Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

reglaj faruri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reglaj faruri

    salut!domnilor as vrea si eu sa-mi reglez farurile la un e 270 cdi din 2002 februarie(ochios),stie careva cum se face?multumesc!

  • #2
    Masina are xenon?

    Comment


    • #3
      Buna,si eu am probleme cu farurile in sensul ca bat cam sus si orbesc(sunt blitat de aproape toti colegii de trafic),am xenoane la un e220 din 2004,nu are reglaj manual,spuneti-mi va rog daca se pot regla.
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Da, se regleaza. N-am poze, din pacate, insa cand deschideti capota si va uitati atent o sa vedeti niste gauri/fante in care intra un inbus (nu-mi amintesc ce dimensiune). Mie mi le-au reglat la service.
        Si da, am xenon stock.
        Ca procedura, la service se pune o tabla cu gradatii la fro cativa metri in fata farului si se regleaza sus-jos, stanga dreapta.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          reglaj faruri

          nu am xenon!dar cum as putea totusi,sa fac singur?

          Comment


          • #6
            Reglaj faruri

            metoda pentru reglarea farurilor.
            Pentru asta aveti nevoie de o surubelnita cu cap cruce, o creta sau banda izolatoare si o ruleta.
            Masina trebuie sa aibe benzina cel putin 50% din rezervor, verificati presiunea la pneuri.
            Trebuia sa aveti la dispozitie un perete perfect vertical si un drum care sa fie perfect orizontal, fara denivelari.
            Aliniati masina sa fie perpendiculara la zid, la cativa centimetri de zid.
            Marcati pe zid centrele farurilor cu C (exista un marcaj C pe sticla farului, acel marcaj reprezentand centrul. In lipsa acestui marcaj marcati pozitia becului de faza scurta cu ceva (io am folosit o bucatica de banda izolatoare) si va folositi de aceste marcaje).
            Marcati pe zid centrul masinii cu V (io am folosit emblema steluta ca reper).
            Uniti cele doua marcaje C printr-o dreapta (cu o creta sau banda adeziva).
            Trasati o linie verticala in jos de aprox 15-20 cm sau mai mult de la punctul V in jos.
            Apoi se vor cobora doua drepte de 7,5cm in jos in jos de la cele doua marcaje C. Noile marcaje se vor nota cu B. Trasati o dreapta intre cele doua marcaje B.
            Ar trebui sa obtineti un sablon ca in figura de mai jos.
            Folosind o ruleta marcati o linie la 7,5m de zid. Dati masina inapoi pana cand farurile ajung la distanta de 7,5cm de zid (io m-am folosit de doua pietre ca sa vad mai bine noaptea ) si aprindeti farurile pe faza scurta. Reglajul farurilor sa fie pe zero!
            Avand in vedere ca zero este reglajul standard, cu o persoana pe locul conducatorului in masina, recomandabil ar fi sa se gaseasca cineva in acest loc si sa nu fie frana trasa sau altceva, adica se vor lua toate masurile pentru ca masina sa fie perfect dreapta pe strada.
            Acum se va trece la reglajul farurilor.
            Daca se poate ar fi bine ca acum sa scoateti alimentarea farului din stanga.
            Veti vedea cum fascicolul de lumina va desena o linie dreapta in partea stanga iar in partea dreapta va desena o linie inclinata in sus. Deasupra acestor linii va trebui sa fie mai intunecat. Intersectia acestor doua drepte desenate de lumina va trebui sa coincida cu punctul B din dreapta.
            Daca nu va coincide se va actiona asupra suruburilor de reglaj.
            Suruburile de reglaj este bine sa le cautati cand aveti lumina la indemana (o lanterna). Ele sunt din plastic alb si pentru a actiona asupra lor se folosete surubelnita.
            Unul din suruburi se afla intre becurile de faza lunga si scurta iar celalalt in dreptul proiectorului de ceata sau semnalizare (spre aripa). Surubul aflat inte cele 2 becuri regleaza inaltimea fascicolului de lumina (sus-jos) iar cel de langa semnalizare/proiector regleaza directia acestuia (stanga-dreapta).
            Asadar daca punctul de intersectie al celor 2 drepte desenate de fascicol se afla in afara punctului B se va umbla la reglaje pas cu pas pana la aducerea lui in acest punct.
            Apoi se va deconecta farul din dreapta pentru a nu fi jenati de fascicole inutile si se repeta operatia pentru farul stang.
            Atentie pentru cei care au bateria veche (slaba). Daca reglajul dureaza mai mult ca timp este bine sa se mai porneasca motorul din cand in cand, farurile consuma mult.
            La final fasciculele de lumina trebuie sa arate ca in figura de jos.
            Pentru faza lunga nu trebuie sa se actioneze asupra reglajului, deoarece face corp comun cu faza scurta.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Cel mai simplu , mergi la orice concesionar Mercedes oficial si ti le regleaza gratis. Citeste cartea masinii si vezi ca acolo scrie ca face parte din serviciile gratis, ca si unflatu rotilor si inca cateva servici.

              Comment


              • #8
                Va salut!
                Originally posted by increatul View Post
                metoda pentru reglarea farurilor.
                Interesanta metoda. Multumesc.

                Originally posted by cris04 View Post
                Cel mai simplu , mergi la orice concesionar Mercedes oficial si ti le regleaza gratis. Citeste cartea masinii si vezi ca acolo scrie ca face parte din serviciile gratis, ca si unflatu rotilor si inca cateva servici.
                Asta este valabila pentru cei care au 2 km pana la primul concesionar, dar daca distanta este de 100km, mai merita deplasarea? Si nu mai spun de noi astia cu "masini vechi, antice si de demult".

                Numai bine va doresc!
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Ce conteaza ca masina e antica si de mult ? Sunt obligati, asa ca...
                  Cand mergi sa cumperi piese noi de la ei nu conteaza ca e antica daca le iese bani.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF