Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Contact blocat,nu pot porni!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Contact blocat,nu pot porni!

    Salutare,

    Am o problema la un mercedes e220 CDI din 1999 ,cutie autoamata.
    Imi blocheaza contactul in momentul in care vreau sa pornesc.Dau cheia in prima pozitie,apoi pozitia doi se aprind becurile in bord si cand vreau sa pornesc nu mai pot ca nu imi da voie sa o mai invart.Initial am crezut ca e de la cutie,ca se comporta ca si cum nu ar fi in pozitia P schimbatorul,insa cand am bagat un tester singura eroare este "ELECTRONIC CONTACT NO COMUNICATION WITH SAM".Baietu care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi ceva din contact din ce a mai auzit el,are cineva vreo idee ce ar putea fi????

  • #2
    Din pacate singura solutie e sa schimbi contactul, am patit si eu la golf cam acelasi lucru..ai doua variante: dezmembrari si umbli cu doua chei dupa tine,sau schimbi toate incuietorile ori doi schimbat numai la Mercedes la reprezentanta contactul, e element de siguranta si vine pe comanda ...
    Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

    Comment


    • #3
      Daca cheia functioneaza pe primele trepte si in ultima nu functioneaza ai sigur o problema in contact. La mine daca bateria este slaba se comporta asemanator (nu-mi deblocheaza volanul) EU ZIC SA VERIFICI MAI INTAI BATERIA DACA ESTE IN PARAMERTRII (BUNA)
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Originally posted by salceanu View Post
        Salutare,

        Am o problema la un mercedes e220 CDI din 1999 ,cutie autoamata.
        Imi blocheaza contactul in momentul in care vreau sa pornesc.Dau cheia in prima pozitie,apoi pozitia doi se aprind becurile in bord si cand vreau sa pornesc nu mai pot ca nu imi da voie sa o mai invart.Initial am crezut ca e de la cutie,ca se comporta ca si cum nu ar fi in pozitia P schimbatorul,insa cand am bagat un tester singura eroare este "ELECTRONIC CONTACT NO COMUNICATION WITH SAM".Baietu care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi ceva din contact din ce a mai auzit el,are cineva vreo idee ce ar putea fi????
        Salut,

        Eu am avut problema asta la un CDI. Era piesa electrica din spatele contactului. Daca te intereseaza am piese din dezmembrare E220CDI. Tel. 0723.69.90.90

        Comment


        • #5
          Salutare,

          Multumesc pentru sfaturile voastre, stau si ma gandesc acuma cum pot fi sigur care dintre ele este,contactul sau modulul SAM?
          Stie careva cum as putea sa verific lucru asta? Bateria e aproximativ noua,am luato in iarna.

          Multam si drumuri bune!

          Comment


          • #6
            eu am o problema mai grava..nu pot sa misc cheia nici macar in pozitia 1..este ca si cum volanul ar fi blocat..misc de volan dar..nu pot roti cheia.. masina este un e220 din 1995(w210)cu cutie manuala..stie cineva cum il pot desface de pe masina?

            Comment


            • #7
              Cumperi Contactul de la: tm44dog care se ocupa cu dezmembrari

              Si til fac sa mearga pe masina ta fara probleme.



              Default
              Quote:
              Originally Posted by salceanu View Post
              Salutare,

              Am o problema la un mercedes e220 CDI din 1999 ,cutie autoamata.
              Imi blocheaza contactul in momentul in care vreau sa pornesc.Dau cheia in prima pozitie,apoi pozitia doi se aprind becurile in bord si cand vreau sa pornesc nu mai pot ca nu imi da voie sa o mai invart.Initial am crezut ca e de la cutie,ca se comporta ca si cum nu ar fi in pozitia P schimbatorul,insa cand am bagat un tester singura eroare este "ELECTRONIC CONTACT NO COMUNICATION WITH SAM".Baietu care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi ceva din contact din ce a mai auzit el,are cineva vreo idee ce ar putea fi????
              Salut,

              Eu am avut problema asta la un CDI. Era piesa electrica din spatele contactului. Daca te intereseaza am piese din dezmembrare E220CDI. Tel. 0723.69.90.90

              Originally posted by salceanu View Post
              Salutare,

              Am o problema la un mercedes e220 CDI din 1999 ,cutie autoamata.
              Imi blocheaza contactul in momentul in care vreau sa pornesc.Dau cheia in prima pozitie,apoi pozitia doi se aprind becurile in bord si cand vreau sa pornesc nu mai pot ca nu imi da voie sa o mai invart.Initial am crezut ca e de la cutie,ca se comporta ca si cum nu ar fi in pozitia P schimbatorul,insa cand am bagat un tester singura eroare este "ELECTRONIC CONTACT NO COMUNICATION WITH SAM".Baietu care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi ceva din contact din ce a mai auzit el,are cineva vreo idee ce ar putea fi????

              Comment


              • #8
                Salutare,

                Mi-a trimis cineva un modul SAM din Germania, dar nu am rezolvat problema.Electricianul imi spune acuma ca ar fi partea electrica din contact.Numai ca nu prea inteleg partea electrica din contact este de fapt tot contactul in sine.Oare trebuie sa schimb tot contactul alte chei si tot tacamul acuma?Are cineva idee?

                P.S.:tm44dog codul care mi l-ai trimis de pe SAM era total diferit fata de ce am eu,de asta nu te-am mai contactat,oricum multumesc mult.

                Comment


                • #9
                  Salut, am intampinat si eu aceeasi problema la un W 210 E 220 avantgarde, nu puteam invarti cheia in contact. pana la urma am chinuit eu cheia si am pus contactul pe prima pozitie.(mi-am dat seama ca ramane blocat contactul). Dupa ce l-am pus pe prima treapa... am inceput sa demontez capitonajul de sub volan... am demontat putin coloana volanului ca sa pot scoate contactul afara. Dupa ce l-am dat, el e compus din mai multe componenete si e foarte complicat, L-am desfacut pana sa ajung la partea de Butuc... fix unde intra cheia in butuc. Acolo era problema... se uzase '' cateii'' aia care sunt actionati de cheie si din cauza asta nu se mai invartea. M-am dus cu tot ansamblu si cheia la un meserias care confectioneaza Yale... si mi-a facut o treaba de minune, am ansamblat totul la loc si merge minunat. * singura chestie e ca o munca de chinez * Bafta in rezolvarea problemei.. precizez ca am cheie cu Chip tip briceag.
                  Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc de sfat,la mine insa cheia se invarte pana in pozitia 3 insa nu da confirmare pentru pornire mai departe deci nu cred ca e aceeasi problema.Inca nu i-am dat de cap,are cineva idee daca iau alt contact de la dezmembrari trebuie neaparat si alte chei so alt calculator sau se poate schimba ceva in cel nou sa mearga asa?

                    Comment


                    • #11
                      Ne intilnim si orice ar fi, il facem sa pornesca.

                      Am inclusiv calculator de rezerva + orice piesa.

                      Originally posted by salceanu View Post
                      Salutare,

                      Am o problema la un mercedes e220 CDI din 1999 ,cutie autoamata.
                      Imi blocheaza contactul in momentul in care vreau sa pornesc.Dau cheia in prima pozitie,apoi pozitia doi se aprind becurile in bord si cand vreau sa pornesc nu mai pot ca nu imi da voie sa o mai invart.Initial am crezut ca e de la cutie,ca se comporta ca si cum nu ar fi in pozitia P schimbatorul,insa cand am bagat un tester singura eroare este "ELECTRONIC CONTACT NO COMUNICATION WITH SAM".Baietu care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi ceva din contact din ce a mai auzit el,are cineva vreo idee ce ar putea fi????

                      Comment


                      • #12
                        Da,merci Mercedes-cdi.
                        Problema e ca esti cam departe,daca ai fi din zona cu siguranta as fi venit dar asa...Intreb si eu pe aici sa vad daca nu gasesc pe cineva mai aproape,ca la care am fost nu s-au bagat.Aveti idee insa daca iau alt contact sh il pot face sa mearga pe masina mea doar inlocuind ceva in el din contactul meu defect?

                        Comment


                        • #13
                          Se repara

                          Daca iei alt contact dar cu adevarat BUN din punct de vedere technic, til fac sa mearga la masina fara sa mai schimbi nimic, in maxim 2 ore.
                          De unul singur, din pacate nu poti face nimic.

                          Nu auzim la tel si iti spun ce ai de cumparat.

                          Originally posted by salceanu View Post
                          Da,merci Mercedes-cdi.
                          Problema e ca esti cam departe,daca ai fi din zona cu siguranta as fi venit dar asa...Intreb si eu pe aici sa vad daca nu gasesc pe cineva mai aproape,ca la care am fost nu s-au bagat.Aveti idee insa daca iau alt contact sh il pot face sa mearga pe masina mea doar inlocuind ceva in el din contactul meu defect?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF