Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Identificare piesa!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identificare piesa!

    Ma ajuta cineva, va rog, sa identific piesa cu codul A611 230 65? Este situata in partea din fata stanga a motorului deasupra curelei de accesorii. Multumesc!

  • #2
    A611 230 65 pare a fi pompa de vacuum:
    Attached Files
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      A611 230 65 pare a fi pompa de vacuum:
      Mda, asta e! Am o scurgere de vapori de ulei sub el. Se poate schimba garnitura? Ma gandesc ca nu e dusa pompa, ca mna functioneaza vaccum-ul pe masina . Se poate verifica? Multumesc pentru ajutor!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Mda, asta e! Am o scurgere de vapori de ulei sub el. Se poate schimba garnitura? Ma gandesc ca nu e dusa pompa, ca mna functioneaza vaccum-ul pe masina . Se poate verifica? Multumesc pentru ajutor!
        NU stie nimenea de unde ar putea fii aceasta scurgere de vapori de ulei? Exista o garnitura care ar putea fi problema? Pompa de vaccum functioneaza in parametrii...deocamdata! Multumesc pentru sfaturi!

        Comment


        • #5
          M-am uitat la mine cum este. Se pare că sunt două garnituri acolo, între pompa de vacuum şi motor. Deci şi la tine e ceva de genul. Eu zic să mergi la reprezentanţă să întrebi (nu ştiu dacă ţi se potrivesc codurile de la mine, eu am motor 2.7 cu 5 pistoane).
          Last edited by cl600; 11-11-2011, 07:59 AM.
          ...

          Comment


          • #6
            Comanzi cele doua garnituri pe OE si le schimbi. Se scoate foarte usor pompa de vacuum.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #7
              Deja raspunsul la 99% din reparatie l-ai primit, cu multumiri celorlalti. Ramine sa ne comunici rezultatul.
              Originally posted by SirDeadline View Post
              Ma ajuta cineva, va rog, sa identific piesa cu codul A611 230 65? Este situata in partea din fata stanga a motorului deasupra curelei de accesorii. Multumesc!

              Comment


              • #8
                Sau o dai jos o degresezi de ulei si ii pui un strat subtire de silicon RTV pe O ringul no 7 din poza si ai fixat problema .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by razvy64 View Post
                  Sau o dai jos o degresezi de ulei si ii pui un strat subtire de silicon RTV pe O ringul no 7 din poza si ai fixat problema .
                  Care poza? Urmeaza sa operez motorul meu, in legatura cu pompa de vaccum si regulatorul de injectie, eventual sa schimb si oringurile de la pompa de inalte. Sper sa mi se dea voie sa fac niste poze, in special la pompa de inalte, deoarece la pompa de vaccum cred ca o sa fac DYI si o sa fac poze. Multumesc pentru suport!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Care poza?
                    Pozele au fost șterse de către CL600. Erau în postul numărul #5.
                    ...

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF