Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rog sfaturi,W211 nu mai vrea sa porneasca!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Domnul meu "haddess" nu doresc sa continuam aceste discutii, iar referitor la acel cineva care are o problema mai ales la un W211, ce crede ca forumul asta este totul stiutor?
    Si eu cand am probleme cu masina, prima data o pun pe tester si apoi revin cu codurile de eroare si incep sa pun intrebari, pentru a primi ajutor.
    Chiar nu in teleg pe unii, am vazut si citit foarte multe subiecte pe forumul asta, si pot spune ca in marea majoritate al problemelor tot la tester au ajuns si au rezolvat problemele.
    Ma rog, fiecare face cum crede si poate.
    Numai bine.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      Si eu pana acum tot cu erorile pe tester am inceput dar as vrea sa stiu si cand merg la tester sa nu stau fara sa stiu nimic,sa mai pun si eu o intrebare-doua la ce ma sfatuiesc colegii de pe forum.
      Dar ca surpriza(pentru mine) am desfacut capacul cu sigurante de sub capota dupa sfatul domnului din Constanta si am gasit o siguranta dusa:randul al doilea de la dreapta la stanga cum stai in fata capotei ,sunt doua sigurante ;una din ele este dusa.Azi fiind Duminica,maine iau o siguranta noua ,caci nu ma apuc de improvizatii daca nu ma pricep si revin cu detalii:fie ca e siguranta,fie ce imi da la un tester bun cand ajung acolo.
      Last edited by cbr_vet; 02-13-2011, 14:01 PM.

      Comment


      • #18
        Siguranta d la nr.2 15A albastra este de la unitatea de comanda motor ,poti sa scoti alta de la nr. 11 sau 12 si sa o inlocuiesti de proba , ca sunt de la clanson sau bricheta ,poate ai noroc sa porneasca. Sa n o scoti prima de langa ea!
        Last edited by zizu; 02-13-2011, 14:26 PM.

        Comment


        • #19
          Nu sfatuiesc pe nimeni sa repare masina Duminica. Este dat de la DUMNEZEU.

          Daca siguranta pe care ai gasito arsa este de culuare albastra te duci la orice peco sau butique si cumparati o siguranta albastra.

          O montezi si masina va porni sigur.

          Si inca un secret: Cu aceasta siguranta poti circula provizoriu.

          Te duci la un magazin care se respecta si iti cumperi o siguranta de culoare albastra pe care sa scrie cu alb "15"

          Daca nu scrie cu alb inseamna ca a fost fabricata in orice COFETARIE.
          In caz de avarie la vreun circut, poate duce la defectarea unui posibil modul calculator, poate topii instalatia, sau poate lua masina foc!!!!!!!!!!!!!!

          Daca nu ma insel, cod de erroare la defectiunea dumneavostra ar fi P1350/ gasiti erroarea asta daca intrati pe modulul SAM fata sofer. Va spun asta fiindca am avut multe cazuri de acestea. Dupa ce montati siguranta ( chiar si una prosta/decalibrata) cod de erroare se va sterge.

          Daca nu va pornii nici dupa schimbarea sigurantei, verifcati: Baterie, Electromotor, releu electromotor, SAM + instalatie electrica, Calculator Motor, sau contact.

          Bagati siguranta si raportati rezultatul!!!!!!!!!!!!!

          Originally posted by cbr_vet View Post
          Si eu pana acum tot cu erorile pe tester am inceput dar as vrea sa stiu si cand merg la tester sa nu stau fara sa stiu nimic,sa mai pun si eu o intrebare-doua la ce ma sfatuiesc colegii de pe forum.
          Dar ca surpriza(pentru mine) am desfacut capacul cu sigurante de sub capota dupa sfatul domnului din Constanta si am gasit o siguranta dusa:randul al doilea de la dreapta la stanga cum stai in fata capotei ,sunt doua sigurante ;una din ele este dusa.Azi fiind Duminica,maine iau o siguranta noua ,caci nu ma apuc de improvizatii daca nu ma pricep si revin cu detalii:fie ca e siguranta,fie ce imi da la un tester bun cand ajung acolo.

          Comment


          • #20
            Nu trebuie facuta treaba asta. Exista deja acolo din fabrica "Spare Fuse" adica rezerve. Asta daca na mai umblat si altcineva pe acolo.
            Neamtul sa gingit deja la asta de acu 10 anii.
            (citeodata sint gelos ca n-am creier de neamt)
            Originally posted by zizu View Post
            Siguranta d la nr.2 15A albastra este de la unitatea de comanda motor ,poti sa scoti alta de la nr. 11 sau 12 si sa o inlocuiesti de proba , ca sunt de la clanson sau bricheta ,poate ai noroc sa porneasca. Sa n o scoti prima de langa ea!

            Comment


            • #21
              Buna ziua,

              am schimbat siguranta si...a pornit lejer! Multumesc mult de ajutor!!!

              Comment


              • #22
                Am zis o galeata de bere, nu o halba.

                Sper ca ai luat in consderatie explicatiile de la #19.
                Totusi sa demonstrat ca pentru a repara o masina nu este nevoie de tester. Deasemenea mai sint si multe alte reparati care se pot face si fara tester.
                Dar eu unul, nu agreez deloc ideea aceasta, desi sa demonstrat contrariul.
                Fiindca s-ar da peste cap bursa de reparatii auto. Iar orice vehicul nou ar putea fi reparat in orice bucatarie daca s-ar cunoaste anumite secrete de reparatii.

                De exemplu reparatia asta la dealer ar fi costat salariul pe o zi pentru (1mecanic+1 electrician+1 contabil+ inca cineva mare)
                De aceea cind mergeti pe acolo sinteti tinuti la distanta, ca sa nu va contaminati cu anumite cunostinte de reparatii.
                Fiindca si ei la rindul lor se expun la mari cheltuieli cu retehnologizarea si pregatirea profesionala. Si fara veri, unchi, si matusi nu poti avea un "good job" fiindca Mercedes este opusul lui Moca.

                Cu toate astea Mercedes este o masina cu cel putin 10 ani inaintea tuturor.

                O masina care se strica greu dar nu prea se repara pe oriunde.

                ..............totusi daca ii cunosti dichisul o faci printr-o simpla invirtitura de filet in orice BUCATARIE.

                Eu nu sfatuiesc pe nimeni sa repare masina fara a consulta testerul.
                Fiindca testerul de Mercedes inseamna Knowlege/ o armata de specialisti cu zeci de mii de ore de studiu si certare. Si nu trebuie sa subestimam acest fapt.
                Cel ce se considera profesionist, intotdeauna va repara dupa procedura si va lucra cu tester/chiar daca este in stare sa repare si fara tester. Un meserias bun nu poate repara mult ci bine. El va fi mereu sarac dar nici nu va murii de foame. Un meserias ce repara mult este om de afaceri si nu prea are timp liber pentru palavre.

                Din 2007 cu ajutorul alunecarii de teren cind ne-am trezit in Europa, este ca pentru un orice amarit ca mine sau oricine cu acces la Germania si o limba de circulatie internationala, poate avea acces la un Mercedes de 10-15 ani, masina care costa mult mai ieftin decit un Logan nout. Iar dotarile acestuia, Loganul le va avea peste 30 de ani.

                Hai sa nu mai fim Romani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Eu am un slogan " DUMNEZEU NUI TIGAN SI NU VORBESTE ROMANESTE"
                HAI SAI COPIEM PE NEMTI SI ENGLISH peple chiar daca vom vorbi engleza de balta. Si veti vedea ca in felul asta vom avea acelas nivel de trai ca ei. Tot secretul este sa nu mai vorbim si sa gindim romaneste. (oare statul ar fi deacord?/ ar dispare spaga din romania)
                Acesta este avantajul comunitatii Europene.

                Originally posted by cbr_vet View Post
                Buna ziua,

                am schimbat siguranta si...a pornit lejer! Multumesc mult de ajutor!!!

                Comment


                • #23
                  Siguranta.?

                  Buna ziua,

                  Am un w203, 2001,c200CDI, 85 Kw si am intampinat exact aceleasi simptome. Am circulat cu masina normal, am parcat seara si a doua zi dimineata am pus contactul si cand sa dau la automat NIMIC. Se auzea un pacanit in tabloul de sigurante si inca unul in ESP.( chestia aia cu conducte de presiune in ea)

                  Nu am avut treaba cu masina doua zile si am citit toate topicurile de pe aici. Ieri am cautat si eu o siguranta arsa si am umblat la panou..nu am gasit nici una. In final am incercat inca o data si a pornit. Am tras concluzia ca era un contact imperfect; dupa ce a pornit a aparut eroarea ESP, dar dupa o vreme cand am repornit, nu a mai aparut.
                  Am mers cu masina toata ziua si azi dimineata iarasi se repeta problema. Nu mai vrea sa porneasca. Imi puteti spune va rog, mai departe, daca este vreun releu de vina si care anume

                  Mentionez ca eu nu am doua randuri de sigurante si pentru exemplificare atasez si niste poze.

                  Multumesc mult !
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Mergeti la tester si vedeti ce da. Daca nu aveti chef de tester, puneti o baterie noua si vedeti ce da. Sau puneti-va la punct electromotorul.

                    Comment


                    • #25
                      Nu doresc sa deschidem un subiect incendiar pe tema asta, dar eu cand am sfatuit pe domnul care a deschis subiectul sa mearga la tester a iesit o barfa.
                      Si acuma tot la vorbele mele ati ajuns.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #26
                        Aceiasi problema si la mine, v-as ruga sa imi spune-ti unde se afla releul electromotorului sa il verific/inlocuiesc ... .Multumesc anticipat !

                        Comment


                        • #27
                          nu e releu e o siguranta se afla la motor in primul rand de sigurante cum este in poze mai sus nu mai stiu exact care da ia si scoate cate una o sa vezi care e arsa

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by petrysoru View Post
                            nu e releu e o siguranta se afla la motor in primul rand de sigurante cum este in poze mai sus nu mai stiu exact care da ia si scoate cate una o sa vezi care e arsa
                            Am gasit o siguranta de 7,5 arsa si am schimbat-o, dar nimic, am mai avut aceasta problema la un alt E, si am dus-o la autoklass,iar electricianul de acolo mi-a schimbat un releu cred o cutiuta neagra mica, 5 minute a durat reparatia, mi-a facut-o pe strada si mi-a luat 3 mil , acum am de unde sa iau orice piesa dar nu stiu care este ????

                            Comment


                            • #29
                              Firul de comanda la electromotor nu e intrerupt ala subtire care merge la electromotor ala face comanda de pornire sa nu fie cmva intrerupt desi ma indoiesc sau contact slab acolo sau daca tot nu gasesti inseamna ca nu scapi fara electrician.
                              Last edited by Zeus; 10-04-2013, 07:20 AM.

                              Comment


                              • #30
                                [QUOTE=Mercedes-cdi;180982]Am zis o galeata de bere, nu o halba.

                                Sper ca ai luat in consderatie explicatiile de la #19.
                                Totusi sa demonstrat ca pentru a repara o masina nu este nevoie de tester. Deasemenea mai sint si multe alte reparati care se pot face si fara tester.
                                Dar eu unul, nu agreez deloc ideea aceasta, desi sa demonstrat contrariul.
                                Fiindca s-ar da peste cap bursa de reparatii auto. Iar orice vehicul nou ar putea fi reparat in orice bucatarie daca s-ar cunoaste anumite secrete de reparatii.


                                Multumesc pt sfat am avut aceeas problema ,descarcat bateria ca nu mai mersesem demult cu ea,a venit si geru asta,am pus-o la incarcat montat baterie la loc,pornire ioc, invarteam se aprindeau toate in bord ,se auzea pompa ca merge,baziia sbc-ul,etc,invarteam sa porneasca nimic am chemat pe cineva cu un tester ii aparea avaria la p50(poate gresesc) si mi se recomanda sa schimb contactul.
                                dupa ce am citit aici am controlat si sigurantele ,exact asa era, cea de 15 amp era arsa.Am schimbat-o si a pornit,totusi raman cu intrebare care este cauza arderi ei.
                                raman dator de o galeata de bere(oare s-or gasi galeti de bere) poate la vara cand oi trece pe la mare .multumesc mult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF