Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vis transformat in cosmar(probleme cutie automata si limitare la 3000rpm)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vis transformat in cosmar(probleme cutie automata si limitare la 3000rpm)

    Salut,mi-am dorit de mult un w210,aveam un w202 cand l-am cumparat,am cumparat w210-le un 290turbodiesel,initial masina mi-a placut,dar cu timpul am descoperit mai multe probleme la el,va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce sa fac cu ea,am scos-o si la vanzare pe forum si pe alte site-uri,multi vor combinatii,dar eu nu prea as vrea sa o dau.
    Masina am cumparat-o ieftin,m-am bucurat dar uite ca nu e asa,are urmatoarele probleme,cutia intra in avarie,cand si cand,ramane in treapta a 2-a,cand nu e in avarie cutia schimba foarte frumos fara smuceli,porneste din buton nu din contact,si dupa o plecare in forta cam cand se ajunge la 120km/h se limiteaza motorul la 3000rpm/sau 2800rpm,si cheia originala nu o are,are o cheie tip cartela din care iese partea metalica si ar mai avea probleme minore gen stergatoarele nu functioneaza,am observat ca atunci cand semnalizez baga si faza lunga,m-am gandit ca o fi de la maneta,geamurile pe spate nu coboara,doar se aud motorasele,m-am uitat si am vazut ca avea doua bete infipte acolo sa nu coboare geamurile,probabil sunt macaralele stricate, multe mici indoituri pe caroserie ca pe zi ce trece descopar unele noi,AC ul nu functioneaza,nu am freon probabil de asta,si cand e dat pe rece baga pe o parte cald iar pe alta rece si colac peste pupaza am constatat ca nu am talon la masina,ea fiind inscrisa pe germania,am doar brief ul mare,m-a asigurat cineva ca se poate inscrie in bulgaria dar ma costa 800 euro.
    Acum fac apel la voi,colegi de pe forum,mai are rost sa repar masina asta???mentionez ca pe ea am dat 1600 euro,iar pe tester nu au aparut probleme majore doar cea cu limitatul la 3000rpm am mai postat undeva,dar o sa atasez si aici


    Pe motor sau gasit:
    P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
    P0703 Stop loght switch
    P 1470 Boost control
    P 0600 CAN
    P0100 Mass air flow sensor
    P1615 Control Module supply voltage
    P1610 Novoltage supply or relay module K1

    Pe (ABS) ASR:
    C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
    C 1200 BRAKE light switch

    Pe cutia automata: EGS
    106 Sporadically Valves supply voltage
    132 Sporadically CAN communication with Engine


    Dorinta mea este sa pot pune masina asta pe picioare si cu ajutorul vostru,asa ca orice parere este binevenita.
    Last edited by ediskan89; 05-08-2011, 13:38 PM.

  • #2
    Pe cutie se afla o mufa lata care poate nu este la locul ei ... Scoate mufa si da pe ea cu un spray de contacte si fixeaz-o bine pe cutie.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      O sa incerc,nu m-am uitat la ea,nu prea am avut timp,curios e faptul ca dupa ce am pus-o pe tester a mers cutia brici,dupa ce a programat-o cu schimbatul vitezelor,dar daca are contact romanesc eu am pornit-o cu maneta pe D,de atunci iar face figuri,posibil din cauza asta?

      Comment


      • #4
        woow ... Inca nu am auzit de asa ceva ... Pe mine ma depaseste problema. Tot la un w210 cutia facea figurii si am descoperit ca nu facea contact bine mufa si de aia ti-am zis sa o verifici.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Aha,o sa o verific,oricum,orice sfat e binevenit..

          Comment


          • #6
            Nu mai stie nimeni nimic?care ar putea fii cauza la contact?sau EGR?

            Comment


            • #7
              Si inca ceva,acum ca a dat caldura,iese mult mai greu din avarie,aproape deloc,foarte rar,posibil de la ulei?

              Comment


              • #8
                Macar stie cineva sa imi descifreze ce a zis testul?

                Comment


                • #9
                  Daca vrei sa cureti EGR-ul ai nevoie doar de un spray de curatat carburatoare ...
                  Trebuie sa desfaci parca 2 surube ce tine EGR-ul de motor si inca unu de la teava ce vine de la evacuare dupa care iei valva EGR si vezi ca are o gaura plina de funingina care trebuie curatata cu spariul.Daca vrei te pot ajuta eu sa o cureti !!!
                  Attached Files
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #10
                    Chiar vroiam sa te intreb cum dau de tine?in ce zona stai in cta?si da as vrea sa ma ajuti,din cate stiu eu admisia era full de funingine,sper sa se rezolve cu curatatul EGRului.

                    Comment


                    • #11
                      Mai vin cu un detaliu,masina are bateria pe duca,daca tot sta cand are curent cand nu,si daca mai are un pic ea porneste,dar intrebarea mea este:se poate sa imi intre cutia in avarie din cauza la baterie?ca mi se aprinde in bord ASR/ABS si ! (semnu asta)de la frana de "mana"(stationare)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ediskan89 View Post
                        Mai vin cu un detaliu,masina are bateria pe duca,daca tot sta cand are curent cand nu,si daca mai are un pic ea porneste,dar intrebarea mea este:se poate sa imi intre cutia in avarie din cauza la baterie?ca mi se aprinde in bord ASR/ABS si ! (semnu asta)de la frana de "mana"(stationare)
                        Vai...ti-as zice " ti-am zis eu" da mna nu iti zic...:P Zicea ceva de senzorul de presiune de pe tubulatura de pe intercooler..poate de aia te limiteaza la 3000 de ture... Spor la reparat si eu am avut... Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SirDeadline View Post
                          Vai...ti-as zice " ti-am zis eu" da mna nu iti zic...:P Zicea ceva de senzorul de presiune de pe tubulatura de pe intercooler..poate de aia te limiteaza la 3000 de ture... Spor la reparat si eu am avut... Bafta!
                          M-ai anuntat tu,dar am spus ca se va rezolva repede,oricum,nici timp nu prea am avut de ea,sper sa se rezolve,u gata?ai rezolvat-o pe a ta?cu actele?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ediskan89 View Post
                            M-ai anuntat tu,dar am spus ca se va rezolva repede,oricum,nici timp nu prea am avut de ea,sper sa se rezolve,u gata?ai rezolvat-o pe a ta?cu actele?
                            Da, a mea e in stare buna, inafara de ecranele din bord (ceas+temp), dar le rezolv si pe alea cumva. Pe luni o sa ma duc sa imi scot numerele si sa imi fac asigurarea. Pana atunci, plimb un 'jaf' de ford. Dar dupa aia/.... Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Revin,azi am umblat pe la motor(curatat galeria,iar EGR si debitmetru le-am lasat asa ca nu erau prea murdare)si am gasit un furtun spart,cel care intra in galeria de admisie,de fapt,cel care face legatura intre galeria de admisie si cordonul care vine dinspre filtru de aer,EGR,turbina,oare o conta asta in problema cu limitarea?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF