Va salut cu respect !
Am fost la Autoklass Bucuresti pentru a-mi inlocui un singur bec din bord-zona turometru care se arsese. Dupa indelungi chinuri de circa 4 ore mi s-a comunicat ca displayul multifunctional (1998-benzina) da erori, desi anterior nu erau probleme. Am fost invitat in atelier unde am constatat ca intr-adevar dupa pornirea motorului apar 2 erori pe display, in mod consecutiv, una cu simbolul lichidului de spalare ptr. parbriz insa cu textul display defect iar cea de-a doua cu simbolul antigelului dar cu acelasi text -display defect. Erorile apar si dupa oprirea motorului. Lichidele erau la nivelul optim, insa. Am obserevat ca display-ul nu mai indica lipsa lichid spalare atunci cand e sub nivel. Mecanicii au dat din colt in colt,si s-au lasat pagubasi,iar eu m-am ales cu display-ul stricat-de specialisti desigur.Electricianul de acolo mi-a spus ca a inlocuit si un bec de la acest display, si eu m-am gandit ca poate a apasat el prea tare pe bec atunci cand l-a introdus in locasul lui, si s-a stricat ceva. Ciudatenia este ca desi apar simbolurile despre care am facut vorbire, totusi textul care le insoteste este display defect, si nu lipsa antigel sau lipsa lichid spalare, fapt care imi intareste convingerea ca defectiunea nu e de la senzori asa cum presupuneau ei la un moment dat.Ma poate ajuta cineva cu o parere ? Va multumesc mult.
Am fost la Autoklass Bucuresti pentru a-mi inlocui un singur bec din bord-zona turometru care se arsese. Dupa indelungi chinuri de circa 4 ore mi s-a comunicat ca displayul multifunctional (1998-benzina) da erori, desi anterior nu erau probleme. Am fost invitat in atelier unde am constatat ca intr-adevar dupa pornirea motorului apar 2 erori pe display, in mod consecutiv, una cu simbolul lichidului de spalare ptr. parbriz insa cu textul display defect iar cea de-a doua cu simbolul antigelului dar cu acelasi text -display defect. Erorile apar si dupa oprirea motorului. Lichidele erau la nivelul optim, insa. Am obserevat ca display-ul nu mai indica lipsa lichid spalare atunci cand e sub nivel. Mecanicii au dat din colt in colt,si s-au lasat pagubasi,iar eu m-am ales cu display-ul stricat-de specialisti desigur.Electricianul de acolo mi-a spus ca a inlocuit si un bec de la acest display, si eu m-am gandit ca poate a apasat el prea tare pe bec atunci cand l-a introdus in locasul lui, si s-a stricat ceva. Ciudatenia este ca desi apar simbolurile despre care am facut vorbire, totusi textul care le insoteste este display defect, si nu lipsa antigel sau lipsa lichid spalare, fapt care imi intareste convingerea ca defectiunea nu e de la senzori asa cum presupuneau ei la un moment dat.Ma poate ajuta cineva cu o parere ? Va multumesc mult.
Comment