Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Kerosen in CDI , stie cineva daca se poate?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kerosen in CDI , stie cineva daca se poate?

    Salutare
    Stie cineva daca merge motorul cdi si pe kerosen sau un amestec de motorina si kerosen , am inteles ca se baga in motoare diesel dar nu stiu ce tip de diesel ?
    W211 2,2 cdi 2004
    Multumesc!

  • #2
    Da,amestecat cu motorina, mai ales pt liniute....

    Comment


    • #3
      Eu unul nu am auzit de asa ceva inca.

      Insa daca doriti un raspuns real la aceasta intrebare, eu sint gata sa-mi pun masina la bataie (E200/2001 CDI 85kw) pentru a afla raspunsul la aceasta intrebare. Bineinteles in schimbul a 500l de cherosen minimun/ mai ales pe foametea asta de carburanti.
      Originally posted by vlad View Post
      Salutare
      Stie cineva daca merge motorul cdi si pe kerosen sau un amestec de motorina si kerosen , am inteles ca se baga in motoare diesel dar nu stiu ce tip de diesel ?
      W211 2,2 cdi 2004
      Multumesc!

      Comment


      • #4
        Din cate am inteles eu kerosenul este o motorina mai proasta , adik nu ar avea aditivi de ungere sau cam asa ceva , tot un zvon ar fi ca motoarele care au pompa de injectie pot functiona cu un amestec de kerosen+motorina,cele care au pompa de inalte NU , dar e un zvon de aceea am intrebat pe forum poate ne lamurim toti ,nu e nici asta foarte ieftin in jur de 3 ron litrul dar 100-150 l pe luna maxim pot sa fac rost.
        Dar nu stiu ce sa fac sa nu stric ceva la motor .

        Comment


        • #5
          La carte zice ca da.
          Citeste aici http://www.mercedes-benz.ro/content/...odel%20203.pdf
          Utilizarea autovehiculului - Alimentarea cu carburant

          Comment


          • #6
            TATIIII.... CHEROSENUL ESTE BENZINA PENTRU AVIOANE. Nici benzina sa nu bagi in rezervor. EXPLODEAZA MOTORUL. Cred ca ai auzit sa bagi ceva in carburant dar acel ceva este un ADITIV. Aditivii se gasesc in magazinele de piese auto sau suprmaket-uri dar si ele sunt pentru: curatat injectoare, cind ai apa in rezervor sau sa nu inghete motorina iarna, citeste cu atentie eticheta si nu depasii cantitatea de aditiv recomandata.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              Cititi aici...

              Diesel pe GPL:




              Si diferenta dintre Diesel si Kerosen:



              Si DA....se poate pune Kerosen in Diesel:

              A diesel engine will run fine on kerosene. If you are going to run it on kerosene for an extended amount of time you might want to put some lubricant additive in with it. Winter diesel is various blends of diesel and kerosene.In the UK you may wish to think about the tax implications,road fuel carries a higher duty and using kerosene(domestic heating oil) in a vehicle would be tax evasion.



              bafta!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Originally posted by nora-marian View Post
                TATIIII.... CHEROSENUL ESTE BENZINA PENTRU AVIOANE. Nici benzina sa nu bagi in rezervor. EXPLODEAZA MOTORUL. Cred ca ai auzit sa bagi ceva in carburant dar acel ceva este un ADITIV. Aditivii se gasesc in magazinele de piese auto sau suprmaket-uri dar si ele sunt pentru: curatat injectoare, cind ai apa in rezervor sau sa nu inghete motorina iarna, citeste cu atentie eticheta si nu depasii cantitatea de aditiv recomandata.
                Multe tampenii ai scris in topicul de mai sus.Una dintre ele este ca Kerrosenul este "benzina ptr avioane"GRESIT!!!

                KEROSEN

                Ulei subtire obtinut prin distilarea petrolului; o forma cu un inalt grad de rafinare folosita drept combustibil pentru avioanele cu reactie. Kerosenul este un amestec de hidrocarburi din seria -> parafinelor

                Este fracțiunea din țiței care distilează între 150 – 275 °C. Este un lichid limpede, format din hidrocarburi care conțin între 6 și 16 atomi de carbon în moleculă. Are densitatea de 780 – 810 kg/m3.[1] Punctul de inflamabilitate este cuprins între 37 – 65 °C, iar temperatura de autoaprindere este de 220 °C.[2] Puterea calorifică inferioară este de 43,1 MJ/kg, iar cea superioară de 46,2 MJ/kg.[3] Kerosenul nu este miscibil cu apa, dar este miscibil cu solvenți petrolieri.

                Din proprietăți rezultă că kerosenul este un combustibil puțin mai ușor ca petrolul lampant, însă diferența este mică.

                Principala utilizare a kerosenului este drept combustibil pentru motoarele reactoare din aviație.

                Se poate amesteca linistit cu motorina.Am inteles ca poate creea multe "stricaciuni" motorului.


                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #9
                  Motorul nu apuca sa explodeze fiindca primele care pica sint supapele de evacuare, asta in cazul benzinei.

                  Daca motorul ar functiona totusi fara probleme cu Kerosen, nu stiu in cit timp ar pune pe kituci pompa de inalta si injectoarele.
                  Mai degraba ar functiona cu ulei de floareasoarelui, soia, rapita. Motorul ar merge fara probleme (exclus iarna) si ar polua foarte putin. In schimb consumul ar fi mai mare iar motorul ar fi puturos fiindca acesti combustibili sint slab kalorici.

                  De exmplu eu am vazut in franta un nene care avea adusa din Suedia o instalatie din care facea motorina 1000l in 48 de ore. Dar zicea ca no poate folosii iarna. Omul mia zis ca ar putea face motorina si din reziduri de untura de peste/ deja facuse contract cu o fabrica de peste pentru colectarea rezidurilor pe baza de grasimi.
                  Insa nu prea este mare afacere fiindca pretul pe litru ajunge intre 70-80% din pretul unei motorine obtinuta din petrol.

                  Sa nu va imginati ca motorina iese asa pur si simplu/ la ea se folosesc si alti compusi chimici pe baza de diluant.
                  Originally posted by nora-marian View Post
                  TATIIII.... CHEROSENUL ESTE BENZINA PENTRU AVIOANE. Nici benzina sa nu bagi in rezervor. EXPLODEAZA MOTORUL. Cred ca ai auzit sa bagi ceva in carburant dar acel ceva este un ADITIV. Aditivii se gasesc in magazinele de piese auto sau suprmaket-uri dar si ele sunt pentru: curatat injectoare, cind ai apa in rezervor sau sa nu inghete motorina iarna, citeste cu atentie eticheta si nu depasii cantitatea de aditiv recomandata.

                  Comment


                  • #10
                    Motorina de iarna (winter) am vazut ca e un amestec de motorina si kerosen ,plus ca am vazut si in cartea tehnica e indicat sa bagi iarna kerosen, pentru fluiditatea combustibilului si interzis sa bagi biodiesel , mai ma documentez si bag eu , daca patesc ceva am sa postez , nu pot sa refuz oferta cu kerosenu mai ales ca acum are oferta noua 50 de ron imi da 100 de l.
                    Multumesc si mai astept sfaturi!!

                    Originally posted by mircea600sel View Post
                    Multe tampenii ai scris in topicul de mai sus.Una dintre ele este ca Kerrosenul este "benzina ptr avioane"GRESIT!!!

                    KEROSEN

                    Ulei subtire obtinut prin distilarea petrolului; o forma cu un inalt grad de rafinare folosita drept combustibil pentru avioanele cu reactie. Kerosenul este un amestec de hidrocarburi din seria -> parafinelor

                    Este fracțiunea din țiței care distilează între 150 – 275 °C. Este un lichid limpede, format din hidrocarburi care conțin între 6 și 16 atomi de carbon în moleculă. Are densitatea de 780 – 810 kg/m3.[1] Punctul de inflamabilitate este cuprins între 37 – 65 °C, iar temperatura de autoaprindere este de 220 °C.[2] Puterea calorifică inferioară este de 43,1 MJ/kg, iar cea superioară de 46,2 MJ/kg.[3] Kerosenul nu este miscibil cu apa, dar este miscibil cu solvenți petrolieri.

                    Din proprietăți rezultă că kerosenul este un combustibil puțin mai ușor ca petrolul lampant, însă diferența este mică.

                    Principala utilizare a kerosenului este drept combustibil pentru motoarele reactoare din aviație.

                    Se poate amesteca linistit cu motorina.Am inteles ca poate creea multe "stricaciuni" motorului.

                    http://www.ezoil.com/Resources/Keros...esel_Fuel.html
                    Ce stricaciuni ai inteles ca poate creea ?
                    Last edited by mircea600sel; 03-03-2011, 13:02 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Dar care are cifra octanica mai mare? Kerosenul sau motorina? Stie cineva valorile?
                      2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                      Comment


                      • #12
                        Dieselul are cifra cetanica nu octanica.

                        Comment


                        • #13
                          Bine ... cetanica atunci ...
                          2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 220CDI View Post
                            Bine ... cetanica atunci ...
                            Kerosenul trebuie sa aibe cifra cetanica mai mica , e mai puturos, problema la el este ca nu are aditivi de lubrifiere.

                            Comment


                            • #15
                              La temperaturi scazute -10 incolo -20 etc...cand carburantul este neadecvat anotimpului rece (adica ai motorina de vara) se poate amesteca kerosen cu motorina pentru o mai buna fluiditate a acestuia . Cantitatea de kerosen in motorina e de 10% de litri de motorina , adica 10 litri kerosen la 100 de litri motorina. Acu problema e urmatoare nu stiu daca e permis sa punem kerosen la masinile CDI , dar daca vreti sa puneti nu va opreste nimeni. Eu stiu pe cineva care a pus la un camion si acel camion merge si acum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF