Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intra greu in viteza intai!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ramonluna View Post
    Am vorbit cu un mecanic de la Casa Auto si mi-a zis ca schimb degeaba uleiul din cutie, zice ca trebuie dezasamblata cutia si vazut ce este defect....
    La un w211 6+1, exact ca tine patesc si eu, imi intra greu in tr 1 sau marsarier, dar eu am schimbat si uleiul din cutie si la fel se intampla. Cineva mi-a spus sa incerc cu motorul oprit si daca intra usor in toate treptele de viteza de vina e ambreiajul, altfel e din cutie (la mine intra usor in viteza cu motorul oprit). De asemenea am aflat ca ar putea fi de vina lichidul de frana care face si circuitul in pompa de ambreiaj (lichidul si-a pierdut din proprietati si e foarte cleios dimineata), lichid de frana care la mine cred ca nu a fost schimbat niciodata. Luni o sa schimb si lichidul de frana si daca intervin schimbari te anunt.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ramonluna View Post
      Am vorbit cu un mecanic de la Casa Auto si mi-a zis ca schimb degeaba uleiul din cutie, zice ca trebuie dezasamblata cutia si vazut ce este defect....
      Poate te ajuta ce zice Autodata (cutie 6+1, insa apare la known bugs doar la w210):
      "Problem - difficult to chage from 1st to 2nd gear when cold
      Cause - transmission oil quantity
      Remedy - oil quantity reduced by 300ml. Drain and refill transmission with reduced quantity of oil".
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Originally posted by cutaresku View Post
        Poate te ajuta ce zice Autodata (cutie 6+1, insa apare la known bugs doar la w210):
        "Problem - difficult to chage from 1st to 2nd gear when cold
        Cause - transmission oil quantity
        Remedy - oil quantity reduced by 300ml. Drain and refill transmission with reduced quantity of oil".
        Aceiasi problema si la mine , dar nu intra greu in tr 1 mai mult pare ca agata ceva.w211 6+1.

        Comment


        • #19
          Schimba uleiul si atentie la cata cantitate bagi!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            A mea intra greu doar in prima treapta chiar si cu motorul oprit, in marsalier intra foarte usor. Cipiripi astept sa vad ce rezultat o sa ai luni.

            Comment


            • #21
              Originally posted by ramonluna View Post
              A mea intra greu doar in prima treapta chiar si cu motorul oprit, in marsalier intra foarte usor. Cipiripi astept sa vad ce rezultat o sa ai luni.
              Am schimbat lichidul de frana, inclusiv in pompa de ambreiaj si acum nu mai am probleme, intra usor in treptele de viteza. Lichidul de frana scos din instalatie avea o culoare mult diferita de culoarea celui nou, era aproape maro.

              Comment


              • #22
                Originally posted by cipiripi View Post
                Am schimbat lichidul de frana, inclusiv in pompa de ambreiaj si acum nu mai am probleme, intra usor in treptele de viteza. Lichidul de frana scos din instalatie avea o culoare mult diferita de culoarea celui nou, era aproape maro.
                Ciao,te rog fa-ma sa inteleg circuitul lichidului de frana este acelasi cu cel al ambreajului sau acesta din urma are un rezervor separat deasupra planseului pedalier?
                mercedes e classe 220cdi w211

                Comment


                • #23
                  Lichidul de frana il uzeaza si ambreajul,eu am schimbat chitul de ambreaj plus volanta si mi a facut aerisire, cutia avand o chestie ptr aerisit,mi a schimbat capacul de la rezervorul de la lichid si cu o pompa anumea ptr aerisit instalatia mi a scos aerul si a bagat alt lichid,sper sa ti explice cineva mai bine
                  dany

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by gianny View Post
                    Ciao,te rog fa-ma sa inteleg circuitul lichidului de frana este acelasi cu cel al ambreajului sau acesta din urma are un rezervor separat deasupra planseului pedalier?
                    Au acelasi rezervor, insa nu stiu sa-ti spun cum se aeriseste pompa de ambreiaj.

                    Comment


                    • #25
                      mai este o cauza; timoneria cutiei de viteze manuale are niste bucsi de teflon si acestea se pate sa se fi uzat si prins joc. marsalierul are alta pirghie. ULEIUL DE TRANSMISIE ARE O GARANTIE DE MAXIM 5 ANI DE LA DATA FABRICATIEI deci trebui schimbat si uleiul nu cum zic altii ca trebui completat. PERSONAL AM SCHIMBAT ULEIUL LA A MEA DIN CUTIE SI GRUP, AM RAMAS MASCA CUM ARATA, erea un amestec de pamint cu un ulei foarte subtire (UZAT LA MAXIM)
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #26
                        Incearca sa-i dai alta viteza. Pornesti motorul, apesi ambreajul si da-i a doua sau o alta viteza, vezi daca intra usor,dupa care incearca vitezele cu motorul oprit, daca merge usor si treapta 1 atunci in principiu e uzat sincronul. Daca e din cauza amreajului atunci o sa caraie cand dai mersul inapoi.

                        Comment


                        • #27
                          PAREREA MEA ESTE SA SCHIMBI ULEIUL DIN CUTIE. simtomele pe care le spui sunt:lipsa ulei in cutia de viteze sau uleiul care este in ea are viscozitate prea mare
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF