Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se reconditioneaza bratele inferioare w211?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se reconditioneaza bratele inferioare w211?

    Stiti pe cineva din bucuresti care se pricepe la reconditionat bratele inferioare , este vorba de bratul acela curbat cu un pivot la un capat si o bucsa la celalat capat,mentionez ca bucsa se schimba dar pivotul ba , am gasit ceva la Arad care reconditioneaza pivotii aceea . W211 2004 2,2 CDI
    Multumesc!

    aici este cel din arad

  • #2
    Eu am schimbat ambii pivoti(st/dr) brate inferioare fata dar am cumparat doar pivotii. Se scot/intra simplu prin presare si atat. Tot w211 am si eu. Sa vedem ce sfaturi dau colegii.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cristi_fulger View Post
      Eu am schimbat ambii pivoti(st/dr) brate inferioare fata dar am cumparat doar pivotii. Se scot/intra simplu prin presare si atat. Tot w211 am si eu. Sa vedem ce sfaturi dau colegii.
      Cristi tu vorbesti despre pivotul inferior de pe fuzeta , nu cel de pe bratul inferior spre fata (bracul curbat) nu?

      Comment


      • #4
        Corect. Asa este. De pe fuzeta.

        Comment


        • #5
          Am vazut pe forumul celor de la bmw ca vorbesc despre reconditionare pivotii, in special cei de pe brate care nu se schimba , si parerile lor sunt impartite ba ca e mai bine ba ca nu e bine , chiar nu stie nimeni in bucuresti vreun atelier din asta de reconditionat pivotii ,m-am saturat sa tot dau cate 12 milioane pe brate cand pot fi reconditionate . Multumesc!

          Comment


          • #6
            Nu cred ca merita reconditionate, decat daca vrei sa vinzi masina.
            Se uzeaza bila, devine ovala si o sa tina destul de putin. E important sa pui piese de calitate, amortizoarele sa fie bune si rotile sa nu fie prea tare umflate.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ovidiu Man View Post
              Nu cred ca merita reconditionate, decat daca vrei sa vinzi masina.
              Se uzeaza bila, devine ovala si o sa tina destul de putin. E important sa pui piese de calitate, amortizoarele sa fie bune si rotile sa nu fie prea tare umflate.
              Eu nu am mai reconditionat niciodata dar am vazut un pivot desfacut ,avea pe acea bila metalica un plastic care sa se uzeze , nu stiu daca si bila se uzeaza ,totusi nu e nimeni prin bucuresti care sa reconditioneze?

              Comment


              • #8
                salutare tuturor! am si eu aceeasi problema la w211 , bratele inferioare si pivotii inferiori pe care trebuie sa-i schimb. chestiunea cu "refacutul" este discutabila, masina este grea si piesele pivotii trebuie sa fie de buna calitate. pe vremuri reconditionam pivotii la magheru. am facut si la batrana dacie si la wv mai tarziu. faceau pt toate marcile pe vremea lui ceasca , nu stiu acum daca mai exista atelierul. era la parter in dreapta sub rampa de coborare, daca ai vreme treci si intreaba : eu am fost multumit,era un nene strungar care le facea bucse noi din teflon si mergeau destul de bine pentru pretul cerut. oricum trebuie sa stii ca se pot reface doar daca nuca pivotului este buna, daca este uzata degeaba faci bucse noi! nea strungarul le desfacea si iti spunea daca mai merg facute sau nu. apoi mai este si problema ca trebui sa stai cu masina desfacuta undeva pana se refac piesele , daca esti in service nu prea iti da mana!! daca gasesti ceva anunta-ne si pe noi!
                toate bune!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bigbobo View Post
                  salutare tuturor! am si eu aceeasi problema la w211 , bratele inferioare si pivotii inferiori pe care trebuie sa-i schimb. chestiunea cu "refacutul" este discutabila, masina este grea si piesele pivotii trebuie sa fie de buna calitate. pe vremuri reconditionam pivotii la magheru. am facut si la batrana dacie si la wv mai tarziu. faceau pt toate marcile pe vremea lui ceasca , nu stiu acum daca mai exista atelierul. era la parter in dreapta sub rampa de coborare, daca ai vreme treci si intreaba : eu am fost multumit,era un nene strungar care le facea bucse noi din teflon si mergeau destul de bine pentru pretul cerut. oricum trebuie sa stii ca se pot reface doar daca nuca pivotului este buna, daca este uzata degeaba faci bucse noi! nea strungarul le desfacea si iti spunea daca mai merg facute sau nu. apoi mai este si problema ca trebui sa stai cu masina desfacuta undeva pana se refac piesele , daca esti in service nu prea iti da mana!! daca gasesti ceva anunta-ne si pe noi!
                  toate bune!
                  Am gasit la intrare in popesti-leordeni un nenea strungar care mi-a facut bratele despre care vorbeam cu 1 mil, le-am pus pe masina si totul e ok sa vedem cat ma tine!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vlad View Post
                    Am gasit la intrare in popesti-leord eni un nenea strungar care mi-a facut bratele despre care vorbeam cu 1 mil, le-am pus pe masina si totul e ok sa vedem cat ma tine!
                    Eu leam cuparat noi echipate compet si au costat 250 ron bucata echipate coplet. Gasesti si mai ieftine ca pret dar cred calitatea este pe masura. TOTUSUI GANDESTETE DE DOUA ORI INAINTE SA FACI O RECONDITIONARE A UNEI PIESE CARE TINE DE DIRECTIE SAU FRINARE. Este in primul rind viata ta in joc si apoi a celorlalti pasageri si eventual participanti la trafic. CE SE INTIMPLA DACA LA O VITEZA DE 100Km/h IESE BILA SI SA FI SI INTR-O CURBA USOARA? (NUMAI IN CURBA IESE CA FORTEAZA IN PIVOT) NU VREAU SA MA GINDESC CUM AI PUTEA SA TE RASTORNI
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nora-marian View Post
                      Eu leam cuparat noi echipate compet si au costat 250 ron bucata echipate coplet. Gasesti si mai ieftine ca pret dar cred calitatea este pe masura. TOTUSUI GANDESTETE DE DOUA ORI INAINTE SA FACI O RECONDITIONARE A UNEI PIESE CARE TINE DE DIRECTIE SAU FRINARE. Este in primul rind viata ta in joc si apoi a celorlalti pasageri si eventual participanti la trafic. CE SE INTIMPLA DACA LA O VITEZA DE 100Km/h IESE BILA SI SA FI SI INTR-O CURBA USOARA? (NUMAI IN CURBA IESE CA FORTEAZA IN PIVOT) NU VREAU SA MA GINDESC CUM AI PUTEA SA TE RASTORNI
                      Nu cred ca vorbim de aceleasi brate ,vad ca a ta este din 97 presupun ca e vorba de w210 nu w211,preturile difera , dar in legatura cu iesitul bilei nu vad de ce sa iasa , pana sa le reconditionez nu a iesit bila si avea si joc , acum nu mai are nici un joc si pivotul era greu de miscat ca si in cazul celor noi , bila e aceiasi nu avea uzura decat mansonul de plastic era uzat si a fost schimbat cu unul nou acum + ca a turnat si telfon acolo, Doamne fereste nici eu nu vreau sa mi se intample ceva mai ales sa altu sa pateasca din vina mea , dar teoretic sunt multumit de lucrarea facuta si pana acum si practic , daca se intampla ceva o sa anunt ca nu e bine cu carpeala . Multumesc pt sfat nora-marian !

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF