Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot motor in mers...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot motor in mers...

    Am un merc w211 e200 K din 2004 si la mers normal, 70 la ora, se aude un zgomot ca de uzura, de la pistoane sau de la relanti...ce poate fi? masina are in jur de 100 de mii de km. este un zgomot de uzura... si totusi este normal?

  • #2
    Ai un zgomot in functionarea motorului ,ok ,zgomotul il auzi si in mers si la ralanti ? ai putea sa descri ,,zgomotul" respectiv (zornait ,bataie metalica etc ) ? Ai incercat sa localizezi sursa zgomotului ? Se aude in interiorul motorului sau la exteriorul lui ?

    Comment


    • #3
      se aude un zgomot fin, asemanator celui de diesel, dar mult mai silentios, eu il sesizez. a inceput sa apara de asta vara, calduri mari, drumuri lungi, masina plina.. se aude de la motor, dinspre zona coloanei centrale... cum am spus, se aude zgomotul pistoanelor.

      Comment


      • #4
        Nu cumva i-ti bat tachetii ?

        Comment


        • #5
          sincer sa fiu nu stiu.dar orice ar fi, are sanse sa fie grav?

          Comment


          • #6
            Tachetii sunt hidraulici ( se amorseaza de la presiunea de ulei creata de pompa ) daca sunt mai slabi si nu retin presiunea bat sau daca sunt dezamorsati iar uleiul e prea gros pana se incarca bat ( eu am un tachet care i-mi face probleme iar pe timp rece se incarca mai greu (abia cand se incalzeste motorul ) ,pana se incarca ,,tacane " .Daca ar fi de la tacheti nu e grav poti incerca sa schimbi uleiul ( daca il ai deja aproape de norma de km ) si sa vezi daca mai ai acel zgomot dupa aia ( poate nu le convine uleiul pe care il ai ) tot atat de bine poate fi si uzura .Masina va merge si cu ei batand sigur nu in parametri ei normali dar cu diferente insesizabile ,dar nici motorul nu ii va sarii in aer

            Comment


            • #7
              Ok, multumesc!

              Comment


              • #8
                Salutare

                Am un mercedes w 211 Kompresor din 2005,1.8 benzina.
                Am schimbat in urma cu 2 saptamani filtre+ulei 5w-40 mercedes.De 3 zile la prima pornire dimineata se aude un tachanit in motor aproximativ 5-10 minute,apoi dispare tachanitul,se aude foarte incet.
                Ma puteti ajuta si pe mine cu o informatie.Va multumesc frumos.

                Comment


                • #9
                  Cati km are masina ta Madalin? Incarca un video mai bine.

                  Comment


                  • #10
                    183000 km,nu ma lasa sa incarc video,nu stiu de ce.

                    Comment


                    • #11
                      Sa schimb iar uleiul,sa pun un 0w-40 sau 10w-40???

                      Comment


                      • #12
                        Nu are treaba uleiul cu zgomotul.Pleci la mecanic si rezolvi problema.

                        Comment


                        • #13
                          Am chemat un mecanic sa o vada si a zis ca de vina ar fi tachetii,tacanitul se aude doar cand o pornesc dimineata si dispare in 10-15 minute.

                          Comment


                          • #14
                            Daca nivelul uleiului e la max, si uleiul are pana in 10k km, stai fara grija. N ar strica sa verifici si lantul de distributie, poate a umblat careva pe acolo inainte sa o ai. Daca problema e de la tacheti, mergi mai turat gen 3800 de turatii vreo 30 km, asta ar trebui sa rezolve zgomotul.

                            Comment


                            • #15
                              Din descrierea ta si din spusele mecanicului, se pare ca este un tachet. Mergi cu uleiul asta si la viitoarea schimbare baga un 10w40. Acest tip de ulei este putin mai vascos si face presiune mai bine. Pentru rezolvarea acestei probleme, trebuie sa dai chiuloasa jos, sa o planezi si sa inlocuiesti simeringurile de la tacheti, eventual pasuiti. Tachetii nu se regleaza cu cheia, sunt autoreglabili (hidraulici). Sau poate pompa de ulei nu mai este inparametrii
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF