am observat cand vibreaza si care poate fi cauza, vibreaza numai si numai daca pornesc clima, automat cresc si turatiile un pic si atunci incepe sa vibreze sunt ca niste izbituri asa in masina care nu dureaza foarte mult.Daca pornesc fara clima sau daca o opresc in timp ce masina a inceput sa vibreze un pic imediat turatiile scad un pic si nu mai vibreaza de loc si inca ceva avand clima pornita, cateodata imi joaca turometrul, coboara si creste cu 100rpm in intervale de cateva minute(1-3min)e sesizabil cateodata daca stau mai mult la un semafor, altfel nu aveam sa observ, deci e sigur legat ceva cu clima.Credeti ca poate fi ceva de la compresor sau de la role?

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF