Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Furtun de vaccum turbo taiat !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furtun de vaccum turbo taiat !!!

    In sfarsit am reusit sa desfac capota si surpriza : am un frutun subtire taiat care ajunge sub turbo . Din cate am inteles e ceva furtun de vaccum de la turbo. Unde ar trebui sa intre? Unde face legatura? M-am uitat vreo 15 min si n mi-am dat seama. Nici mecanicul nu si-a dat seama unde trebuie sa intre. Idei??

  • #2
    Ai în stânga (cum stai în fața mașinii, cu privirea spre motor), un rezervor de vacum. Sub acel rezervor găsești o electrovalvă ce comandă geometria variabilă. E identică cu cea de la EGR (ca aspect).

    Cred că de acolo ți-a sărit. Dacă e sărit din turbo nu știu să-ți explic exact, dar mă pot uita la a mea când ajung acasă.
    ...

    Comment


    • #3
      Cumva nr. 43?
      Attached Files

      Comment


      • #4
        În poza postată:

        43 - rezervorul de vacum
        95 - electrovalva ce controlează geometria variabilă

        Furtunele alea toate sunt de vacuum, trebuie doar să vezi care.
        ...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Luxian View Post
          În poza postată:

          43 - rezervorul de vacum
          95 - electrovalva ce controlează geometria variabilă

          Furtunele alea toate sunt de vacuum, trebuie doar să vezi care.
          Dragilor, din cate mi s-a explicat de colegul Mercedes-Cdi, ar fi vorba de wastegate valve, valva care regleaza turatia turbinei la la turatii joase. Din schema mare lucru nu am inteles ca e prea mic sa imi dau seama care ce sunt. Cred ca e vb de 8 si 17. Inca odata, e vorba de furtunul care iese de sub turbina. Langa vasul de expansiune o fii acel rezervor de vaccum? Mi s-a spus ca acolo tre sa ajunga acel furtunas. Luni trebuie sa ma duc la mecanic si ii zic si lui ce mi-au explicat colegii . Oricum, multumesc pentru schema, vroiam sa cer daca are cineva. Ar avea legatura cu pornirea mai slaba la sprint a masinii, consum crescut in oras, fum la kickdown? Multumesc pentru ajutor.
          Last edited by Luxian; 03-19-2011, 17:23 PM.

          Comment


          • #6
            La "westgate valve" ne refeream şi noi, doar că nu i-am zis pe nume.
            Şi da, dacă nu îţi merge turbo, ai toate simptomele alea.
            Last edited by Luxian; 03-19-2011, 22:29 PM.
            ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Luxian View Post
              La "westgate valve" ne refeream şi noi, doar că nu i-am zis pe nume.
              Şi da, dacă nu îţi merge turbo, ai toate simptomele alea.
              Hmmm....deci, turbina imi functioneaza, dar se aude ca si cum ar fi turata la maxim cand accelerez plus simtomele enumerate mai sus. De ex.: stand pe loc, acceleratia kickdown porneste liniar, adik in functie de turatie, nu porneste in forta (cum ar trebui, adica sa patineze rotile de pe loc). Consumul mai mare decat cred ca ar trebui pe oras (7,5 cand exterior am scos si 4,5 la mers nu tocmai lejer)+ nor de fum negru la kickdown in miscare. Astea sunt simptomele. Am mers la masina sa vad daca acel furtunas face vaccum, si da, face. Ma ingrijoreaza faptul ca am mai gasit un furtunas taiat care iese din rezervorul de vaccum. Mentionez ca este primul de la coltul din dreapta rezeervorului (cum te uiti la motor), la care dinnou nu am nici o idee unde ar trebui sa mearga si ce face . Cred ca e vb de nr. 47 de pe schema. Ala nu face deloc vaccum si nu este de aceeasi dimensiune cu cel care vine de la turbo. Multumesc pentru ajutor!
              Last edited by Luxian; 03-19-2011, 22:29 PM.

              Comment


              • #8
                Nu stie nimenea pentru ce e furtunul de vaccum nr. 47 de pe schema? Multumesc!
                Last edited by Luxian; 03-30-2011, 01:01 AM. Reason: nu are rost să citezi mesajul anterior

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SirDeadline View Post
                  Nu stie nimenea pentru ce e furtunul de vaccum nr. 47 de pe schema? Multumesc!
                  Pentru supapa de sens unic.
                  Last edited by Luxian; 03-30-2011, 01:00 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by zizu View Post
                    Pentru supapa de sens unic.
                    La ce foloseste supapa de sens unic? Trebuie sa intre undeva langa furtunul care vine de la weastegate valve? Am o intrare libera langa intrarea de la furtunul de weastegate valve, care pare sa potriveasca . L-am bagat, dar dupa cativa km, am oprit sa verific, si se auzea un sunet ciudat si continuu de la rezervorul de vaccum, ca si cum ar suna un fel de releu (gen releul de la trapa), asta fiind pana l-am scos. Ceva ideii ? E posibil sa nu fie acolo locul la aceasta supapa de sens unic? MUltumesc pentru ajutor!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SirDeadline View Post
                      La ce foloseste supapa de sens unic? Trebuie sa intre undeva langa furtunul care vine de la weastegate valve? Am o intrare libera langa intrarea de la furtunul de weastegate valve, care pare sa potriveasca . L-am bagat, dar dupa cativa km, am oprit sa verific, si se auzea un sunet ciudat si continuu de la rezervorul de vaccum, ca si cum ar suna un fel de releu (gen releul de la trapa), asta fiind pana l-am scos. Ceva ideii ? E posibil sa nu fie acolo locul la aceasta supapa de sens unic? MUltumesc pentru ajutor!
                      Eu ti-am spus pentru ce este furtunul nr. 47 si unde merge.Prin aceasta supapa se face vid pentru vacum. Nu are treaba supapa cu furtunulele din partea dreapta a motorului de langa turbo. Schema de mai sus este foarte explicita nu stiu ce nu intelegi.Din valva de la turbo iese furtunul putin mai gros si merge in senzorul de reglare presiune , din senzorul de reglare presiune merge furtunul mai subtire in asa zisul rezervor de vacum, din rezervor pleaca furtunul care intra intr-o teava de plastic care merge pana in partea cealalta a motorului la alt senzorul de reglare recirculare gaze esapament din care iese iar furtunul putin ma gros si merge la EGR. Sub fiecare senzor de reglare este un furtun care are in capat un filtru de aer .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by zizu View Post
                        Eu ti-am spus pentru ce este furtunul nr. 47 si unde merge.Prin aceasta supapa se face vid pentru vacum. Nu are treaba supapa cu furtunulele din partea dreapta a motorului de langa turbo. Schema de mai sus este foarte explicita nu stiu ce nu intelegi.Din valva de la turbo iese furtunul putin mai gros si merge in senzorul de reglare presiune , din senzorul de reglare presiune merge furtunul mai subtire in asa zisul rezervor de vacum, din rezervor pleaca furtunul care intra intr-o teava de plastic care merge pana in partea cealalta a motorului la alt senzorul de reglare recirculare gaze esapament din care iese iar furtunul putin ma gros si merge la EGR. Sub fiecare senzor de reglare este un furtun care are in capat un filtru de aer .
                        Zizu, te rog nu te supara pe mine. Nu sunt mecanic, si sincer,din schema care apare mai sus nu prea inteleg mare lucru. Eu am o pozitie libera in senzorul de reglare pozitie din partea stanga ( respectiv 47, 35, 29) , am incercat sa pun acest furtun care il am eu taiat, dar se aude un zgomot ciudat, dupa o vreme ca un bazait. Nu stiu daca asa ar trebui sa faca sau nu. Pentru asta am mai intrebat odata. Nu am intrebat acuma de weastegate valve, ci de pozitia de langa intrarea de weastegate valve. Scuze daca nu m-am facut inteles.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SirDeadline View Post
                          Zizu, te rog nu te supara pe mine. Nu sunt mecanic, si sincer,din schema care apare mai sus nu prea inteleg mare lucru. Eu am o pozitie libera in senzorul de reglare pozitie din partea stanga ( respectiv 47, 35, 29) , am incercat sa pun acest furtun care il am eu taiat, dar se aude un zgomot ciudat, dupa o vreme ca un bazait. Nu stiu daca asa ar trebui sa faca sau nu. Pentru asta am mai intrebat odata. Nu am intrebat acuma de weastegate valve, ci de pozitia de langa intrarea de weastegate valve. Scuze daca nu m-am facut inteles.
                          Eu ma refeream cand ti-am raspuns strict la intrebare, nu si la celelalte probleme nu am de ce sa ma supar pe tine, dar daca numai acel furtun enumerat mai sus lipseste, atunci punel la loc ca asa se aude un timp dupa ce opresti motorul, nu are nimic.

                          Comment


                          • #14
                            Electrovalva (95) e normal să "bâzâie". Lasă furtunul acolo, şi încearcă să vezi dacă îţi funcţionează geometria variabilă cum trebuie.

                            Roagă un prieten să pornească maşina, şi urmăreşte tija de reglare de la turbină. Dacă începe să coboare după ce porneşti motorul, înseamnă că e ok. Dacă tija nu se mişcă atunci nu e de bine.

                            Em am avut arse ambele electrovalve, şi le-am pus noi (reprezentanţă) şi "bâzâiau" chiar din prima zi.
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              Si la mine bazaie dar a zis mecanicul ca e ceva normal(W210 2.2 Cdi).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF