Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare galerie admisie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare galerie admisie

    Am auzit la un tovaras ca se poate curata galeria de admisie prin tester adica schimba niste parametri si mergi cu ea catziva kilometri si scoate foarte mult fum negru si o curata pana la 80 % este adevarat? daca da ajutati-ma cu detalii va rog.

  • #2
    Spune si ce masina ai !!!
    Nu cred ca exista asa ceva ... Demontezi galeria de admisie , daca este turbo ar fii indicat sa demontezi toata tubulatura de la turbina pana la motor si cu un spray de curatat carburatoare o sa reusesti sa o faci ca noua si cu ocazia asta poti sa ii cureti EGR-ul si debitmetru ... sa ii d-ai ceva m-ai multa atentie la intercooler ca in general se aduna ulei acolo.
    Last edited by kriket; 06-02-2011, 23:17 PM.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Am un w211 e 220 2003 cica consuma si foarte multa motorina in acest proces,este o firma in Constanta pe interioara pe undeva G&G se numeste cica a facut pe un w203 asta mar scuti de o mare problema pe mine si pe multii alti daca ar fi adevarat poate mercedes cdi stie ceva ca e din zona.

      Comment


      • #4
        Poate curata funingina aia din galerie dar daca aia nu este aspirata de motor cand ai 5000rpm nu o curata nici un program... Orcum mizeria din galerie ce creaza probleme este funingina aia amestecata cu ulei si formeaza un fel de smoala ce iti optureaza aerul si impiedica functionarea aeropaletilor...Iar pe aia nu o scoti afara fara sa freci putin cu peria si sa o inmoi cu ceva.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Am condus masina companiei un opel zafira 1.9 2009 si are un sistem dupa o perioda se acelereaza mai mult decat normal si scoate mult fum negru curatand galeria ma gandesc ca ar trebuii si asa ceva la mercedes macar din tester ar fii superb.

          Comment


          • #6
            Da ai dreptate acolo e o lume negra si urata))

            Comment


            • #7
              Sa zicem ca exista asa ceva ... inafara de funingina aia care nu te incurca aproape cu nimica si poate evacuarea altceva nu poate sa curete.Grosul tot tu trebuie sa il cureti cu "dalta si ciocanul".
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Ceva asemanator am facut eu la dieseluri mai vechi. Am demontat tobele lasand galeria montata pe motor, am scuturat tobele si tevile intermediade de funingine cit sa putut batind cu un lemn in ele, am pornit motorul, sa incalzit bine si lam turat maxim si mult timp pana a scos toata funinginea (atentie face un zgomot imfernal) apoi am montat tobele si merge excelent, trage si nu mai scoate nici fumul ala. Indicat este ca la motoarele diesel sa se tureze mai mult ca sa poata arde bine combustibilul sa nu se faca depuneri, depunerile de funingine se formeaza atunci cand se merge subturata
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Nu zic ca nu este posibil, dar cel mai sfant este sa demntezi galeria si sa mergi cu ea la spalatorie sa ti-o spele foarte foarte bine cu presiune si cu multe sampoane. Api pe galerie trebuie curatare si clapetele care sunt foarte fragile... Este destul de munca, asa ca lasa chestiile astea la o parte si fa ce ti-=am spus eu mai sus. O zi buna!

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca nu poti da jos aceea funingine decat cu dalta si ciocanul cel putin la mine erau portiuni in care avea o grosime de 5mm
                    Attached Files
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gianny View Post
                      Cred ca nu poti da jos aceea funingine decat cu dalta si ciocanul cel putin la mine erau portiuni in care avea o grosime de 5mm
                      uau ce curate au iesit.

                      Comment


                      • #12
                        Apropo ca am uitat. Pentru W210 CDI
                        Clapetii pe deschis/ vine cu tija deplasata catre radiator, sau invers?
                        Originally posted by gianny View Post
                        Cred ca nu poti da jos aceea funingine decat cu dalta si ciocanul cel putin la mine erau portiuni in care avea o grosime de 5mm

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dinescuionut View Post
                          Am auzit la un tovaras ca se poate curata galeria de admisie prin tester adica schimba niste parametri si mergi cu ea catziva kilometri si scoate foarte mult fum negru si o curata pana la 80 % este adevarat? daca da ajutati-ma cu detalii va rog.
                          E adevarat ce spui dar nu in totalitate. Cu testerul poti dezactiva/anula EGR-ul in caz de defectiune a supapei, dar e clar ca furinginea nu o cureti decat daca demontezi si o cureti prin metoda clasica. Oricum mie mi-a prins bine cand am demontat tot sistemul de admisie, eram si eu curios ce e pe acolo, si am fost surprins de ce am gasit. Treaba efectiva dureaza in jur de 4-8 ore, in functie de priceperea ta sau a cui demonteaza si monteaza. Trebuie si vreo 10 litri de benzina sau diesel. Bafta si spor la munca!

                          Comment


                          • #14
                            O pot face chiar eu. Acuma depinde si in ce situatie se gaseste masina. Mai intii trebuie vazuta.
                            Originally posted by dinescuionut View Post
                            Am un w211 e 220 2003 cica consuma si foarte multa motorina in acest proces,este o firma in Constanta pe interioara pe undeva G&G se numeste cica a facut pe un w203 asta mar scuti de o mare problema pe mine si pe multii alti daca ar fi adevarat poate mercedes cdi stie ceva ca e din zona.

                            Comment


                            • #15
                              Eu la w 211 E 320 CDI ar trebui sa fac cea lucrari de astea de curatare?
                              Mentionez faptul ca in urma cu vreo 4-5 luni si vreo 7000 de km intr-o accelerare puternica de pe loc, masina a scos un nor de fum asa de l-am vazut in oglinda si de atunci nu am mai observat nimic de genul si nici nu am tobele absolut deloc cu fum, doar praf. Oare filtrul de particule a "stranutat" atunci?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF