Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare interna motor,

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare interna motor,

    Salut,nu stiu daca exprimarea este corecta(curatare motor) dar as dori sa folosesc un produs "spray power liquid"care dupa specificatiile producatorului curata in mod rapid si eficace sistemul de aspiratie,valvulele,etc dar nu stiu exact modul de folosire acesta precizand ca a se pulveriza dupa debimetru cat mai aproape de cilindri dupa ce in prealabil s-a defacut legatura filtru aer turbo.A mai facut cineva aceasta operatie?Mentionez ca pana acum la fiecare 15.000km odata cu schimbul de ulei adaugam pt. curatirea injectoarelor sist. de alimentare etc. diesel power aditive.masina are in prezent 180.000km si peste cativa km trebuie facut urmatarul schimb de ulei ocazie cu care vreau sa-i fac si un tratament ceramic cu ceramic power liquid .
    mercedes e classe 220cdi w211

  • #2
    Salut!
    Cred ca e foarte prematur sa ii faci tratament cu ceramic power liquid la numai 180.000.
    Motoarele CDI de la MERCEDES sunt durabile. Am vazut motoare cu peste 700.000 functionand OK. Depinde de intretineresi exploatare.
    De exemplu: functionarea motorului in regim subturat rezulta depuneri de calamina pe circuitul de recirculare. Aditiv adaugat in motorina e ok, pt ca avem motorina f. proasta... Curata sistemul de injectie. Sunt OK Duralube sau Metabond.

    (Diagnoza, reparatii, piese SH-MECEDES CDI- IASI)
    Cu respect, Cristian C.
    Last edited by cristian C.; 01-16-2011, 02:11 AM.

    Comment


    • #3
      Cu "plecaciune" pt Dl. Cristian...

      Cer scuze daca sunt in intirziere cu un răspuns,Dle Cristian am vrut sa vi la Iasi pentru o programare făcută pe 16 Decembrie din Luxembourg. Dar din păcate nu ati mai răspuns la tel. am ajuns pina la Bucuresti si a trebuit sa ma întorc înapoi din lipsa de comunicare. Este vorba de un E 270 cdi si trebuia sa curatam galeria de admisie si eventual un control pe la injectoare pt. ca se mai plafoneaza. Precizez ca am pus Starul si a dat ceva de genul: senzor presiune barometrica. Nu am stat pe gânduri si l-am schibat dar nu sa schimbat insa nici o schimbare. Mentionez ca am schimbat si debimetrul insa nici o schimbare, poate daca schimb si EGR sper sa se schimbe ceva! Întrebarea mea este : de ce? Scoate fum negru când dau pedala la podea si când o rog frumos nu scoate un gram, de motorina proasta nu poate fi vorba ca bag de la Aral iar ei au tradiție in Luxembourg ca fiind cei mai buni.Cind am pus starul am verificat si clapetele de la galerie si sunt ok inclusiv motorasul actuator. Unde? Sa mai caut Dle Cristian va rog o informatie cit de mica poate fi de mare ajutor, va multumesc anticipat indiferent de raspuns!QUOTE=cristian C.;173776]Salut!
      Cred ca e foarte prematur sa ii faci tratament cu ceramic power liquid la numai 180.000.
      Motoarele CDI de la MERCEDES sunt durabile. Am vazut motoare cu peste 700.000 functionand OK. Depinde de intretineresi exploatare.
      De exemplu: functionarea motorului in regim subturat rezulta depuneri de calamina pe circuitul de recirculare. Aditiv adaugat in motorina e ok, pt ca avem motorina f. proasta... Curata sistemul de injectie. Sunt OK Duralube sau Metabond.

      (Diagnoza, reparatii, piese SH-MECEDES CDI- IASI)
      Cu respect, Cristian C.[/QUOTE]

      Comment


      • #4
        Originally posted by cristian C. View Post
        Salut!
        Cred ca e foarte prematur sa ii faci tratament cu ceramic power liquid la numai 180.000.
        Motoarele CDI de la MERCEDES sunt durabile. Am vazut motoare cu peste 700.000 functionand OK. Depinde de intretineresi exploatare.
        De exemplu: functionarea motorului in regim subturat rezulta depuneri de calamina pe circuitul de recirculare. Aditiv adaugat in motorina e ok, pt ca avem motorina f. proasta... Curata sistemul de injectie. Sunt OK Duralube sau Metabond.

        (Diagnoza, reparatii, piese SH-MECEDES CDI- IASI)
        Cu respect, Cristian C.
        mentionez ca motorina romaneasca folosesc doar doua plinuri pe an asta cand vin acasa ,avand rezidenta in Italia motorina folosita de obicei este blued tech de la agip motorina deja aditivata si sincer nu am avut nici un fel de probleme pana acum .ciao
        mercedes e classe 220cdi w211

        Comment


        • #5
          Originally posted by gianny View Post
          mentionez ca motorina romaneasca folosesc doar doua plinuri pe an asta cand vin acasa ,avand rezidenta in Italia motorina folosita de obicei este blued tech de la agip motorina deja aditivata si sincer nu am avut nici un fel de probleme pana acum .ciao
          Salut! Multa lume se plange ca motorina blue tech este prea ''uscata'' si de aici rezulta ceva span in pompele de inalta. Oricum, bine ca nu ai probleme...
          Cu respect, Cristian C.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stelutamea View Post
            Cer scuze daca sunt in intirziere cu un răspuns,Dle Cristian am vrut sa vi la Iasi pentru o programare făcută pe 16 Decembrie din Luxembourg. Dar din păcate nu ati mai răspuns la tel. am ajuns pina la Bucuresti si a trebuit sa ma întorc înapoi din lipsa de comunicare. Este vorba de un E 270 cdi si trebuia sa curatam galeria de admisie si eventual un control pe la injectoare pt. ca se mai plafoneaza. Precizez ca am pus Starul si a dat ceva de genul: senzor presiune barometrica. Nu am stat pe gânduri si l-am schibat dar nu sa schimbat insa nici o schimbare. Mentionez ca am schimbat si debimetrul insa nici o schimbare, poate daca schimb si EGR sper sa se schimbe ceva! Întrebarea mea este : de ce? Scoate fum negru când dau pedala la podea si când o rog frumos nu scoate un gram, de motorina proasta nu poate fi vorba ca bag de la Aral iar ei au tradiție in Luxembourg ca fiind cei mai buni.Cind am pus starul am verificat si clapetele de la galerie si sunt ok inclusiv motorasul actuator. Unde? Sa mai caut Dle Cristian va rog o informatie cit de mica poate fi de mare ajutor, va multumesc anticipat indiferent de raspuns!QUOTE=cristian C.;173776]Salut!
            Cred ca e foarte prematur sa ii faci tratament cu ceramic power liquid la numai 180.000.
            Motoarele CDI de la MERCEDES sunt durabile. Am vazut motoare cu peste 700.000 functionand OK. Depinde de intretineresi exploatare.
            De exemplu: functionarea motorului in regim subturat rezulta depuneri de calamina pe circuitul de recirculare. Aditiv adaugat in motorina e ok, pt ca avem motorina f. proasta... Curata sistemul de injectie. Sunt OK Duralube sau Metabond.

            (Diagnoza, reparatii, piese SH-MECEDES CDI- IASI)
            Cu respect, Cristian C.
            [/QUOTE]

            Salut!
            Imi amintesc de programarea facuta pe 16 decembrie. Mai ales ca nu am luat nici o alta masina. Raspund intotdeauna la toate apelurile telefonice indiferent daca cunosc sau nu numarul.Este foarte probabil sa nu fi avut semnal. Acolo unde lucrez se mai intampla. In legatura cu fumul, trebuie verificat/curatat EGR si trebuie vazuta corectia la injectoare, mai ales in conditiile in care spuneti ca ati curatat galeria si ati schimbat senzorul de presiune dinainte de galerie.

            (Diagnoza, reparatii, piese SH-MECEDES CDI- IASI) tel 0749562999
            Cu respect, Cristian C.

            Comment


            • #7
              Salut, Cristian C. Asa cum am zis am curatat/verificat EGR cu Staru' si raspunde correct la comenzi, dar mecanicul zice ca poate in mers sa se mai blocheze si de aici si plafonarea. Am sa curat si debimetrul Asa cum va este recomandarea cu al alcool yzopropilic si o sa va tin la curent cu ce se va intimpla. Cu injectoarele cred ca mai pot functiona asa pina ajung la Iasi in aprilie si facem o curatire si schimbam si bujiile sau releul de la ele! Multumesc anticipat pt. toate informatiile dvs. care cred ca o sa fie de mare folosIn legatura cu martorul de buji, sta aprins tôt timpul, pot oare! Sa functioneze motorul fără probleme pentru ca dimineața porneste fără probleme nu exista nici o diferența, de fapt ce rol au aceste buji? Mai concret! Drumuri uscate si motorina ieftină pentru toți fanii din Ro si din Diaspora.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF