Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Limp Mode W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limp Mode W211

    Salut toate lumea .Am o problema de ceva timp cu un E-class avantgarde din 2003. masina intra in modul de avarie si nu se mai tureaza mai mult de 3000 de turatii,prima data am avut problema asta acum 3 luni. opream masina is o reporneam si revinea, acuma daca o opresc si o repornesc revine pt cateva secunde si iar intra in modul de avarie. am fost cu ea la reprezentanta cluj si a pus-o pe tester si mi-a zis ca pe tester nu vede mare lucru ca doar arata ca presiunea de aer care iese din turbo nu e aceeasi care ajunge in galerie.
    Au zis ca trebuie sa desfaca tot ce e pe acolo sa vada de unde e problema.
    Vreau sa precizez ca am schimbat debitmetrul de aer, am curatat EGR-ul am schimbat filtrele, am verificat furtunele,si nimic, tot la fel este.
    daca aveti ceva idei ce poate sa aiba masina va rog sa-mi dati cu parerile
    mersi

  • #2
    pur si simplu o diferenta intre senzorii de presiune.
    daca senzorul din inaintea intercooler-ului citeste o valoare, si celalalt o alta valoare e clar ca ori ai pierderi de presiune, ori un senzor este "vagabond" multa bafta!

    Comment


    • #3
      Originally posted by khatherr View Post
      pur si simplu o diferenta intre senzorii de presiune.
      daca senzorul din inaintea intercooler-ului citeste o valoare, si celalalt o alta valoare e clar ca ori ai pierderi de presiune, ori un senzor este "vagabond" multa bafta!
      Eu am incercat sa schimb senzorul care vine pe furtunul ala gros care vine in partea dreapta a motorului cum il privesti din fata,fara nici un rezultat.
      Nu stiu unde e intercoolerul si care e celalalt senzori de care zici.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si eu la un w211 din 2002 ,2148cm si ma tot saturasem de diagnoze la mercedes,raspunsresiune scazuta,cine o genera ,de ce ,ce trebuia sa schimb nu stiau.Am verificat toate furtunele de la turbina pana la admisie,am facut proba cu un alt debitmetru de aer, cu un alt senzor de presiune absoluta ,am dat jos turbina ca sa constat ca e in regula pentru ca in final sa constat ca de vina era supapa egr.Daca ai posibilitatea fa proba cu un alt egr ,ptr ca nu e de ajuns sa o cureti si atat.Eu am tot curatat-o pe a mea si degeaba,in momentul in care am inlocuit-o mi-am rezolvat toate problemele.Mie mi se tura mai mult de 3000 din cand in cand ,scotea fum si reuseam sa ajung la 100/h doar la vale.succes

        Comment


        • #5
          ai un furtun de aer desfacut sau crepat.am avut si eu asa ceva.binenteles ca cei de la mercedes cluj mi-au zis ca trebuie sa schimb turbo. parca un turbo ar costa cat o minge de fotbal:-)))

          Comment


          • #6
            Pune pe cineva sa-ti tureze masina iar tu tine strans furtunul care iese din intercooler si intra in galeria de admisie si vezi daca se intareste.

            Comment


            • #7
              Daca ai avea vreun furtun crapat cu siguranta s-ar auzi un zgomot foarte suparator pe care n-ai putea sa nu-l observi,dar din cate am citit eu nu am vazut nimic de zgomot

              Comment


              • #8
                Am intilnit des problemele astea la w211 dar sa sti ca nu este regula si difera de la masina la masina. De facut tio fac sigur dar trebuie sa-ti cumperi piesa originala. Cu sirma nu merge, iar curatirea este pentru maxim 4000km.
                Originally posted by khalilawwad View Post
                Salut toate lumea .Am o problema de ceva timp cu un E-class avantgarde din 2003. masina intra in modul de avarie si nu se mai tureaza mai mult de 3000 de turatii,prima data am avut problema asta acum 3 luni. opream masina is o reporneam si revinea, acuma daca o opresc si o repornesc revine pt cateva secunde si iar intra in modul de avarie. am fost cu ea la reprezentanta cluj si a pus-o pe tester si mi-a zis ca pe tester nu vede mare lucru ca doar arata ca presiunea de aer care iese din turbo nu e aceeasi care ajunge in galerie.
                Au zis ca trebuie sa desfaca tot ce e pe acolo sa vada de unde e problema.
                Vreau sa precizez ca am schimbat debitmetrul de aer, am curatat EGR-ul am schimbat filtrele, am verificat furtunele,si nimic, tot la fel este.
                daca aveti ceva idei ce poate sa aiba masina va rog sa-mi dati cu parerile
                mersi

                Comment


                • #9
                  Poate sa aiba depuneri pe galeria de admisie... cu problema asta m-am dat eu peste cap si mi-am curatat si am schimbat motorasul care se afla pe galerie, ce are rolul de a deschide clapetele. Asta ar fi o problema, o alta problema cu care m-am confruntat a mai fost si un furtun crapat, ce l-am schimbat. Cand o accelerezi se aude un vajait? Daca se aude este sigur un furtun crapat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mitea View Post
                    Pune pe cineva sa-ti tureze masina iar tu tine strans furtunul care iese din intercooler si intra in galeria de admisie si vezi daca se intareste.
                    Am incercat si asta , se intareste dar atunci cand se tureaza masina in mod normal peste 3000 de turatii iti impinge mana si nu-l poti tine pe furtunul respectiv , dar atunci cand intra in limp mod si se limiteaza la 3000 de turatii se intareste dar nu asa de tare ca si in mod normal

                    Originally posted by mitea View Post
                    Aceeasi problema am avut-o si eu la un w211 din 2002 ,2148cm si ma tot saturasem de diagnoze la mercedes,raspunsresiune scazuta,cine o genera ,de ce ,ce trebuia sa schimb nu stiau.Am verificat toate furtunele de la turbina pana la admisie,am facut proba cu un alt debitmetru de aer, cu un alt senzor de presiune absoluta ,am dat jos turbina ca sa constat ca e in regula pentru ca in final sa constat ca de vina era supapa egr.Daca ai posibilitatea fa proba cu un alt egr ,ptr ca nu e de ajuns sa o cureti si atat.Eu am tot curatat-o pe a mea si degeaba,in momentul in care am inlocuit-o mi-am rezolvat toate problemele.Mie mi se tura mai mult de 3000 din cand in cand ,scotea fum si reuseam sa ajung la 100/h doar la vale.succes
                    Azi am fost la un service care are ceva scule mai bune , mi-a aratat pe testerul care l-a avut ca apare eroare de ( Low pressure in turbocharger) mi-a zis ca presiunea de aer care intra in turbo nu e suficienta. am lasat masina acolo au zis ca pana maine o sa-mi zica exact ce are. apoi vom vedea maine ce ar fi.
                    De EGR nu am incercat sa pun altul ca nu am avut de unde. dar ar fi o varianta ca eu nu am avut de unde sa stiu daca el se deschide sau nu in timp ce ajung turatiile la 3000 de turatii . ca doar eu l-am curatat fara sa am posibilitatea sa-l si testez
                    Last edited by mircea600sel; 11-19-2010, 00:27 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Mergi unde vrei tu............ si daca in 3 luni nui dai de cap ne intilnim si tio fac moca
                      Originally posted by khalilawwad View Post
                      Am incercat si asta , se intareste dar atunci cand se tureaza masina in mod normal peste 3000 de turatii iti impinge mana si nu-l poti tine pe furtunul respectiv , dar atunci cand intra in limp mod si se limiteaza la 3000 de turatii se intareste dar nu asa de tare ca si in mod normal



                      Azi am fost la un service care are ceva scule mai bune , mi-a aratat pe testerul care l-a avut ca apare eroare de ( Low pressure in turbocharger) mi-a zis ca presiunea de aer care intra in turbo nu e suficienta. am lasat masina acolo au zis ca pana maine o sa-mi zica exact ce are. apoi vom vedea maine ce ar fi.
                      De EGR nu am incercat sa pun altul ca nu am avut de unde. dar ar fi o varianta ca eu nu am avut de unde sa stiu daca el se deschide sau nu in timp ce ajung turatiile la 3000 de turatii . ca doar eu l-am curatat fara sa am posibilitatea sa-l si testez

                      Comment


                      • #12
                        Finalul Problemei

                        Aseara am luat masina de la service. mi-au rezolvat problema , cica a fost problema la ECU.acuma masina trage ca lumea , si nu mai scoate nici un fel de fum.mersi pt toti

                        Comment


                        • #13
                          Acum masina ta are mai multi muschi/motor/Puneo pe pilot automat la 1950R/M si ruleaza 60km si spune cum este.
                          Daca nu ramine limitata, inseamna ca treaba este perfecta.
                          Originally posted by khalilawwad View Post
                          Aseara am luat masina de la service. mi-au rezolvat problema , cica a fost problema la ECU.acuma masina trage ca lumea , si nu mai scoate nici un fel de fum.mersi pt toti

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Acum masina ta are mai multi muschi/motor/Puneo pe pilot automat la 1950R/M si ruleaza 60km si spune cum este.
                            Daca nu ramine limitata, inseamna ca treaba este perfecta.
                            Oare unde poti rula 60km cu pilotul automat in romania?de cand am luat masina pana acuma am facut vreo 80 de km dar fara limitarea turatiei sau a vitezei , si masina merge f bine
                            sper sa nu reapara probleme
                            Mersi de ajutor

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua,ma confrunt si eu cu aceasi treaba,intra in protectie.Buuunnnn schimbat injectorul nr 1 cica nu mai era bun,spalat in nu stiu ce celelalte injectoare.Dupa toate acestea alte erori,filtrul de particule hmmm,curatat filtrul,nimic ,schimbat alt mecanic,eroare senzor care da comanda ptr filtru de particule,cica e dus si nu face regenerare.Schimbat,alta eroare pierdere aer la nu stiu ce piesa aflata dedesubt la filtru de motorina,schimbat ceva garnituri,ok.Alta eroare valvola egr,curatata frumos,nimic cand colo,eroare noua,ceva legata de aerul de la turbo,geometria variabila nu mai stiu ce sa mai fac,am intrebat ce e de facut in acest caz? Aaa e de schimbat turbina,oooo dar eu schimb toata masina pana cand aflati voi defectul?Stau in puf? Tin sa precizez toatevtestele facute in Mercedes italia unde locuiesc acum vin in tara asa mai incet mai opresc masina,o repornesc sa am si eu un pic de turbo,voi ce ma sfatuiti? Unde sa ma adresez? Ce mecanici ar fi mai priceputi prin tara?am citit foarte multe motive ce ar duce la acest limp mode,senzori abs,senzori pedale de frana..etc.Multumesc anticipat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF