Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

s-a stins becul de la check engine

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • s-a stins becul de la check engine

    Buna ziua,

    Am un E240 din 2000, asa l-am luat, cu becul de la check engine aprins. Masina mergea si merge si acuma f bine, singura problema fiind aceasta, nu se stingea becul dupa pornire.
    Pentru a doua oara acum in cele sase luni de cand o am, becul cu pricina se stinge dupa ce porneste motorul. Prima data s-a reaprins dupa vreo saptamana. Acum sper sa tina mai mult. Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi, avand in vedere ca totusi se mai si stinge?
    Nu va mai zic ce bucurie am simtit cand am realizat ca nu s-a mai aprins. Cam la fel de mare ca si amaraciunea care ma cuprindea cand vedeam ca nu se stinge.
    Si nu, nu e ars, pentru ca se aprinde cand pun contactul.

    Cu respect, George.

  • #2
    Probabil ca ai bagat benzina mai buna. Incearca sa-i scoti bornele vreo 10 minute si alimenteaza tot ce acolo de unde ai bagat cand ti s-a stins becul..
    Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

    Comment


    • #3
      Originally posted by hitman1234 View Post
      Probabil ca ai bagat benzina mai buna. Incearca sa-i scoti bornele vreo 10 minute si alimenteaza tot ce acolo de unde ai bagat cand ti s-a stins becul..
      Nu pricep decat ca i-ai zis sa scoata bornele sa reseteze calculatoru si mai departe nu te mai inteleg. Da in 6 luni de cand o ai masina asta de ce nu o duci la un tester ca i 50 lei sa vezi cauza problemei.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri!

        Aveti dreptate, trebuia sa merg la tester, dar am tot amanat din lipsa de timp, mai ales ca masina mergea ok. Dar acum, daca totusi s-a stins, inseamna ca nu este o defectiune, poate doar o cauza de genul celei mentionate de dvs? (benzina). Daca s-a stins becul, eroarea se mai vede la tester, mai are rost sa ma duc?
        Attached Files
        Last edited by eliadegeorge; 05-16-2011, 16:14 PM.

        Comment


        • #5
          Are normal. Altfel iti bati joc de masina. Pot fi o mie de cauze de se aprinde martorul. De la cele mai banale - apa in benzina etc - pana la cele destul de serioase.
          A. Un tester e un meleon la reprezentanta si asta cu reducere. O spun din experienta. Pana la urma sunt si astia niste bani.
          Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

          Comment


          • #6
            Originally posted by white8snow View Post
            Nu pricep decat ca i-ai zis sa scoata bornele sa reseteze calculatoru si mai departe nu te mai inteleg. Da in 6 luni de cand o ai masina asta de ce nu o duci la un tester ca i 50 lei sa vezi cauza problemei.
            Hai sa-ti fac o schema: daca in 6 luni n-a dus masina la tester (nu stiu cum de a luat o masina cu becul de check engine aprins fara s-o testeze,dar ma rog) am presupus ca e "atent" cu banii. Apoi din moment ce becul s-a stins de la sine am presupus ca a fost de la benzina ( am patit-o la o octavia). Apoi i-am zis sa scoata bornele sa reseteze calculatorul in cazul in care a ramas memorata eroarea (nu stiu sigur daca merge la Merc, n-am testat inca, la BMW mergea),dar masina nu mai avea probleme cu arderea. Daca se stingea becul insemna ca ii arata o eroare mai veche,dar masina merge bine.
            Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru sustinere.
              Asa e, sunt nevoit sa fiu atent cu banii...
              Am luat masina si asa din mai multe motive. Este extrem de ingrijita, am incredere in cel de la care am luat-o si am facut un schimb care mi-a convenit.
              Repet, masina mergea si merge la fel de bine. Consumul mediu este de 10l/100 km, iar la un drum de la Suceava la Roman si retur, aprox 200 km am avut un consum de 7,1l/100 km, la mers legal. (pe BC).
              Intrebarea mea se adresa celor cu experienta: faptul ca s-a stins becul garanteaza ca masina nu a avut o defectiune, ci se datoreaza unor factori externi, de genul combustibil necorespunzator?
              Mentionez ca am alimentat intotdeauna de la statii de benzina cu bun renume.
              De asemenea trebuie sa spun ca am impresia ca s-a stins dupa ce am schimbat vitezele la turatii mai ridicate ca de obicei timp de cateva zile.
              Cu stima.
              Last edited by eliadegeorge; 05-17-2011, 19:46 PM.

              Comment


              • #8
                Va salut,

                O ultima intrebare, a mai patit cineva chestia asta, sa se stinga becul de la check engine de la sine, fara resetare pe tester sau cu scoaterea bornei de la baterie? A mai aparut ulterior?

                Cu stima, George.

                Comment


                • #9
                  a patit-o un prieten de-al meu la o octavia 1.8T, plinul de la petrom,bec aprins, mers pana s-a dus jumatate de rezervor, facut plin cu cea mai scumpa benzina plus aditiv mers inca cateva zile si s-a stins singur...
                  Cearta pe net e ca la paraolimpiada: chiar de castigi, tot handicapat esti...

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc,
                    si nimeni cu Mercedes benzinar n-a mai patit-o...?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by eliadegeorge View Post
                      Multumesc,
                      si nimeni cu Mercedes benzinar n-a mai patit-o...?
                      Acel bec se aprinde cand senzorii sesizeaza o eroare care tine de motor si nu numai. Din pacate nu poti decat la un tester Star Diag ca sa vezi ce a insemnat acea eroare. Daca s-a stins inseamna ca nu mai deteacteaza nimic. S-ar putea intradevar sa fie de la benzina, mai bine zis de pe la evacuare ceva (sonda lamda, catalizator), s-ar putea din cauza combustibilului sa fi detectat ceva anomalii. Oricum, eu iti recomand un tester Star Diagnosis. Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Aceeasi problema a avut un prieten cu w203 2.6 benzina, motor in 6 cilindri. Eroarea era de la o bujie care nu mai dadea scanteie si astfel dadea eroare si pe sonda lambda. In timpul mersului nu prea se simtea lipsa unui cilindru din 6, si nu si-a dat seama ca merge neregulat. Dupa ce i-a sters eroarea din tester i s-a stins si martorul, pentru ca mai apoi sa i se aprinda din nou la vre-o saptamana. Dupa ce a schimbat bujiile totul a fost ok.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc mult pentru raspunsuri.

                          Si al meu e tot cu 6 cilindri, de fapt V6 si are si cate doua bujii pe cilindru (twin spark). Bujiile au fost inlocuite anul trecut, de atunci a facut cam 10 000 km. Le voi verifica totusi.
                          De cand s-a stins becul am facut cam 1300 km si acum o tin mai in ture, am eu un fix ca de la mersul subturat i s-a tras...
                          Bine ca acum e ok. Va mai tin la curent.
                          Cand voi avea posibilitatea ii voi face o diagnoza si daca eroarea s-a pastrat in memorie va tin la curent cu codul.

                          Cu mult respect, George.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF