Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unghi de cadere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unghi de cadere

    Am si eu o problema ca sa zic destul de mare pentru mine.
    am un mercedes e klasse din 2005 si am schimbat la el tot ce tine de pivoti in partea din fata dar dupa asta au aparut poblemele ca sa zic asa imi tragea dreapta foarte tare. Am fost la service si am facut directia.Toate bune si frumoase dar dupa 5000 km fac o verificare la pneuri unde observ o uzura excesiva pe interior.Am fost la service si au pus o din nou pe stand si acolo erau toate bune in afara de unghiul de cadere care era de +2 pe amandoua parti iar daca ma urcam in masina crestea la +2.2 iar daca ridicam masina in sus un pic scadea
    Mecanicul zicea ca nu stie la mercedes daca se poate regla unghiul de cadere.
    Sper sa ma poata ajuta cineva care a trecut prin aceasta problema sau cineva care poate sa mi dea un sfat ce pot face.

  • #2
    Se regleaza si acest unghi dar numai la ei. Adica la reprezentanta. Am un prieten forumist si el care la fel a incercat la alte service-uri dar numai la reprezentanta au stiut cum. Ia legatura cu el poate te ajuta mai mult: Andrei alias "mbenz", 0742204092.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cristi_fulger View Post
      Se regleaza si acest unghi dar numai la ei. Adica la reprezentanta. Am un prieten forumist si el care la fel a incercat la alte service-uri dar numai la reprezentanta au stiut cum. Ia legatura cu el poate te ajuta mai mult: Andrei alias "mbenz", 0742204092.
      Ia uite, inca ma mai tine minte lumea pe aici ) (glumesc)
      Intr-adevar, la E-class-ul pe care l-am avut am schimbat si eu pe fata pivoti,vreo 2 bucse si o bieleta dupa care a fost necesar bracajul. Dupa doua incercari nereusite la doua service-uri normale, unde fiecare imi spunea ca un anume unghi nu se regleaza si doar cel de convergenta trebuie facut bine, am sfarsit prin a ajunge la reprezentanta unde toate au fost bune si frumoase. Durata operatiunii a fost mai putin de o ora si ca pret la manopera, in jur de 200-250 ron. De atunci, am inteles ca s-au mai marit tarifele la reprezentante ca doar e criza
      Da o fuga la orice reprezentanta si problema se va rezolva cu siguranta, bineinteles in urma unei programari pentru bracaj. Multa bafta si pe viitor nu va zgarciti cand e vorba de masina voastra

      Comment


      • #4
        Da ai dreptate nu trebuie sa ne zgarcim dar....eu is taximetrist de 10 ani si tot timpul am avut e klasse si fac in jur de 10-15 mii km pe luna si conteaza fiecare banut ca sa zic asa ma gandeam ca poate se rezolva usor si nu trebuie sa merg la reprezentanta.
        La reprezentanta apelez doar in cazurile grave ).
        Multumesc pentru raspuns am sa fac un drum la iasi sau la suceava sa rezolv problema ca sa nu ma mai chinui.

        Comment


        • #5
          Vezi bucsa amortizorului. Cea de sus din caroserie. Daca e uzata, se modifica unghiul de cadere. Nu am idee cat costa, dar la strazile noastre cu sigurantza are joc si uzura. Daca o (le) schimbi, sa strangi foaaarte bine amortizorul!

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF