Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consumă tot curentul din baterie (W211)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consumă tot curentul din baterie (W211)

    Detin un w211 2004 si de o sapt ma streseaza, care este prob? Problema este ca mi se duce curentul din baterie, am lasat masina in parcare 2 zile si cand am dat sa deschid usele bateria era moarta, asta a fost prima faza. A doua data am lasat-o 7 ore si mai avea in ea foarte putin. Numai usile se descuiau dar sa porneasca nici gand, baterie descarcata!!! Mentionez alternatorul incarca 13,8V.

    Ma poate ajuta cineva? Please
    Last edited by Luxian; 05-24-2011, 07:47 AM.

  • #2
    Un consumator care continua sa pape curentul dupa ce motorul este oprit, daca nu vrei sa mergi la un electrician, iei un aparat de masura il conectezi la baterie, apoi incepi pe rand sa scoti sigurantele si vezi din ce regiune vine acel consumator. Cand descoperi consumatorul incerci sa elimini problema, sistemul electric la w211 este foarte complex si greoi mai bine mergi la un electrician priceput daca problema te depaseste.
    Last edited by Luxian; 05-24-2011, 07:47 AM.

    Comment


    • #3
      Am schimbat titlul sa fie cât mai sugestiv.

      Cum a zis si matracion, cu motorul oprit scoti fiecare sigurantă și verifici pe care din ele ai vreun consumator. Nu uita de codul la casetofon (în cazul în care are).

      Mult succes!
      ...

      Comment


      • #4
        Parerea mea este ca-ti incarca foarte putin alternatorul, la mine incarca 14,5 in relanti si este benzina. La tine trebui sa incarce cel putin 14V, dieselul se incalzeste mai repede si porneste ventilatorul mai des iar bateria trebui sa fie de peste 70A. Schimba periile la alternator, tot pe alternator ai si releul de incarcare, schimbal si pe ala. Verifica si bateria cu un densimetru si vezi valoarea electrolitului. La mine periile la alternator este cu tot cu releu, si ma costat 30 ron.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Daca ai de gand sa scoti sigurantele pe rand vezi sa nu o scoti si pe aia de la airbag ca ai sa ramai cu martorul aprins.Dar nu ai mentionat , ce vechime are bateria?

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigorean View Post
            Daca ai de gand sa scoti sigurantele pe rand vezi sa nu o scoti si pe aia de la airbag ca ai sa ramai cu martorul aprins.Dar nu ai mentionat , ce vechime are bateria?
            Bateria e Varta de 100 ah si are doar 6 luni

            Comment


            • #7
              Sa fii sigur ca ai consumatori si nu e bateria,deconecteaza minusul la baterie seara ,punel inapoi dimineata si vezi daca porneste.Sa consume in 7 ore asa mult trebuie sa fie un consumator destul de mere.(lumini in portbagaj,portiere,?)

              Comment


              • #8
                Am avut aceeasi problema si am mers la reprezentanta, asta dupa ce am cumparat o baterie noua si a doua zi era deja descarcata. Au gasit incalzirea electrica de confort. Au anulat-o pentru ca schimbarea ei era foarte costisitoare, manopera era uriasa. Nu stiu daca se poate face operatiunea in alta parte decat la ei. Succes.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by picarom View Post
                  Am avut aceeasi problema si am mers la reprezentanta, asta dupa ce am cumparat o baterie noua si a doua zi era deja descarcata. Au gasit incalzirea electrica de confort. Au anulat-o pentru ca schimbarea ei era foarte costisitoare, manopera era uriasa. Nu stiu daca se poate face operatiunea in alta parte decat la ei. Succes.
                  Sal!Astazi am mers la reprezentanta si nu au gasit nimik!Bateria buna,alternatorul incarca bine(jale nu alceva)akm ma confrunt cu alta prob,daca dau pe manual tranmition merge perfect vitezele sa schimb de la mic la mare 1,2,3,4 da sa schimb de la 4-3 sau3-2 trece direct in treapta 1

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF