Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei in intercoler

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei in intercoler

    Salut daca a mai intalnit cineva aceasta problema poate ma ajuta si pe mine sa o rezolv, mentionez ca masina este un w211 cu 2,2 150 cp din 2002, urmeaza sa merg la un prieten mecanic sa curat intercolerul si furtunele. Problema este ca nu am pierdere de ulei din motor, la un schimb de ulei daca se pierde 150 de grame si atunci de unde este ulei in intercoler?

  • #2
    Colegu ce sa iti spun eu din cate stiu ulei in intercoler ai cand se duce turbo ca , cand se duce o ia pe ulei si itzi imbacseste tot cu ulei. Trebuie curatat intercoleru. Daca ai luat recent masina poate o schimbat omu turbo si o uitat sa spele intercoleru si restu. Sfatu meu e sa te grabesti ca sa nu se ajunga la niste blocaje. Bafta si multi km fara incidente.

    Comment


    • #3
      In intercooler nu ai ce sa blochezi.El se spala pur si simplu cu motorina si se lasa la uscat.

      Comment


      • #4
        Daca nu ai pierderi vizibile cei 150gr de ulei pierduti se duc de la turbina in admisie si daca calculezi de cand nu ai mai curatat interculerul se justifica dar nu e de speriat se intampla la foarte multe masini care mai merg asa mii de km.

        Comment


        • #5
          Atentie dupa spalare cu motorina sau altceva inflamabil sa lasi intercularul la uscat sau sal sufli bine daca il montezi imediat de la vapori vor aparea detonatii ca cele de la spray de pornire si nu fac bine la motor!

          Comment


          • #6
            Originally posted by razor View Post
            In intercooler nu ai ce sa blochezi.El se spala pur si simplu cu motorina si se lasa la uscat.
            Pardon, cu benzina colegu...cu motorina mai rau il murdaresti..

            Comment


            • #7
              Si eu cu benzina l-am spalat, apoi pus pe un calorifer vreo ora si iese oglinda. Insa tre sa scuturi bine de el , versi benzina murdara , pui alta curata si scuturi iar..pana iese curata.

              Comment


              • #8
                Trebuie data bara jos bar din fata ca sa demontezi intercoleru ? Sau dai jos doar scutul ala mic de sub bara, trebuie un cleste special pentru clemele alea de la furtune ca sa le bagi la loc ca de scos le scoti repede ,am un w211 si la ce mai trebuie sa fiu atent ceva etape.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dinescuionut View Post
                  Trebuie data bara jos bar din fata ca sa demontezi intercoleru ? Sau dai jos doar scutul ala mic de sub bara, trebuie un cleste special pentru clemele alea de la furtune ca sa le bagi la loc ca de scos le scoti repede ,am un w211 si la ce mai trebuie sa fiu atent ceva etape.
                  Ciao, nu trbuie demontata nicio bara decat scutul de plastic din fata de jos si o simpla surubelnita pentru cleme atentie are un suport de plastic pe partea de jos intercooler-ul care cu atentie tot cu o simpla surubelnita il dai jos .Bafta .Ciao
                  mercedes e classe 220cdi w211

                  Comment


                  • #10
                    Multam ma apuc de treaba saptamana asta.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare. Din cate am citit pana acum este clar ca turbina ta se ,,duce,, ....
                      De acum inainte trebuie sa ai mare grije fintca este posibil sa o ia pe ulei motorul , adica in loc de aier sa traga ulei pe admisie si sa se tureze foarte tare si sa nu se opreasca decat daca bagi in a-5-a si sa dai drumul la ambreeaj, adica sa ,,omori,, motorul... Sfatul meu este sa schimbi turbo si sa cureti interculerul asa cum spuneau colegi de mai sus. Bafta.

                      Comment


                      • #12
                        Aier, ambreeaj, fintca... Greu cu romanes...
                        Ulei vei gasi in toate IC-urile, nu te alarma. E bine si nu sa-l cureti: daca are vreun por astupat, va incepe sa rasufle. Eu l-as scurge de ulei si o baie rapida cu benzina, insa nu mult si nici insistent.
                        On: WIS zice sa dai jos si bara, insa cu putina atentie il poti demonta direct. La mine (W210, intr-adevar) merge usor...
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Operatiunea asta am facut-o si eu , tot la 220 CDI. Nu trebuie data bara jos. IC-ul l-am spalat cu solutie pentru spalat motorul (ca la spalatorie). A iesit bec.

                          Comment


                          • #14
                            Sa nu te legi la cap daca nu te doare. Cred ca masina ta nu are nimica iar tu vrei sai creezi niste probleme.

                            Eu unul nu am intilnit intercooler fara ulei inuntru. (acuma depinde si cit ulei gasesti acolo) uleiu pe care il vezi provine de la turbina cit si de la epuratorul de gaze carter superior motor.

                            Atita timp cit nu se limiteaza la 3000ture inseamna ca totul este in regula.

                            Oricum intr-o buna zi te va intreba de sanatate cu reparatia si are sa-ti scota bani din buzunare cu piesele.

                            Dar nu trebuie sa te sperii ca reparatiile la Mercedes incep sa fie din ce in ce mai ieftine.

                            Originally posted by exiespot View Post
                            Salut daca a mai intalnit cineva aceasta problema poate ma ajuta si pe mine sa o rezolv, mentionez ca masina este un w211 cu 2,2 150 cp din 2002, urmeaza sa merg la un prieten mecanic sa curat intercolerul si furtunele. Problema este ca nu am pierdere de ulei din motor, la un schimb de ulei daca se pierde 150 de grame si atunci de unde este ulei in intercoler?

                            Comment


                            • #15
                              Asa ca m-am apucat de treaba am dat intercolerul jos cand supriza nici pic de ulei , uscat am ramas dezamagit l-am curatat cu benzina sa ma aflu in treaba,dar nu inteleg de ce era ulei la inbinarile furtunelor groase cu intercolerul poate ca pe acolo pierde presiune si daia am pierdere de putere trebuie sa fac un test daca scapa pe acolo .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF