Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb ulei w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb ulei w124

    Salut,

    Nu sunt prea cunoscut pe acest forum si nu toti stiu ca detin un w124,250d din 85,fost 230 E.
    O rugaminte am si sper sa ma puteti ajuta cu o anumita problema.Doresc sa fac schimbul de ulei si cum nu ma pricep prea bine,am zis sa cer sfatul si altora care sunt in cunostinta de cauza.Dupa cum am spus are motorul 2500 diesel,km nu cunosc cu exactitate,banuiesc ca are 300-400 mii,daca nu mai bine.
    Doresc un ulei pe care sa il pot folosi ata iarna cat si vara si doresc sa se tina cont si de temperaturile foarte scazute,care s-au anuntat la TV.
    Va multumesc anticipat.

    Cu stima,
    Silviu.

  • #2
    Chestia cu uleiul la mertzurile mai vechi in parerea mea sta cam asa...
    Daca ai un motor care indiferent de km lui nu afuma deloc la relanti, si are presiunea la cald intre 2 si 3 la ac iti recomand mobil special 10w40.
    Daca motorul tau are presiunea scazuta, sub 2 la ac, baga pe sezonul rece, castrol magnatec pt diiesel 10w40, iar pe vara prin aprilie -mai, ca sa ai presiune de ulei buna, si ungere bineinteles, mergi cu 15w40. Cu 15w40, motorul e mult mai silentios. Totodata recomand schumbul de ulei + filtru de ulei la maxim 10.000 km, filtrul de motorina si de aer poti sa mergi pana la al 2-lea schimb, cel putin eu asa procedam dar aveam prefiltru de motorina, si filtrul de aer il suflam cu compresorul.
    Sa nu uiti de antigel, daca vrei sa ai grija de masina/motor nu te zgarci la 5 litri de apa distilata si 3-4 litri de antigel, in zona ta ar fi suficient pentru -25 -30 grade

    Comment


    • #3
      Ms mult pt promptitudine.
      Presiunea sta cam la 2 jumate indiferent de sezon.Am probleme cu un injector si cand o pornesc trebuie sa o tin putin de tot turata pana se mai incalzeste si intra motorul la norma.Atunci scoate si mult fum (alb).
      Ma interesa un ulei care sa faca motorul sa se auda mai frumos,sa nu mai sune ca un tractor (din cauza injectorului) si sa fie bun pt iarna asta.

      Comment


      • #4
        Ii multumesc lui Dj Sky pt ca a fost prietenos si mi-a raspuns.

        Mai asteptam cateva pareri,idei,etc.Se pare ca astept degeaba.O sa incerc pe forumurile de la alte marci de masini,poate acolo imi raspunde si mie cineva.Se pare ca unii ii duc dorul pe acest forum lui Dok.El te baga in seama si iti spunea exact ce aveai nevoie,in felul lui,dar te ajuta.

        Va multumesc.

        Comment


        • #5
          Sunetul ala "tare" de mercedes ti-l recomand pe timpul iernii ca sa iti porneasca masina, n-ai ce le face la tacheti, costa prea mult o reparatie capitala de motor, ca dupa trebuie prea multe pe acolo, mai bine schimbi motorul cu unul ce merge bine. Injector ti-as face eu rost aici la mures cu 20-30 de ron dar nu merita, poate gasesti tu pe acolo.
          Cu un ulei gros , 20w nu ar mai suna asa tare motorul, dar scoate un fum dupa ea, tinand cont ca nu gasesti numai rahaturi minerale.
          Asa ca fa cum ti-am zis, pe cand vine sezonul rece mergi cu 10 w iar vara cu 15 w, recomandat castrol tinand cont de presiunea sub 3 si sunet tare.
          Vezi ca injectorul ala la mai multe grade cu - iti va da batai de cap la pornire.
          Sa iti porneasca iarna un w 124 ai nevoie de 4 bujii noi respectiv 5-6 dupa capacitate, daca ai buget, daca nu sa le verifici sa se incalzeasca toate 4 si tinuta bujia de 2 ori sau 10 secunde daca ti-e pe buton(fost benzinar), injectoarele sa mearga bine la rece, baterie de peste 90 A(de aia mare) si electromotorul sa invarta frumos.
          P.S. injectorul problema, daca ai posibilitatea, desfa-l, prinde-l in menghina in partea de jos sa nu indoi urechiusele alea de la retur, se desface in doua, in el ai duza care intra asa ca un stilou in capacul lui daca simtin ca nu se invarte, nu culiseaza sus-jos usor, ar trebui daca il scoti sa coboare singur, il prinzi la bormasina si invarti axul in carcasa lui asa la turatie mica pana simti ca merge relativ usor cu mana, de obicei mai tine figura la injectoarele obosite. Cel mai bine e sa inlocuiesti duzele cu altele noi, dar daca merge bine la cald nu are rost o cheltuiala inutila ca la motorina de la noi in o jumatate de an sunt varza.
          Last edited by Dj Sky; 10-24-2010, 15:23 PM.

          Comment


          • #6
            Ms mult inca o data.Raman dator.

            Toata stima si respectul pt tine.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF