Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sare din viteza I (cutie manuala w211)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sare din viteza I (cutie manuala w211)

    mi s-a mai intamplat sa sara din viteza I mai demult dar de la un timp ma intalnesc tot mai des cu problema asta. E destul de enervant pentru ca sare brusc si ma trezesc dintr-o data cu motorul accelerat si stand pe loc.
    Stie cineva despre ce poate fi vorba?

  • #2
    Originally posted by impuls View Post
    mi s-a mai intamplat sa sara din viteza I mai demult dar de la un timp ma intalnesc tot mai des cu problema asta. E destul de enervant pentru ca sare brusc si ma trezesc dintr-o data cu motorul accelerat si stand pe loc.
    Stie cineva despre ce poate fi vorba?
    Salut!
    Daca sare doar la viteza I, da jos scutul de peste cutie (ultimul din cele 3) si verifica bucsele la timonerie. Se vad usor si se si schimba relativ usor. Nici nu sunt f. scumpe. 3-5RON/buc. Daca nu e de la bucse, e mai nasoala situatia.
    Dupa ce verifici bucsele poti sa ma suni la 0749562999 pentru lamuriri suplimentare.
    Cu respect, Cristian C.

    Comment


    • #3
      Ce treaba are bucsa cu saritul din viteza?Saritul din viteza e din cutie iar bucsa de pe cablurile de timonerie au alta treaba.

      Comment


      • #4
        Daca cursa la treapta 1-a este mai in fata sau mai bine zis mai lunga ca la a 3-a iar la a 2-a mai lunga sau mai scurta ca la a 4-a e clar ca e ceva de la tija.
        Daca maneta e ferma si fixa in cursa, problema cam e din cutie.
        Cand o bagi in treapta 1-a simti ca intra? sau e o chestie asa spre 1-a?
        Daca ramai cu mana pe maneta si o tii fortat tot sare? sau incepe sa sune urat?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dj Sky View Post
          Daca cursa la treapta 1-a este mai in fata sau mai bine zis mai lunga ca la a 3-a iar la a 2-a mai lunga sau mai scurta ca la a 4-a e clar ca e ceva de la tija.
          Daca maneta e ferma si fixa in cursa, problema cam e din cutie.
          Cand o bagi in treapta 1-a simti ca intra? sau e o chestie asa spre 1-a?
          Daca ramai cu mana pe maneta si o tii fortat tot sare? sau incepe sa sune urat?
          parca sa zic ca, cateodata intra mai usor in treapta 1, dar mi se pare destul de ferma. Cand o tin fortat nu mi s-a intamplat sa imi sara dar se simte cum vibreaza mana mai mult pe schimbator. Nu imi sare tot timpul, dar atunci cand o patinez mai mult prin oras mi se intampla mai des.

          Comment


          • #6
            Atunci cred ca e de la cutie
            Nu stiu sa zic fara sa vad/simt

            Comment


            • #7
              imi zicea cineva ca poate trebuie schimbat un sincron...

              Comment


              • #8
                La sincron nu ar apuca-o cand si cand, s-ar manifesta tot timpul, si cand ai da din a 2-a in 1-a ar "carai" intotdeauna.

                Comment


                • #9
                  daca e cutia stricata: se poate repara sau trebuie schimbata cu totul?

                  Comment


                  • #10
                    acceasi problema o am si eu la un E200 cdi 2001. dar doar cand este motorul/cutia rece... intra mai greu in treapta 1 si cand sare imi da un "tup" park m-ar fi lovit cineva in spate...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by impuls View Post
                      daca e cutia stricata: se poate repara sau trebuie schimbata cu totul?
                      Inainte sa o schimbi cutia de viteze, incearca totusi sa schimbi si uleiul in cutia de viteze. Poate sa fie un nivel mic, sau uleiul sa nu fie aproape deloc. Stiu la fosta masina care o aveam (Opel Vectra C), la rece, am avut intamplari similare, in sensul ca intra greu in viteza I, si aveam o oarecare vibratie in schimbatorul de viteze, ca si cum ar sari din viteze. Problema era uleiul din cutie. Nu prea era...

                      Comment


                      • #12
                        Salut,as dori o schema cu suportul de la cutie e 220 w 211 2007 manuala sau o poza unde e situat,multumesc
                        dany

                        Comment


                        • #13
                          mi-a mai zis cineva ca ar putea fi arcurile de la sincron sau ceva de genul

                          Comment


                          • #14
                            La w210 (2.2 cdi) sunt indentice cutiile? M'i sa intamplat si mie o singura data acum un an... Inca ma bantuie gandul ca imi va da probleme...deoarece cateodata simt schimbatorul ca nu'si face toata cursa, cu toate ca intra in viteza. Mi se intampla chestia asta doar la 1'a si a 2'a.
                            Oo\=|=/oO

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF