Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

La ce turatie schimb vitezele?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La ce turatie schimb vitezele?

    Salutare. Am un W211 cu cutie manuala. Am condus inainte un benzinar si nu prea imi dau seama cam care ar fituratia optima pentru a schimba vitezele. Si la fel care e turatia optima de mers in sarcina? Am auzit tot felul de variante de genul:
    -daca mergi cu ea subturata consuma mai mult si colmatezi turbina:
    -daca mergi cu ea supraturata incalzesti prea mult turbina si se deformeaza paletii.
    Deci, pentru cei care chiar se pricep, intrebarile mele sunt:
    1. La ce turatie ar fi bine sa schimb vitezele pentru a proteja masina in general?
    2. Cam care ar fi turatia de croaziera optima a motorului pentru aceleasi considerente, protejarea motorului si a masinii in general.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Ar fi mai indicat sa puneti intrebari legate de cutiile automatice/manuale aici: http://www.clubmercedes.ro/cutiile-d...te-t12593.html
    Colegul nostru automaticul va va raspunde in cel mai scurt timp.Ms.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Am pus intrebari si acolo dar cred ca merg puse si aici, ma intereseaza la fel de mult cam care ar fi turatia optima de croaziera la un W211 cu cutie manuala (E200).

      Comment


      • #4
        [QUOTE=babanu_ralu;143311]Am pus intrebari si acolo dar cred ca merg puse si aici, ma intereseaza la fel de mult cam care ar fi turatia optima de croaziera la un W211 cu cutie manuala (E200).[/QUOT


        Sa tii cont de faptul ca turbo-ul nu functioneaza sub 18oo turatii.Sub aceasta e lenes, deci se forteaza, se incalzeste si iti si consuma mult daca il folosesti asa in oras.In afara mai merge daca esti singur, dar n-are rost sa mergi in a 6-a cu 90 km/h.Turatiile optime la schimbat sunt intre 2200 si 3200 sa fie si economic.Eu cam asa il folosesc, dar mai dau si cate o pedala pana peste 4000, nare nimic.Ca si viteza de croaziera tine-l intre 2200 si 2600, sa fie economic, dar tine frumos pe autostrada si 3800, 4000 ture.Cel putin eu asa il folosesc pe al meu , 2.2 cdi

        Comment


        • #5
          [QUOTE=vitotrans;143319]
          Originally posted by babanu_ralu View Post
          Am pus intrebari si acolo dar cred ca merg puse si aici, ma intereseaza la fel de mult cam care ar fi turatia optima de croaziera la un W211 cu cutie manuala (E200).[/QUOT


          Sa tii cont de faptul ca turbo-ul nu functioneaza sub 18oo turatii.
          Depinde din ce an e W211-ele.Daca e 2002-2006 atunci turbina lucra de la 1400 de turatii!

          Cylinders: L4
          Displacement: 2148 cm3
          Power [KW(hp)/RPM]: 90(122)/4200
          Torque: 199.2/1400-2800 lb-ft/RPM (270/1400-2800 Nm/RPM)
          Fuel System: Common Rail
          Fuel: Diesel
          CO² Emissions: 156 g/km
          Last edited by mircea600sel; 07-10-2010, 11:27 AM.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Este 2006 fara facelift, deci cred ca are turbina de aia la 1400 ture

            Comment


            • #7
              Originally posted by babanu_ralu View Post
              Am pus intrebari si acolo dar cred ca merg puse si aici, ma intereseaza la fel de mult cam care ar fi turatia optima de croaziera la un W211 cu cutie manuala (E200).
              Deci, in orice manual de utilizare ai sa cauti o sa scrie acelasi lucru :
              pentru diesel: intre 1500 rpm si 2500 rpm ; pentru pante 2000-2200 rpm;
              pentru benzina : intre 2500 rpm si 3500 rpm; pentru pante 3000-3200 rpm.

              In general, sub aceste turatii motorul e subturat, iar peste aceste turatii este supraturat, dupa care si consumul are limite mai mari. Pana si schimbarea vitezelor poate sa creasca consumul si durabilitatea motorului si a altor componente . Se recomanda la diesel sa schimbi viteza cat mai apropiat de 1500 rpm, pentru un consum scazut si rezistenta motorul+celelalte piese.

              In general, astea sunt valorile in care se incadreaza cam toate motoarele modice (adica nu cele de 3.5 sau mai mari). Deobicei, pentru a pastra motorul in stare buna de functionare pentru o perioada indelungata trebuie sa tii cont de niste chestii marunte care fac diferenta, cum ar fi : fara porniri violente de pe loc, mai ales cand e rece motorul, dimineata e indicat sa lasi motorul cel putin 2-3 min sa se incalzeasca, la cutie manuala sa nu supraturezi ( ex. la 100 km/h tu sa schimbi in a 3-a la diesel) si ar mai fi si altele, printre care, dupa un drum mai lung, cand turbina a lucrat aproape in continuu, e recomandat sa lasi motorul pornit aprox 5 min dupa stationare, pentru ca temperatura turbinei sa ajunga la o valoare mai mica . Tine minte : schimbarile brusti de temperatura, nu fac bine oricarui metal, cu atat mai mult unei turbine .Si sa nu uit : intretinerea motorului cu ulei de calitate, si in limitele date de fabrica e OBLIGATORIU. O gramda de soferi care conduc masini in mediul urban nu tin cont de chestia asta, cu atat mai mult incat uleiul motorului in mediu urban trebuie schimbat la 7500 km, deoarece uzura acestuia este mai mare, si deobicei motorul nu ajunge la temperatura optima de folosinta. In rest fiecare sa conduca cum i se pare de cuviinta.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru informatii si sfaturi. Am deschis topicul pentru ca eu nu am gasit ceea ce cautam in manualul meu de utilizare, deci faza cu "orice manual" cade.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by babanu_ralu View Post
                  Multumesc pentru informatii si sfaturi. Am deschis topicul pentru ca eu nu am gasit ceea ce cautam in manualul meu de utilizare, deci faza cu "orice manual" cade.
                  Vezi Babanule,daca iti luai o automata nu mai aveai atatea batai de cap deoarece cutia stia singura turatiile la care trebuia sa schimbe.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by babanu_ralu View Post
                    Multumesc pentru informatii si sfaturi. Am deschis topicul pentru ca eu nu am gasit ceea ce cautam in manualul meu de utilizare, deci faza cu "orice manual" cade.

                    Fara suparare, am avut pana in acest moment inca 2 masini : Honda Accord 1.8 Vtec benzina si Opel Vectra C 2.0 DTi Diesel. La amandoua scriau lucrurile astea in Manualul Utilizatorului. La Mertz nici nu am manual , dar aceste lucruri sunt generale. Nu ai observat ca la 100 km/h turatia la diesel e deobicei intre 2000-2200 rpm? Asta e pentru economie! La 130 km/h turatia e la 2500-2700 rpm. Tot pentru acelasi lucru, iar dupa ce treci de 130 km/h si 2500 rpm nu ti se pare ca masina consuma cam cu 2 L in plus? Tocmai pentru ca ai trecut de limita de turatii in care motorul este economic. Asa sunt facute motoarele, iar schimbatul vitezelor ar trebui facut astfel incat in viteza a 4-a sa fie schimbat la 60 km/h, iar a 5-a la 80-90 km/h . Ti-am zis : fiecare conduce masina asa cum crede el de cuviinta. Normal ca se mai da cate-o talpa din cand in cand pentru a curata esapamentul, oricine face asta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by paul1983 View Post
                      Vezi Babanule,daca iti luai o automata nu mai aveai atatea batai de cap deoarece cutia stia singura turatiile la care trebuia sa schimbe.
                      Sa stii ca am gandit romaneste- "manuala nu se strica"- manuala luam asta e, acu daca am luat-o ma chinui sa o folosesc cum trebuie . Multumesc tuturor pentru sfaturi.

                      Comment


                      • #12
                        Totusi ... la automata tiptronic de pe w211, treptele le schimba foarte jos, daca merg economic, de exemplu la 57-60km/h baga a 4-a am 1300 turatii, la 73-75km/h baga a 5-a, am exact 1300 turatii, si de multe ori la mers lejer motorul lucreaza in intervalul 1200-1800 rpm, ...iar daca este sa faci un demaraj lin 0-80km/h, nu va sarii niciodata de 1800 turatii. De ce sunt facute sa functioneze la turatii asa mici?
                        Last edited by flavius89; 07-10-2010, 21:42 PM.
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flavius89 View Post
                          Totusi ... la automata tiptronic de pe w211, treptele le schimba foarte jos, daca merg economic, de exemplu la 57-60km/h baga a 4-a am 1300 turatii, la 73-75km/h baga a 5-a, am exact 1300 turatii, si de multe ori la mers lejer motorul lucreaza in intervalul 1200-1800 rpm, ...iar daca este sa faci un demaraj lin 0-80km/h, nu va sarii niciodata de 1800 turatii. De ce sunt facute sa functioneze la turatii asa mici?
                          Pentru ca ai cuplu motor 480 NM, si motorul tau are forta si cu aburi de motorina la turatii foarte mici, motorul si cutia comunicand intre ele iti selecteaza niste turatii mici pentru a fi economic.A mea are 330 NM, dar deja e de ajuns ca sa atingi usor pedela si deja poti schimba viteza.....daca vrei, eu totusi sunt adeptul unui stil de condus putin mai sportiv........n-as vrea sa mi se infunde esapamentul.....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by babanu_ralu View Post
                            Sa stii ca am gandit romaneste- "manuala nu se strica"- manuala luam asta e, acu daca am luat-o ma chinui sa o folosesc cum trebuie . Multumesc tuturor pentru sfaturi.
                            Sa sti ca se spune ca sunt mai rezistente decat manualele daca se folosesc cum trebuie,adica trebuie sa sti sa mergi cu automata,orice cutie o pui pe chituci daca o storci de la maxim.

                            Comment


                            • #15
                              SirDeadline@

                              dimineata e indicat sa lasi motorul cel putin 2-3 min sa se incalzeasca
                              Daca eu las motorul 2 minute sa mearga in gol uleiul fiind rece si mai vascos nu cred ca are putereasa urce si sa faca ungerea completa in partea de sus a motorului , deci pot avea uzura prematura?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF