Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SBC la E220 W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Detali depre SBC in atasament
    Attached Files
    Last edited by Dj Sky; 11-24-2010, 23:15 PM.

    Comment


    • #32
      Nu am acest sistem de frana SBC Hold.

      Comment


      • #33
        Azi am incercat si eu,daca apas pedala brusc apare mesajul SBC H.(e220 w211 2004)

        Comment


        • #34
          Salutare, si cele cu cutie manuala au SBC?
          Ma refer al modelele fabricate intre anii 2002-2005.
          Multumesc.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #35
            Din cate stiu, SBC au toate w 211. Dar functia SBC H (Hold) ar fi optionala... La cutie manuala nu prea ii gasesc utilitatea functiei SBC H deoarece numai la liber s-ar putea folosi.

            Comment


            • #36
              imi apare "Brake visit Workshop",am fost cu ea la tester si-mi da verificati cablu lampa frana N20(101)cam asa ceva. ce poate sa fie? dupa o saptamana ce arata defectul pe compiuter,3 zile nu a mai aparut decit dupa ce a plouat intr-o noapte

              Comment


              • #37
                Salutare am si eu o intrebare la cei ce stiu sa repare acest sbc. Dar mai intai am si eu aceeasi intrebare ca un coleg de mai sus, cand pornesc masina se aude ceva ca un motoras si se simte si in pedala, iar cand merg pe distante indiferent de viteza se mai simte cum functioneaza din cand in cand. Nu stiu e bine ca el tot functioneaza tot timpul sau trebuie sa functioneze numai la pornirea autoturismului. Si ce doream exact sa intreb este cum se poate sa ocolim acest defect, mai exact o exploatare mai buna sau pornirile sa nu mai fie in P sau trebuie schimbat mai des lichidul de frana mai des sau nu stiu ceva care poate ducem undeva viata lui mai lunga caci nu stiu daca are toata lumea bani de aruncat pe fereastra. Am mai vazut pe net un clip cum sar putea si anula acest sbc dar e benefic sau nu ptr masina in functionarea ei. Normal cand se defecteaza ce simptome are in afara de acel mesaj pe bord si daca nu deranjez normal la reparatie ce se schimba in el, asta daca sunt amabili cei care stiu si se pricep in a repara acest SBC. Am vazut ca sunt situatii cand se schimba gratuit in reprezentante si cred ca era si normal daca sunt intradevar probleme din cauza lor asa ca o firma ce se respecta sasi repare si problema cum fac de obicei firmele dar poate numai la ei in germania si nu in romania. Va multumesc ptr rabdare si daca nu am deranjat asteptam raspunsurile celor ce se pricep mai bine.

                Comment


                • #38
                  Utat-te aici si ai sa intelegi mai bine. http://www.youtube.com/watch?v=RtWU17NLgfA

                  Comment


                  • #39
                    Salutare de ceva timp am vazut ca cateodata imi apare si mie mesajul ala in bord dar doar cateodata si numai dupa ce rulez cu masina

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by papi View Post
                      Utat-te aici si ai sa intelegi mai bine. http://www.youtube.com/watch?v=RtWU17NLgfA
                      super,multumesc mult. Am vazut pe alt topic scris de cineva ca acest SBC are un anumit nr de ore ptr functionare este adevarat sau fals si totusi poate cineva sa raspunda despre ce se intampla in el cand se strica? Am citit si despre schimbatul placutelor si cred ca trebuie si de acolo o mare omportanta cum se schimba si ce probleme poate cauza SBCului daca nu se pricep si de aceea am intrebat poate sa explice cineva cum se poate lungi totusi viata acestui mecanism. MULTUMESC inca odata

                      Comment


                      • #41
                        1)Daca iti iei un Pur singe Englezesc trebuie sa fi constient ca iti trebuie si ovaz de calitate.

                        2) Daca totusi nu te ajungi cu lovelele si totusi inima iti cere sa calaresti acest Pur singe deoarece conform drepturilor omului si tu dreptul la prosperitate (fiindca ai nesansa sa traiesti in lumea a treia), iar tu ii dai calului surcele uscate, atunci nu poti avea pretentii de Corana Britanica in caz ca iti moare gloaba in batatura. Iar apoi sa cauti pe cineva tap ispasitor.

                        3) Deci sa ne hotarim: nu poti fi cu treaba aia mare.......si cu sufletul in RAI in acelas timp


                        ************************************************** ****
                        Faptul ca in 2007 prin alunecarea de teren am ajuns si noi la groapa de gunoi a europei, si avem sansa ca ce arunca cei instariti din westul Europei la dezmembrari noi sa punem de bun pe masini, este cel mai mare noroc pe care il putem avea vreodata: gindestete bine, daca nu erai in Europa, pe piesele de la dezmembrari mai plateai in plus si vama.

                        Sansa ca SBC-ul se mai leaga cu sirma si i-se mai poate prelungii viata cu 3-6 anii in safe condition este mai mult decit se poate.
                        Este foarte simplu sa faci pe cineva vinovat.

                        Referitor la intrebarea ta cu schimbarea placutelor, inainte de ilocuirea placutelor se depresurizeaza unitatea de SBC. Daca se ignora acest fapt si nu se dezactiveaza unitatea, pericole pot fi ca mecanicii pot ramine fara degete, iar valvele din blocul hidraulic din SBC pot fi deteriorate.
                        Deasemenea SBC va calcula eronat uzura placutelor si ajustarea pistonaselor etrier.

                        Cu toate acestea viata pasagerilor nu va fi in pericol pina nu va aparea mesaj de avarie in bord.

                        Pina la urma va faceti probleme degeaba.

                        Originally posted by acn13_costel View Post
                        super,multumesc mult. Am vazut pe alt topic scris de cineva ca acest SBC are un anumit nr de ore ptr functionare este adevarat sau fals si totusi poate cineva sa raspunda despre ce se intampla in el cand se strica? Am citit si despre schimbatul placutelor si cred ca trebuie si de acolo o mare omportanta cum se schimba si ce probleme poate cauza SBCului daca nu se pricep si de aceea am intrebat poate sa explice cineva cum se poate lungi totusi viata acestui mecanism. MULTUMESC inca odata

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Foarte simplu.......... nici nu-ti trebuie tester.
                          Scoti cheia din contact, o bagi din nou, pornesti motorul si in maxim 5 secunde iti arata pe computerul din bord imaginea alatura. Alarma defect scris cu alb.
                          Cind iti da cu rosu treaba este groasa de tot. Se rezolva/ dar mai greu.
                          Si mie imi apare imaginea aia sa merg la service dar imi apare foarte raaar doar o data la 2 zile, ce sa fie oare?
                          Last edited by Zeus; 02-15-2013, 07:28 AM. Reason: Majuscula!

                          Comment


                          • #43
                            Iti apare cumva ca in imagine: http://www.calculatoaremercedes.wgz.ro/

                            Originally posted by golanucumertanu View Post
                            Si mie imi apare imaginea aia sa merg la service dar imi apare foarte raaar doar o data la 2 zile, ce sa fie oare?

                            Comment


                            • #44
                              sbc problema.

                              Salutare.E 200 cdi 122cp taxi 2006 530.000 km
                              Acum trei zile am oprit motorul iar sbc-ul continua cu acel sunet brrrrrr ,trei secunde mergea ,trei secunde se oprea,m-am uitat la sbc si se auzea in interiorul lui un fasait continuu ,scapa aer pe undeva,am pornit motorul si acel fasait de aer s-a oprit,dar de atunci tot la a doua apasare de frana sbc-ul porneste.Ce poate sa fie?

                              Comment


                              • #45
                                Eu cred ca nu mai reuseste sa faca presiune. Mergi la un tester aici in oras sa iti faca o diagnoza.
                                Daca nu stii pe nimeni suna-ma... 0744.830.843

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF