Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Servo slab dupa un pic de rulaj !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servo slab dupa un pic de rulaj !

    Am observat ca atunci cand pornesc masina servo la masina functioneaza minunat de bine. Dupa cativa km facuti cu masina, si se incalzeste uleiul, nu mai functioneaza cum ar trebui servo. Misca mai greu volanul. Are servo ceva legatura cu sistemul de vaccum? Ceva idei?

  • #2
    Originally posted by SirDeadline View Post
    Am observat ca atunci cand pornesc masina servo la masina functioneaza minunat de bine. Dupa cativa km facuti cu masina, si se incalzeste uleiul, nu mai functioneaza cum ar trebui servo. Misca mai greu volanul. Are servo ceva legatura cu sistemul de vaccum? Ceva idei?
    Incearca sa schimbi uleiul din servo, eu l-am schimbat. Cel vechi era foarte vascos si inchis la culoare (cel mai probabil nu a fost schimbat niciodata), iar asta nou e subtire si transparent ca apa.
    Last edited by cipiripi; 03-22-2011, 13:43 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cipiripi View Post
      Incearca sa schimbi uleiul din servo, eu l-am schimbat. Cel vechi era foarte vascos si inchis la culoare (cel mai probabil nu a fost schimbat niciodata), iar asta nou e subtire si transparent ca apa.
      M-am gandit la asta, dar, uleiul care il am nu e uracios la vedere si vascos. Mai degraba e exact invers, adica prea subtire. De schimbat, oricum o sa il schimb, ca is curios de vreo imbunatatire, plus ca nu strica. Ceva idei cum se schimba uleiul la servo? Cumva la caseta de directie? Multumesc pentru sfaturi!

      Comment


      • #4
        Modelul masinii w210 w211,eu l-am schimbat preventiv depinde de culoarea uleiului conform cu tipul casetei de directie al meu era de culoare rosie dar pt modelul mai nou se foloseste de culoare albastra .este un pic mai dificil de schimbat uleiul acesta se face cu motorul pornit pt a nu prinde aer pe instalatie existand riscul de a deteriora pompa.Ciao
        mercedes e classe 220cdi w211

        Comment


        • #5
          Originally posted by gianny View Post
          Modelul masinii w210 w211,eu l-am schimbat preventiv depinde de culoarea uleiului conform cu tipul casetei de directie al meu era de culoare rosie dar pt modelul mai nou se foloseste de culoare albastra .este un pic mai dificil de schimbat uleiul acesta se face cu motorul pornit pt a nu prinde aer pe instalatie existand riscul de a deteriora pompa.Ciao
          Ok, dar care ar fi procedura? De unde trebuie sa desfac ca sa curga uleiul vechi? Multumesc pentru sugestii!

          Comment


          • #6
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Ok, dar care ar fi procedura? De unde trebuie sa desfac ca sa curga uleiul vechi? Multumesc pentru sugestii!
            Ai nevoie de aprox. 1 m de tub transparent flexibil cu diam. int. de 10mm pe care il conectezi dupa ce desfaci in prealabil returul pompei( colierul care mufeaza furtunul cu cilindrul metalic ce trece prin fata radiatorului),cu partea metalica pe care il strangi cu un colier .Celalalt capat de furtul flexibil pe care l-ai desprins de partea metalica il astupi cu un spiral pentru a nu exista scurgeri si aici este recomandat sa folosesti un colier.furtunul fexibil transparent il introduci intr-o sticla de plastic in care se strange lichidul vechi.desfaci capacul pompei si cu ajutorul unui prieten procedezi in felul urmatorornesti masina in timp ce prietenul continua sa toarne noul lichid tu executi manevra stanga -dreapta pana in fundul cursei observand in sticla culoarea uleiului .Opreste motorul verificand nivelul acestuia fara a depasi maximul la temperatura joasa.reconectezi totul dupa care aduci motorul la temperatura de lucru dupa care verifici din nou nivelul adaugand daca este nevoie.Atentie in timpul operatiunii a nu ramane fara ulei pompa.spor la treaba

            Aceasta procedura este pentru w211.Ai nevoie de 1.2 litri ulei servodirectie
            Last edited by Luxian; 03-30-2011, 01:02 AM.
            mercedes e classe 220cdi w211

            Comment


            • #7
              Originally posted by gianny
              Aceasta procedura este pentru w211.Ai nevoie de 1.2 litri ulei servodirectie
              Wow multumesc. Ma uit, si daca nu pare greu, o fac eu. Daca e prea complicat atunci ma duc la mecanic, ca poate el o stii mai bine. Multumesc pentru sfaturi!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF