Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rog sfaturi,W211 nu mai vrea sa porneasca!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rog sfaturi,W211 nu mai vrea sa porneasca!!!

    Salut,

    din pacate w211 2200 CDI 2003 nu mai vrea sa porneasca.Bag cheia se aprinde tot in bord dar cand invart cheia-NIMIC.Am fost la un service ,au dat jos electromotorul si s-a constatat ca nu merge.A fost dus la un electrician,s-a remediat dar masina tot nu porneste.

    Raspunsul a fost"poate de la calculator,un scurt ceva...".Ce as putea sa fac???Calculatorul daca il dau jos si-l duc la Mercedes se poate verifica?N-as mai duce masina tractata pt ca reprezentanta e la 40 km de mine,plus ca as incerca din piese second sau alte remedieri posibile deci am nevoie de timp si nu-mi tin ei masina 1-2 saptamani.Nici nu as plimba-o pe platforma...
    Alte posibile defecte?Am incercat cu 2 chei,tot nimic.Va rog dati-mi ceva sfaturi.La un service Bosch ar merge verificata?

    Alte mentiuni:

    -ma pregateam sa resoftez SBC-ul la colegul de forum din Constanta ,deci am si mesaj de Service Breake Visit workshop in rosu deja cu cod C243F.Sa impiedice asta pornirea masinii?

  • #2
    Va salut, dupa cele descrise de dumneavoastra, as recomanda sa puneti masina pe tester.
    Asa din ghicite nu o sa rezolvati, si in plus o sa cheltuiti o gramada de bani degeaba.
    Sunt sigur ca este o defectiune electrica si asta doar testerul va arata unde este.
    Dar sa asteptam ce spun si ceilalti colegi care au o asemenea masina.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Verifica sa fie bine pus electromotorul pana la tester .
      Grav, magic, fin, senzațional.

      Comment


      • #4
        Verifica sa vina si curent pe firele de la electromotor. Daca spui ca a fost gasit cu probleme sa nu cumva sa fi topit vre-un fir. Dupa ce ti-au remediat electromotorul i-au facut cumva o proba? Poate nu l-au remediat cum trebuie.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Verifica masa la masina
          dany

          Comment


          • #6
            sa verifici curentul din baterie.daca bateria nu are suficient curent in ea nu porneste.ia si problema asta in seama

            Comment


            • #7
              Sinteti sigur ca este C243F?


              Mergi la un electrician Mercedes si sa-ti verifice clema 50. Deabia atunci se poate trage concluzia ca problema ar fi de la calculator.
              deasemenea se poate vedea pe tester daca ai semnal de pornire la electromotor.

              Traseul este: contact, calculator motor, Sam fata, releu, siguranta, electromotor. Bineinteles regula este sa ai bateria incarcata.
              Deabia dupa toate aceste verificari amanuntite poti afirma ca ai calculatorul motor defect.

              Daca dai jos calculatorul motor si mergi la dealer nu cred ca til poate verifica separat. Insa eu til pot verifica chiar si fara masina. Stiu deja ce se strica in el fiindca deja am mai avut multe cazuri. Insa nu mai am piese de schimb pe stoc, (ar dura minimun 2 luni sa le procur) se pot procura de la alt calculator de la dezmembrari.

              Insa deocamdata nici nu se pune problema ca ai avea calculatorul defect.
              Mergi la cineva cu tester si daca gasesti ceva de genul P1617 deabea atunci poti spune ca ai ECU defect. Dar sa sti ca se face.

              P1617 EEPROM or incorrectly coded EEPROM COMMUNICATION
              P1617 Control module or not coded
              sau alt ceva de genul.......................

              Sau daca nu aveti chef sa umblati la calculator:

              Ridicati capota la treapta a doua, deschideti capacul de la cutia SAM stiga fata si verificati toate sigurantele albastre si o sa vedeti ca o sa porneasca.
              Apoi veniti cu cite o galeata de bere sa ne serviti pe toti.
              Last edited by Mercedes-cdi; 02-12-2011, 00:10 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cbr_vet View Post
                din pacate w211 2200 CDI 2003 nu mai vrea sa porneasca.Bag cheia se aprinde tot in bord dar cand invart cheia-NIMIC ...
                deci am si mesaj de Service Breake Visit workshop in rosu deja cu cod C243F.Sa impiedice asta pornirea masinii?
                La mine in manual (la W212, dar asta tine de politica de service a MB, nu de model) scrie asa: "Dupa ce apare mesajul 'Service Breake Visit workshop' mai aveti 20 de porniri ale motorului disponibile". N-ar putea sa fie si asta o posibila cauza - in caz ca v-ati consumat cele 20 de porniri?

                Comment


                • #9
                  Categoric ca este asa, daca domnul cu pricina a epuziat cele 20 de porniri de cand a aparut pe bord acel mesaj, inseamna ca ala este, oricum degeaba.
                  Fara tester poti sa aduci si popa sa se roage ca tot nu o sa afle cauza problemei.
                  Nu inteleg pe unii ce e asa de greu sa pui masina pe tester, si acuma nu vreau sa aud scuze de genul, pai masina a ramas blocata nu stiu pe unde.
                  Domnilor cand ati cumparat masinile astea, cred ca v-ati gandit doar la faptul ca ce boss o sa fiti ca conduceti un "Mercedes".
                  Astea nu sunt masini e genul Dacie 1300, ca il repari cu o sarma, un patent si o surubelnita!
                  Ma rog fiecare face cum poate si crede.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    De aceeasi problema m-am lovit si eu, dam am avut probleme cu bateria. Si vezi ca daca incerci sa dai curent de la o alta masina cu fire cumparate din comert nu o sa rezolvi nimic, deoarece se pierde foarte multa putere prin firele acelea. Asa ca mi-am luat o baterie noua si am rezolvat problema. Asa cum a spus si colegul nostru "karim_kar90" verifica si bateria. Sper sa o rezolvi curand si cu bani putini!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jacob View Post
                      Categoric ca este asa, daca domnul cu pricina a epuziat cele 20 de porniri de cand a aparut pe bord acel mesaj, inseamna ca ala este, oricum degeaba.
                      Fara tester poti sa aduci si popa sa se roage ca tot nu o sa afle cauza problemei.
                      Nu inteleg pe unii ce e asa de greu sa pui masina pe tester, si acuma nu vreau sa aud scuze de genul, pai masina a ramas blocata nu stiu pe unde.
                      Domnilor cand ati cumparat masinile astea, cred ca v-ati gandit doar la faptul ca ce boss o sa fiti ca conduceti un "Mercedes".
                      Astea nu sunt masini e genul Dacie 1300, ca il repari cu o sarma, un patent si o surubelnita!
                      Ma rog fiecare face cum poate si crede.
                      A fost masina la tester si va merge din nou pt ca nu au stiut sa citeasca ce vad pe acolo.Eu am dus masina la acel service pe ideea electromotorului . Si imi cumpar ce vreau si fac ce vreau pe banii mei,nu am nevoie de sfaturi de genul cu Dacia.Nu vreau sa platesc la reprezentanta un sfert din pretul masinii,asa mai bine trece la dezmembrat ca nu e tragedie si iau alta. Si Mecedesul nu il am ca sa arat ca sunt boss,asa a picat la o afacere.Daca era alta marca ,putin imi pasa.Si le multumesc pe aceasta cale celor care au fost obiectivi la postul meu caci sincer nu ma intereseaza cu ce se repara o Dacie.
                      Last edited by cbr_vet; 02-12-2011, 13:07 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Nu trebuie sa puneti la socoteala afirmatiile unora, ca insulte. Poate ca unii mai insulta si fara sa-si dea seama. Dupa parerea mea, nu poti fi considerat BOSS daca ai un Mercedes de 8-10 anii care sil permite mai oricine, iar la cost este mai ieftin decit un Logan.
                        Boss esti daca ai cel putin un W204/W212/W221/W164 sau alt Mercedes cu o motorizare de 8 in V sau 12V cilindrii.

                        Treaba din manual care afirma celalalt coleg cu 20 de porniri disponibile, nu este valabila. Se refera la masinile euro5 la care se mai blocheaza coloana de directie, iar atunci manualul spune sa se introduca si sa se schoata cheia din contact de 20 de ori.

                        Verificati sigurantele de la motor, mai intii de toate (stinga sofer)
                        Originally posted by cbr_vet View Post
                        A fost masina la tester si va merge din nou pt ca nu au stiut sa citeasca ce vad pe acolo.Eu am dus masina la acel service pe ideea electromotorului . Si imi cumpar ce vreau si fac ce vreau pe banii mei,nu am nevoie de sfaturi de genul cu Dacia.Nu vreau sa platesc la reprezentanta un sfert din pretul masinii,asa mai bine trece la dezmembrat ca nu e tragedie si iau alta. Si Mecedesul nu il am ca sa arat ca sunt boss,asa a picat la o afacere.Daca era alta marca ,putin imi pasa.Si le multumesc pe aceasta cale celor care au fost obiectivi la postul meu caci sincer nu ma intereseaza cu ce se repara o Dacie.

                        Comment


                        • #13
                          Revenind la problema topicului, aceste modele (W211) sunt modele cu cele mai multe probleme pe partea electrica.
                          Am cerut si eu parerea unora de pe forum si toti au confirmat treaba asta.
                          Asteptam codurile de eroare, ca fara ele mergem pe pipaite ca si orbul.
                          Numai bine.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jacob View Post
                            Revenind la problema topicului, aceste modele (W211) sunt modele cu cele mai multe probleme pe partea electrica.
                            Am cerut si eu parerea unora de pe forum si toti au confirmat treaba asta.
                            Asteptam codurile de eroare, ca fara ele mergem pe pipaite ca si orbul.
                            Numai bine.
                            Puteti astepta codurile alea mult si bine, ca omul daca le are, si-a rezolvat singur problema in proportie de 80% restul de 20 facand-o mecanicul lui. Daca puteti da niste sfaturi care au cat de cat legatura cu problema omului faceti-o, ca de "pune-o pe tester" suntem satui cu totii si suntem cu totii in stare sa zicem asta sub falsul pretext ca ajutam un om. Frumusetea acestui forum sta in diversitatea de solutii pe care le putem da, chiar daca uneori suntem "pe langa subiect". Oricum, mie imi place sa cred ca fiecare posesor cu probleme la fierul lui dupa ce a citit eventualele solutii sau cauze la respectivele probleme isi pune masina pe tester fara a fi nevoie de sfatul dvs. Dar parca la prea multe probleme se arunca replica "da` pune-o ma nene pe tester ca nu-s eu Mama Omida sa iti zic ce are" intr-un moment in care omul la ananghie asteapta niste idei la obiect din partea celor care s-au intalnit poate cu aceleasi belele. Iar legat de faptul ca se leaga cu sarma de ce va tot mirati atat intr-o perioada in care piesele si manopera au crescut la fel ca si pretul combustibilului iar veniturile s-au dus de rapa? Puteti fi sigur ca eu voi fi primul care leaga cu sarma un furtun rupt decat sa dau `jdemii de lei pe un colier original in vremurile pe care le traim, sperand ca atunci cand ne-om reveni din criza sa imi aduc aminte ca am o sarma de inlocuit cu un colier.
                            Asa ca domnu` Jacob, fiti bun va rog si nu va transformati intr-un "Dok" (care macar stia meserie)
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              W211 nu sint modele cu probleme. Ele se strica greu si se repara deasemeni greu. Depinde pe mina cui ajungi la reparat.
                              Originally posted by Jacob View Post
                              Revenind la problema topicului, aceste modele (W211) sunt modele cu cele mai multe probleme pe partea electrica.
                              Am cerut si eu parerea unora de pe forum si toti au confirmat treaba asta.
                              Asteptam codurile de eroare, ca fara ele mergem pe pipaite ca si orbul.
                              Numai bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF