Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ulei negru tare dupa revizie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ulei negru tare dupa revizie

    ca nespecialist vin cu o intrebare,

    am facut revizia la reprezentanta mercedes, iar la 3000 km am verificat uleiul. Era negru tare, e normal oare ?
    masina e un w211 din 2009

  • #2
    La diesel , DA.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cris04 View Post
      La diesel , DA.
      Corect, in special cele cu turbo, deoarece mai baga inca odata in motor gazele de esapament.

      Comment


      • #4
        La cdi dupa 50 de km uleiul se face la fel de negru ca cel de la schimbul anterior (daca schimbul a fost facut in km recomandati de producator).

        Comment


        • #5
          Originally posted by SirDeadline View Post
          Corect, in special cele cu turbo, deoarece mai baga inca odata in motor gazele de esapament.
          Afirmatia de mai sus e o prostie. Imi pare rau ca spun asta.

          In primul rand, uleiul la diesel se innegreste pentru ca din procesul arderii motorinei rezulta o cenusa reziduala care innegreste uleiul in timp foarte scurt.

          Gazele de esapament nu sunt bagate inca odata in motor (de ce le-ar baga din nou???) ci doar actioneaza turbina atunci cand sunt evacuate.

          Comment


          • #6

            Comment


            • #7
              Originally posted by Diesel View Post
              Afirmatia de mai sus e o prostie. Imi pare rau ca spun asta.

              In primul rand, uleiul la diesel se innegreste pentru ca din procesul arderii motorinei rezulta o cenusa reziduala care innegreste uleiul in timp foarte scurt.

              Gazele de esapament nu sunt bagate inca odata in motor (de ce le-ar baga din nou???) ci doar actioneaza turbina atunci cand sunt evacuate.
              Deci, nu sunt mecanic de meserie, dar din auzite, de pe la mecanici etc am auzit chestia asta. Prostie nu prea o fii.... EGR-ul recircula gazele de esapament pentru inca o ardere. Acuma, cat afecteaza culoarea uleiului... asta Dumnezeu stie, dar oricum suna logic ca innegrirea motorului este si de la recircularea gazelor de esapament, impreuna cu alti factori. De asta am crezut si eu....

              Comment


              • #8
                @Diesel: poţi citi despre recicularea gazelor de eşapament aici (engleză) sau aici (varianta tradusă automat în română - sună puţin forţat, dar poţi să-ţi faci o idee).
                ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Luxian View Post
                  @Diesel: poţi citi despre recicularea gazelor de eşapament aici (engleză) sau aici (varianta tradusă automat în română - sună puţin forţat, dar poţi să-ţi faci o idee).
                  Din ce am citit trag concluzia ca:
                  1. La motor nu face bine valva asta EGR
                  2. La ulei nici atat
                  3. Creste consumul de carburant ptr ca reduce oxigenul
                  4.Reduce doar noxele
                  Atunci de ce dreaq nu o anulam? Cui ii mai pasa de mediu cand motorina e 5,3 lei???

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Diesel View Post
                    Afirmatia de mai sus e o prostie. Imi pare rau ca spun asta.
                    Nu prea e prostie... Din sursele citate de Lucian:
                    "EGR works by recirculating a portion (5-15%) of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders".
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Disadvantages in diesel engines

                      Recirculating exhaust into the intake tract of a medium- or heavy-duty diesel engine can reduce power output, increase fuel consumption, and add abrasive contaminants and increase engine oil acidity, which in turn can reduce engine longevity.[5]

                      Mai pe scurt face numai rele. Chiar de ce naiba nu o scoatem ?
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #12
                        Nu ma prea pricep dar am un prieten care lucreaza ca reprezentant la o firma de uleiuri si spune ca uleiurile contin'' detergenti speciali'' pentru curatarea motorului asta ar fi una din calitatile sale si ca din aceasta cauza s-ar murdari asa rapid.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by matracion View Post
                          Nu ma prea pricep dar am un prieten care lucreaza ca reprezentant la o firma de uleiuri si spune ca uleiurile contin'' detergenti speciali'' pentru curatarea motorului asta ar fi una din calitatile sale si ca din aceasta cauza s-ar murdari asa rapid.
                          Din ce am citit toate uleiurile moderne au detergenti de curatare, de aia nu e prea indicat sa se puna auto flush ca nu mai e ca pe vremuri sa fie mal in baia de ulei la masinile astea moderne. Da nu de aia se murdareste ci de la arderea motorinei. Uleiu pe langa faptul ca unge mai duce si particulele de impuritati din motor si le depoziteaza la filtru. Daca primeste pigmentul negru de la ars motorina nu inseamna ca nu mai este bun uleiul .
                          Desi eu unu nu prea am incredere sa-mi schimbe nimeni uleiu daca nu sunt de fata . Fiecare face cum crede. Ma gandesc totusi ca la o reprezentanta nu isi permit nesimtirea sa lase uleiul vechi da mai stii ??? traim in romania ....
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF