Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Epurator gaze !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Epurator gaze !!!

    Salutare,
    am un E220cdi din 2003 si am observat ca epuratorul de gaze care se afla pe motor langa busonul de alimentate cu ulei este foarte murdar de ulei. De schimbat am inteles ca e undeva la 500ron. Merge curatat, desfundat ??? Ce contine de fapt in el? Este alcatuit din vreo 2camere capsulate.... Merci

  • #2
    La unele masini am auzit ca in camerele acelea este un fel de burete din sarma, ceva in genul celui de spalat vase, insa nici la mine nu e nimic de genul. de curatat nu prea e ce. Eu am doar un arc cu o membrana de cauciuc .

    Comment


    • #3
      Salut, si eu la sprinter 313 cdi am o problema cu epuratorul, l-am desfacut sa il curat , si cum a zis si alt coleg mai devreme are o membrana si un arc , nu inteleg cum functioneaza acest epurator ? nu ar fi trebuit sa treaca doar gaze pe iesirea ce duce la turbina ?
      Am reusit si am rupt membrana aia de cauciuc , am cumparta un epurator nou de la reprezentanta 100 ron, l-am montat si am pornit la drum , dupa o perioada de mers 200km ma uit iar la el , iese marmelada de ulei murdar pe gaura aia si se duce pe furtun direct in turbina , din ce cauza iese acel ulei vascos si murdar pe acolo stie cineva ?

      Comment


      • #4
        Uleiul la diesel se inegreste repede. Daca iese prea mult ulei pe acolo ar putea fi: calitatea uleiului, nivel mare, scapa compresie in baia de ulei si foarte important filtrul de aer sa nu fie imbacsit.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ovidiu Man View Post
          Uleiul la diesel se inegreste repede. Daca iese prea mult ulei pe acolo ar putea fi: calitatea uleiului, nivel mare, scapa compresie in baia de ulei si foarte important filtrul de aer sa nu fie imbacsit.
          Ok , ca se inegreste am inteles e normal , dar nu iese sub aceeiasi forma adica uleios , e mai mult ca o vaselina nu stiu cum sa zic ca e , asa ca marmelada , folosesc numai mobil 1 , 10w40 , merg numai extern si il schimb la 25000 km , presiune sa scape in baia de ulei ? daca verific raportul de compresie imi pod da seama daca scapa presiune ?
          filtrul de aer e ok ,furtunul de la epurator chiar e deconectat de tubulatura care duce la filtru de aer , l-am lasat liber epuratorul si a facut un morman de marmelada neagra acolo langa gura tevi pe unde iese .
          sa schimb uleiul si sa ii pun o solutie care sa spele si motorul in interior - ar ajuta ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by radus View Post
            Ok , ca se inegreste am inteles e normal , dar nu iese sub aceeiasi forma adica uleios , e mai mult ca o vaselina nu stiu cum sa zic ca e , asa ca marmelada , folosesc numai mobil 1 , 10w40 , merg numai extern si il schimb la 25000 km , presiune sa scape in baia de ulei ? daca verific raportul de compresie imi pod da seama daca scapa presiune ?
            filtrul de aer e ok ,furtunul de la epurator chiar e deconectat de tubulatura care duce la filtru de aer , l-am lasat liber epuratorul si a facut un morman de marmelada neagra acolo langa gura tevi pe unde iese .
            sa schimb uleiul si sa ii pun o solutie care sa spele si motorul in interior - ar ajuta ?
            Uleiul schimba-l la maxim 15000 daca zici ca mergi exterior...altfel ai sa faci marmelada si motorul.

            Comment


            • #7
              25000 km e foarte mult, servisul e la 20000km. Eu schimb la 10000km si folosesc Aral 5w-40 high tronic cu specificatie mercedes 229.1, fabricat in Germania. Mobilul tau e mobil 1 fabricat in Belgia? Are si specificatie MB 229.1 sau 229.3?

              Comment


              • #8
                Eu tot la 10000 de km schimb , dar am zis ca daca merge mult pe exterior poate sa il schimbe si la 15000.La 10000 km eu schimb si filtre (motorina , aer , ulei) si ulei.

                Comment


                • #9
                  salutare , problema cu uleiul gros care iese prin epurator cred ca e depistata si are legatura cu pierderea de apa , posibila fisura in chiuloasa , apa iese pe evacuare , combinatia de apa cu ulei rezulta marmelada aia , luni desfac motorul , am cumparat chit garnituri si suruburile de la chiuloasa , defac , faca poze , duc la verificat chiuloasa , vedem ce are , refacem chiuloasa cu tot ce trebuie facut la ea si o pun la loc ,

                  - cine stie sa imi zica si mie ar trebui sa schimb si lantul de la distributie si cu patina , ?

                  Comment


                  • #10
                    ok , am sa fac schimbul la 15mii km , multumesc pentru recomandare , modelul nou de sprinter cei de la mercedes chiama masina pentru revizie la 40 mii km , si pune acelasi tip de ulei , cel putin asa mi-au zis, nu vad ambalajul ei il au la butoi , de aici am zis ca na totusi sa nu merg 40mii si ca sa il schimb pe la 20-25 mii km ,

                    Comment


                    • #11
                      Eu nu inteleg exact problemele ce duc la scapari de ulei din epurator. Ma gandesc ca asta e rolul lui expres , adica sa separe gazele de ulei , acesta din urma fiind retrimis in motor, taman pentru ca scapa compresie si mai stiu eu ce. Incep sa cred ca e o piesa care efectiv nu-si face treaba.

                      Comment


                      • #12
                        Da, ăsta e rolul epuratorului. Însă după un timp se înfundă, sau poate nu face față chiar și nou (nici motoarele nu mai sunt ca în ziua când au ieșit din fabrică).

                        Cei care se plâng că pierd ulei și după ce au schimbat filtrul, să încerce să schimbe prima oară și furtunul care vine din fitru epurator în turbină. De obicei ăla de duce primul, filtrul epurator nu se prea schimbă.

                        Eu pe al meu al vechi l-am curățat cu spray. Însă nici o diferență, aveam furtunul respectiv copt. Am schimbat și furtunul și filtrul epurator, și acum totul e ok. Ulei sunt convins că mai e pe acolo, dar măcar nu dă pe afară...
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Ai dreptate ...si eu tot asa am facut , am schimbat toate cele si nu mai iese gram de ulei , dar chestia e ca nu da pe dinafara si nu deranjeaza vizual dar ulei tot scapa in sistemul de admisie , care mai departe poceste tot: intercooler, galerie, egr...

                          Comment


                          • #14
                            Salutare, am si eu un W211 220cdi din 2003 si am aceeasi problema cu filtrul epurator sau separatorul de gaze asa cum mi-au zis cei de la reprezentatanta si anume ca trebuie schimbat. Va rog frumos, in concret, merge curatat, stiti pe cineva in Bucuresti care face aceasta operatiune? Sau dau 500 ron. Merci mult!

                            Comment


                            • #15
                              Scoate-l impreuna cu furtunul,spala-l bine cu benzina si apoi la o spalatorie dai cu sampon si jet,lasa-l la uscat si gata,eu asa am facut la mine si nu mai vad ulei deloc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF