De ceva vreme, mai exact dupa ce i-am pus inapoi furtunul de la intercooler, masina se comporta foarte ciudat. Exista o pierdere imensa de putere si turometrul urca greu cam pana la 4000 de ture si cam atata, dupa care, cand las de acceleratie schimba viteza si intra inapoi in sistem de avarie (limp mode). Mentionez ca parca accelereaza mai usor in limp mode decat normal atat doar ca nu trece turometrul peste 2000-3000 de ture. Are cineva idee despre ce ar fi vorba?
Apropo, eletrovalvele trebuie sa mentina un vaccum constant (ex. weastevalve gate)? Sau in functie de turatia motorului se schimba si puterea de vaccum? Multumesc!
Masina este w210 e200cdi 2001 tiptronic.
Apropo, eletrovalvele trebuie sa mentina un vaccum constant (ex. weastevalve gate)? Sau in functie de turatia motorului se schimba si puterea de vaccum? Multumesc!
Masina este w210 e200cdi 2001 tiptronic.
Comment