Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cu becul din bord de la bujie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu becul din bord de la bujie

    Dupa ce pornesc motorul imi ramane becul de la bujie cateva minute bune in bord aprins as spune cel putin 2-3 minute.
    Stie cineva care ar fi cauza?
    Last edited by mircea600sel; 02-06-2011, 22:46 PM.

  • #2
    Bujie arsa sau in scurt. Verifica-le pe toate dandu-le jos.

    Comment


    • #3
      Super...mersi
      Last edited by mircea600sel; 02-08-2011, 09:04 AM.

      Comment


      • #4
        Bujie (bujii) arse sau releu bujii defect .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Originally posted by donrafael View Post
          Bujie arsa sau in scurt. Verifica-le pe toate dandu-le jos.
          Hai sa va zic eu o metoda sigura de verificare care bujie e arsa :
          - desfaceti capac motor;
          -scoateti toate fisele de la bujii 4/6/8- in functie de varianta de motorizare
          -puneti un fir de curent pe + de la bornele din dreapta compartimentului motorului
          -verificati fiecare bujie cu firul, daca face scanteie in momentul in care puneti contactul e buna. Unde nu face scanteie, e arsa bujia .
          Mentionez ca bujia/ile defecta/e trebuie date jos cu foarte mare grije pentru a nu le rupe ca apoi se complica treaba urat. Nu trebuie date jos toate bujiile, doar fisele, urmand ca dupa ce gasiti bujia defecta sa o inlaturati.

          Mie asa mi-a aratat un amic, si chiar a functionat. Sper ca nu am omis ceva din procedura . Bafta!

          Comment


          • #6
            e adevarat ai o bujie incandescenta arsa.am avut aceas problema la masina mea e200 din 2001 2151cm3si avea bujia nr 4 arsa.rezolvare una bujie marca bosch pret 59 ron+ 15 ron manopera.efect instantaneu totul ok.bafta

            Comment


            • #7
              Salut. Da, la mine ramanea aprins martorul de la bujii non stop. Si eu credeam ca bujiile sunt problema dar de fapt era releul de bujii. L-am inlocuit si s-a rezolvat. Verificale dupa cum a explicat "SirDeadline".iar daca sunt sunt bune, releul este probleme. Bafta.

              Comment


              • #8
                De obicei bujiile se ard, insa mai sunt situatii cand se pun in scurt astfel la testul cu fir, vor aparea scanteiutele!
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Releul se repara.

                  Comment


                  • #10
                    Salut .Am avut aceasi problema ca tine .
                    Este arsa o bujie ,daca ar fi probmema la releu ti-ar ramine aprins martorul de buji pina ce se incalzeste motorul cel putin la 80 grade ,la mine asa sa manifestat. Insa eu iti sugerez sa il schimbi la cineva care e specialist in Mercedes .La mina s-a rupt bujia care este foarte subtire cit un creon si ma costat 300 lei scosul din chiuloasa .A venit unul de la rep. MB cu o trusa speciala .Atentie dupa ce scoate bujia in gaura este multa calamina ce se scoate cu un burghiu special ca sa intre usor bujia noaua .Trebue scos si injectorul ca sa sufle presiune mare de aer ca sa nu cada calamina in motor si se unge bine bujia cea noua cu o vaselina speciala alba la culoare care rezista la temperaturi inalte .Deci sfatul meu sa nu il lasi pe nea Ghita de pe colt sa il schimbe .

                    Comment


                    • #11
                      Baieti cea mai usoara metoda este a verifica rezistenta acestora cu ohm-etrul la care trebuie sa ai cativa ohm,ci nu facand scantei sau dandu-le jos existand pericolul ruperii acestora .Ciao
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #12
                        Fara discuti, il dai jos pe cea care e arsa nu la plezneala doar sa vezi tu bujia scoasa si sa il verifici daca se inroseste sau nu .Asa se proceda acum 15 ani .De recomandat ar fi sa schimbi toate bujiile cu niste bujii noi dar de calitate insa avind in vedere riscul de a se rupe eu as schimba doar cea defecta .O zi buna.

                        Comment


                        • #13
                          Poate sa imi spuna cineva unde se afla releul de bujii la W211 2.2cdi 2007 facelift?
                          Sau din ce cauza nu primeste curent la bujii?
                          Mersi.Toate cele bune.

                          Comment


                          • #14
                            Releul este in spatele galeriei de admisie. E greu de ajuns la el iti trebuie elevator.
                            Am si eu problema cu voltajul care ajunge la bujii ajung 7,7 v chiar si cu motorul pornit
                            Care sa fie problema

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF