Imi cer scuze pentru interventia mea poate nepotrivita(subiectul poate nu este incadrat in topicul specific), dar va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi fata de niste probleme ce le intampin la un MB E200 CU UN MOTOR 2200 CMC AN 2007.
1.In momentul in care pornesc dimineata, are fluctuatii puternice, si pot observa (pe langa ca se aude) pe turometru cum este un dute vino intre apox 890 si 1100 de turatii.Poate ca intra socul dar oare asa trebuie sa faca?
2.Foarte rar, dimineata dupa ce pornesc, aud niste sunete de "chitait" dar asta foarte rar si pot observa dupa o perioada cand se stabilizeaza relantiul ca brusc turatia de la 900 si un pic cat este scade la 880 apox, si in momentul acela se aude un chitait, iar pentru a fi explicit este comparabil cu o curea de alternator neschimbata sau cunoscatorii stiu ca modelul 407 de la PGT avea probleme cu volanta si se auzea acelas chitait.Ce poate fi?
3.Am un consum in oras la un mers normal(fara agerimi) de 10-11/l iar iarna creste si pana la 15l.Un prieten cu un C ce are acelas motor dar cu soft schimbat care are 189 cp(eu avand 150cp) are un consum in oras de 7-8l iar iarna de maxim 9l.La drum extern de oras cu viteza de 150-160km/h am un consum de 7.7 l/100 km aprox.Are o relevanta schimbarea softului si adaugarea cailor putere?
Astept raspunsurile si ma repet, imi cer scuze pentru eventuala gresire a topicului.
1.In momentul in care pornesc dimineata, are fluctuatii puternice, si pot observa (pe langa ca se aude) pe turometru cum este un dute vino intre apox 890 si 1100 de turatii.Poate ca intra socul dar oare asa trebuie sa faca?
2.Foarte rar, dimineata dupa ce pornesc, aud niste sunete de "chitait" dar asta foarte rar si pot observa dupa o perioada cand se stabilizeaza relantiul ca brusc turatia de la 900 si un pic cat este scade la 880 apox, si in momentul acela se aude un chitait, iar pentru a fi explicit este comparabil cu o curea de alternator neschimbata sau cunoscatorii stiu ca modelul 407 de la PGT avea probleme cu volanta si se auzea acelas chitait.Ce poate fi?
3.Am un consum in oras la un mers normal(fara agerimi) de 10-11/l iar iarna creste si pana la 15l.Un prieten cu un C ce are acelas motor dar cu soft schimbat care are 189 cp(eu avand 150cp) are un consum in oras de 7-8l iar iarna de maxim 9l.La drum extern de oras cu viteza de 150-160km/h am un consum de 7.7 l/100 km aprox.Are o relevanta schimbarea softului si adaugarea cailor putere?
Astept raspunsurile si ma repet, imi cer scuze pentru eventuala gresire a topicului.
Comment