Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

placute frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc de raspunsuri, sigur nici la mine su sunt atunci...

    Comment


    • #17
      Senzor placuta la w210

      Acum eu nu mai stiu cum o fi la w210 la voi dar la mine w210 Avantgarde din 98 prefacelift cand am schimbat placutele pe spate am schimbat si senzorul,unul singur,pe partea stanga...pe dreapta nu era cablul specific pentru senzor.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristi_fulger View Post
        Nici la w211 nu am senzori pe placutele spate. Doar pe fata.
        Nu cred ca nu ai...eu am, i-am vazut cu ochii mei

        Comment


        • #19
          La mine nu sunt sigur pentru ca am schimbat placutele si am stat langa baieti. Nici stanga nici dreapta.

          Comment


          • #20
            Salutare, daca se discuta pe tema placutelor, asi avea si eu o intrebare.
            Aseara intorcinduma acasa, deodata sa blocat roata stinga din spate, uitinduma am observat ca placutele sint uzate la maxim, adica freaca fer pe fer.
            E normal sa se blocheze entrieru cind sunt uzate placutele?sa precizez ca numai aici sau uzat la maxim, detin un MB E200 cdi din 2000.

            Comment


            • #21
              Daca placutele ajung sa frece fier pe fier, inseamna ca nu te ocupi cum trebuie de masina.

              Ca sa intelegi ce se intampla acolo, trebuie sa ai idee cum functioneaza un etrier. Retragerea pistoanelor/placutelor la eliberarea pedalei de frana se face exclusiv datorita elasticitatii garniturii de cauciuc tip O-ring de sectiune patrata care se afla in alezajul etrierului.

              Sunt sanse ca dupa atata munca (ca a asistat la uzura cel putin a unui set de placute), garnitura aia sa fii obosit si sa nu-si mai faca treaba, deci pistoanele raman acolo unde au fost impinse cand ai apasat pedala de frana. Si treaba asta se poate intampla indiferent de cat de uzate sunt placutele, daca la etrier nu s-a prea umblat...

              Situatia se poate remedia cu ajutorul unui set de reparatie de etrier, preferabil chiar doua, ca sa rezolvi ambele parti. Binenteles ca trebuie vazut si in ce stare sunt discurile, si daca sunt OK, pui placute noi la intreaga axa si ai rezolvat problema.



              Dragos

              Comment


              • #22
                Pai daca tu schimbi placutele de frana {care sunt vitale la o masina} odata la 100 de ani si nici macar sa le verifici cu privirea, cea ce e foarte simplu ca ai disc de frana nu tambur inseamna ca iti meriti soarta si esti un pericol public pe drum. Iar daca suna muzica mai incet auzeai ca suna fier pe fier de acum o luna. Asta asa ca sa discutam pe tema placutelor.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF