Salut,mi-am dorit de mult un w210,aveam un w202 cand l-am cumparat,am cumparat w210-le un 290turbodiesel,initial masina mi-a placut,dar cu timpul am descoperit mai multe probleme la el,va rog sa ma ajutati cu sfaturi ce sa fac cu ea,am scos-o si la vanzare pe forum si pe alte site-uri,multi vor combinatii,dar eu nu prea as vrea sa o dau.
Masina am cumparat-o ieftin,m-am bucurat dar uite ca nu e asa,are urmatoarele probleme,cutia intra in avarie,cand si cand,ramane in treapta a 2-a,cand nu e in avarie cutia schimba foarte frumos fara smuceli,porneste din buton nu din contact,si dupa o plecare in forta cam cand se ajunge la 120km/h se limiteaza motorul la 3000rpm/sau 2800rpm,si cheia originala nu o are,are o cheie tip cartela din care iese partea metalica si ar mai avea probleme minore gen stergatoarele nu functioneaza,am observat ca atunci cand semnalizez baga si faza lunga,m-am gandit ca o fi de la maneta,geamurile pe spate nu coboara,doar se aud motorasele,m-am uitat si am vazut ca avea doua bete infipte acolo sa nu coboare geamurile,probabil sunt macaralele stricate, multe mici indoituri pe caroserie ca pe zi ce trece descopar unele noi,AC ul nu functioneaza,nu am freon probabil de asta,si cand e dat pe rece baga pe o parte cald iar pe alta rece si colac peste pupaza am constatat ca nu am talon la masina,ea fiind inscrisa pe germania,am doar brief ul mare,m-a asigurat cineva ca se poate inscrie in bulgaria dar ma costa 800 euro.
Acum fac apel la voi,colegi de pe forum,mai are rost sa repar masina asta???mentionez ca pe ea am dat 1600 euro,iar pe tester nu au aparut probleme majore doar cea cu limitatul la 3000rpm am mai postat undeva,dar o sa atasez si aici
Pe motor sau gasit:
P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
P0703 Stop loght switch
P 1470 Boost control
P 0600 CAN
P0100 Mass air flow sensor
P1615 Control Module supply voltage
P1610 Novoltage supply or relay module K1
Pe (ABS) ASR:
C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
C 1200 BRAKE light switch
Pe cutia automata: EGS
106 Sporadically Valves supply voltage
132 Sporadically CAN communication with Engine
Dorinta mea este sa pot pune masina asta pe picioare si cu ajutorul vostru,asa ca orice parere este binevenita.
Masina am cumparat-o ieftin,m-am bucurat dar uite ca nu e asa,are urmatoarele probleme,cutia intra in avarie,cand si cand,ramane in treapta a 2-a,cand nu e in avarie cutia schimba foarte frumos fara smuceli,porneste din buton nu din contact,si dupa o plecare in forta cam cand se ajunge la 120km/h se limiteaza motorul la 3000rpm/sau 2800rpm,si cheia originala nu o are,are o cheie tip cartela din care iese partea metalica si ar mai avea probleme minore gen stergatoarele nu functioneaza,am observat ca atunci cand semnalizez baga si faza lunga,m-am gandit ca o fi de la maneta,geamurile pe spate nu coboara,doar se aud motorasele,m-am uitat si am vazut ca avea doua bete infipte acolo sa nu coboare geamurile,probabil sunt macaralele stricate, multe mici indoituri pe caroserie ca pe zi ce trece descopar unele noi,AC ul nu functioneaza,nu am freon probabil de asta,si cand e dat pe rece baga pe o parte cald iar pe alta rece si colac peste pupaza am constatat ca nu am talon la masina,ea fiind inscrisa pe germania,am doar brief ul mare,m-a asigurat cineva ca se poate inscrie in bulgaria dar ma costa 800 euro.
Acum fac apel la voi,colegi de pe forum,mai are rost sa repar masina asta???mentionez ca pe ea am dat 1600 euro,iar pe tester nu au aparut probleme majore doar cea cu limitatul la 3000rpm am mai postat undeva,dar o sa atasez si aici
Pe motor sau gasit:
P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
P0703 Stop loght switch
P 1470 Boost control
P 0600 CAN
P0100 Mass air flow sensor
P1615 Control Module supply voltage
P1610 Novoltage supply or relay module K1
Pe (ABS) ASR:
C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
C 1200 BRAKE light switch
Pe cutia automata: EGS
106 Sporadically Valves supply voltage
132 Sporadically CAN communication with Engine
Dorinta mea este sa pot pune masina asta pe picioare si cu ajutorul vostru,asa ca orice parere este binevenita.
Comment