Buna tuturor.
Sint un proaspat proprietar de E din 1997, modelul benzina 2000 Kompressor Avantgarde. A venit la pachet cu citeva mici probleme si va cer ajutorul pentru a le rezolva.
Cea mai importanta problema este faptul ca are capacul din plastic de la intercoolor crapat. Un mecanic care mi-a schimbat uleiul mi-a spus sa am mare grija sa nu intre apa acolo, ca se duce direct in motor si de-abia atunci incep problemele. Presupun ca are dreptate. Intrebarile mele pentru mai experimentatii utilizatori ai forumului:
- Pot sa-l dau jos si sa-l lipesc cu ceva (nu m-am gindit la un adeziv anume), eventual sa-l "imbrac" pe lungimea crapaturii cu o fisie de plastic? As face asa pentru ca un capac nu gasesc sa cumpar, iar sa iau tot angrenajul (intercoolerul complet) costa ceva banuti. Face cineva astfel de operatii in Bucuresti?
- Dimineata (sau chiar si incursul zilei, cind motorul e rece), dupa pornire la o usoara acceleratie functioneaza normal, insa la o apasare mai ferma a acceleratiei (nu fortata, doar ferma) pare sa se innece intr-o prima faza, apoi se tureaza normal. Asta doar cit este rece motorul. Dupa, totul este OK. Cineva mai priceput ca mine mi-a spus ca ar fi niste depuneri de calamina pe undeva, etc. Ce-i de facut, ca nici la service MB n-as merge (presupun ca o dau mai mult pe operatiunile de-acolo decit pe masina) si inca nu mi-am gasit un mecanic cu care sa lucrez.
Multumesc, astept pareri si sugestii. Drumuri bune!
Sint un proaspat proprietar de E din 1997, modelul benzina 2000 Kompressor Avantgarde. A venit la pachet cu citeva mici probleme si va cer ajutorul pentru a le rezolva.
Cea mai importanta problema este faptul ca are capacul din plastic de la intercoolor crapat. Un mecanic care mi-a schimbat uleiul mi-a spus sa am mare grija sa nu intre apa acolo, ca se duce direct in motor si de-abia atunci incep problemele. Presupun ca are dreptate. Intrebarile mele pentru mai experimentatii utilizatori ai forumului:
- Pot sa-l dau jos si sa-l lipesc cu ceva (nu m-am gindit la un adeziv anume), eventual sa-l "imbrac" pe lungimea crapaturii cu o fisie de plastic? As face asa pentru ca un capac nu gasesc sa cumpar, iar sa iau tot angrenajul (intercoolerul complet) costa ceva banuti. Face cineva astfel de operatii in Bucuresti?
- Dimineata (sau chiar si incursul zilei, cind motorul e rece), dupa pornire la o usoara acceleratie functioneaza normal, insa la o apasare mai ferma a acceleratiei (nu fortata, doar ferma) pare sa se innece intr-o prima faza, apoi se tureaza normal. Asta doar cit este rece motorul. Dupa, totul este OK. Cineva mai priceput ca mine mi-a spus ca ar fi niste depuneri de calamina pe undeva, etc. Ce-i de facut, ca nici la service MB n-as merge (presupun ca o dau mai mult pe operatiunile de-acolo decit pe masina) si inca nu mi-am gasit un mecanic cu care sa lucrez.
Multumesc, astept pareri si sugestii. Drumuri bune!
Comment